bij de laatste veld moet je een lange stuk met de auto rijden.. mijn vraag is: "hoe kom je over dat laatste open stuk". ik heb geprobeerd heel hard te rijden en zo op dat ander stuk te komen, maar dat is niet gelukt. Ik val dan gewoon omlaag in het niets..
je moet juist helemaal omhoog of omlaag kijken volgens mij om heb een beetje in balans te houden en je moet idd hard door blijven rijden als het je niet lukt om dat laatste stukje te halen (nog in de warthog) dan kan je vlak voordat je neerkomt, eruit springen(maar met wel het gevaar dat je het allerlaatste stukje met bijna iedereen die op je schiet niet genoeg health over hebt) suc6
bedoelen jullie dat stuk met die schans/halfpipe eronder, dat is toch niet zo moeilijk, gewoon goed terecht komen en dan door blijven rijden, dan gewoon over die schans springen
nee dat bedoelt hij niet, want hij dacht dat je niet naar beneje moest vallen maar dat je op de brug moest landen
die 'brug' is een platformpje met tonnen etc.. daar kom je niet op. gewoon laten vallen en landen in zo'n tunnel. niet moeilijk. Wel moeilijk, ik ging een paar keer zinloos dood, goed geland en toch dood of 50% health.... vaag gewoon een paar keer proberen....
Ik vind die laatste level slecht! Bijna alle laatste levels trouwens! Altijd binnen met die vorte flud en dan die kleine beesjes. Begin veel toffer buiten met warthog enzo.
vond de buitenlevels ook een stuk indrukwekkender, dat level dat je die beams moet kapotmaken daar lijken alle kamers op elkaar
Ik heb zojuist halo eindelijk maar eens afgerond. Schoot telkens niet echt op, wanneer je elke dag ff een half uurtje speelt. Maar nu toch net met de buggy dat laatste level door. Wel vreemd dat je tussentijds niet gesaved wordt, terwijl je het wel in beeld ziet. Ik moest maar haha 15 keer opnieuw beginnen als je uit die lift komt, maar het was het absoluut waard. Het mindere aan halo vind ik toch de futuristische settings. Ben nou eenmaal niet zo'n van die space theme's. Vond ook de buitenlevels en de swamp het mooist. Dat level dat je op het strand begint, veruit het coolst. Maar, ja nu maar wachten op deel 2 m-X
ik kwam er eerst ook niet door in het laatste level maar je moet gewoon een beetje vaart hebben en zorgen dat je in het midden rijdt. je valt dan een stuk naar onder in een tunnel. 't is eigenlijk best simpel.
ik kom niet verder met halo...moet van die reaktors ofzow kapot maken. er zijn er 2 a en b a heb ik kapot gemaakt maar hoe maak je b kapot>?
met je rocket launcher en granaten(loop terug waar je vandaan kwam om weer een nieuwe lading te halen, maar wees zuinig met je kogels)