Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Pre-order m'n games eigenlijk altijd bij gameshops. Kan daar vaak aan een special edition komen en de releases zijn goed. Betaal wel iets meer dan bij Media Markt, maar hier in Gouda zit geen Media Markt en heb niet altijd zin om naar buiten de stad te gaan. Bestellen op internet bij releases van nieuwe games doe ik niet, heb daar totaal geen goede ervaringen mee!
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  2. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een paniek zeg.
    Voor mij is de prijs heilig en daarom bij Gamehubs besteld.
    Hij valt vanzelf in de bus hoor. :)
     
  3. speedking92

    speedking92 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm bij mij zegt hij artikel niet gevonden :confused:
     
  4. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jij hebt GTA 4 al, maar ik heb even een vraag aan jou. Kun je in gta 4 je eigen muziek gebruiken die op de 360 staat? Ik weet dat je in elk spel je eigen muziek kan opzetten maar dan heb bijna geen omgevings geluid etc. Ik bedoel dus te zeggen of dat je een aparte radiozender hebt die alleen voor eigen muziek bestemd is?
     
  5. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij geeft het zelfde bij mij aan, rond welke tijd moet hij dan online komen?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over 7/8 uur.
     
  7. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhm ja inderdaad, las het net op het GT forum. Timer was ingesteld op Pacfic time of iets.
     
  8. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    9 uur pacific, dat duurt nog zo'n 3-4 uur volgens mij.
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het straks op de beverwijkse bazaar (zwarte markt) proberen.
     
  10. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je daar idd wel kans maakt, misschien tegen woekerprijzen maar denk dat je hem daar wel ergens vind.

    Ik moet vandaag werken en moet dus de hele dag tegen een game aankijken die ik nog niet mag kopen. |:-

    edit. even concurrenten checken en wellicht toch eerder verkopen maar ik heb weinig hoop.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is het daar bij jou koopzondag?
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Bijna in heel Nederland op paar boeren dorpen buitengelaten.
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke, uiteraard hoort Heerlen bij die boeren dorpen...
     
  14. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat het morgen te koop is.Ik kan niet meer langer wachten
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    t is hier ook koopzondag, maar weinig kans denk ik.

    Vriend van mij heeft sinds kort een webwinkel, en die moest (wat boven al gezegd was) een formulier tekenen en terugsturen dat hij gta4 niet eerder als de 29e aflevert aan klanten op laste van een flinke boete en het had nog meer consequenties(geen 2e levering gta4, en mogelijk andere leverancier zoeken)

    Ook had hij maar 25% van zijn pre-orders binnen gekregen, waardoor hij genoodzaakt was om ook zijn eigen copy op te sturen. Hij balen, hij zit nu al vandaag zaterdag morgen tegen gta4 hoesje te koekeloeren...Zoals hij gisteren zij "zal ik m toch zelf houden, en gewoon ff live eruit halen..."

    zucht.. maar idd ik zie mijn copy wel verschijnen, ik heb er 40,- voorbetaald dus een weekje meer of minder pfffff tijd zat! :)
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Bol.com verstuur niet via pakketpost. Dus dan zou ik hem op z'n vroegst vrijdag hebben. Heb dus geannuleerd en net Dixons gebeld, die houden er 1 voor me achter zolang ik daar dinsdag maar om 0930 sta.
     
  18. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    en die ene kerel die postte dat het wel zo is kent iemand die bij Bol.com werkt, mischien zijn het allemal van die sufkutjes bij de klantenservice, want je krijgt zo'n standaardmailtje terug (zelf gister ook nog een mail gestuurd) staat nog niets op de site van staking trouwens, wel van 23 en 25 April in Den Haag, stond vermeld bij onder het kopje "levertijden":) ik zal nog eens wat verder onderzoek gaan doen.........
     
  19. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com gaat speciaal voor deze game de zending via de pakketdienst doen, dus dinsdag gewoon in huis.
     
  20. B.M

    B.M Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat bedoel ik nou, wie spreekt er nu de waarheid? Sev liet mailtjes zien dat het volgens de klantenservice van Bol niet per pakketpost word verstuurd, en Dr. Zoidberg zegt van wel.............nu weet ik het ook niet meer hoor|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina