1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dim+ gaat op 29 april om 8:00 al los :) dit geldt volgens mij voor alle filialen.
     
  2. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm. Collega sms'te dat ie morgen niet op het werk is, dus ben 'm maar even gaan halen bij 'm. Nog niet in de 360 gedaan, vanavond als vrouw en kids op bed liggen even checken. En morgen na het werk ruim 24 uur ongestoord gamen (en slapen tussendoor).

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De doos viel mij ook tegen. Ik had meer zo'n doos verwacht zoals de Halo 3 Legendary Edition. Waarschijnlijk zit die tas in de doos om de kluis heen gepropt. :9
     
  4. Calvinn

    Calvinn Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je die prijzen als ik vragen mag? 44 euro zie ik wel zitten namelijk haha :D
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zozo netjes, kan je foto ervan maken?
     
  6. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt natuurlijk Take Two/2K Games. Rockstar heeft niets te maken met de distributie van GTAIV...
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Zoetermeer ftw, hoe weet je het? bronnen moeten wel betrouwbaar zijn he ;) niet dat ik m niet haal als die geen 44 euro is xD
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben meer benieuwd naar de prijs van GTA @ de MM in Maastricht. :9
     
  9. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Check www.mediamarkt.nl en dan die flyer van zoetermeer. Wel dope prijs, heel misschien maar de trein pakken naar zoetmeer O-)
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij een winkell zeggen(geen bol of FRS) die als ik gta nu bestel dat ik hem voor donderdag nog binnen heb
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn toch al wat mensen hebben de game al !

    Ik Hoop echt dat de game morgen gewoon te verkrijgen is !

    Maar zal wel weer niet ! Anyway Voor de mensen die de game al hebben hoe is die :D?!
     
  12. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je me kunnen PMén waar je hem vandaan hebt???
     
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem nu nog via xboxworld pre order, licht hij dinsdag nog op de mat of ben ik dan te laat?
     
  14. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Een collega heeft een bekende bij een gameshop. Ik weet niet welke shop (alleen dat ze van de 40 beloofte maar 6 stuks binnen hadden gekregen).

    Vrees dat dit het eerste spel wordt dat daadwerkelijk pas op de release datum verkocht gaat worden.
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ff blij dat ik in Zoetermeer woon :) 44 euro voor de Xbox en de PS3 versie!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Voor die paar euro meer in A'dam halen, of een halve dag weg zijn ( Minder speeltijd! ) voor wat euro's minder. :eek:
     
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, net gehaald in de stad, hij lag zelf niet in de winkel dus ik vroeg het gewoon, toen zei de medewerker dat ze hem wel al binnen hadden maar nog niet mochten verkopen, toen zei ik jammer en zei dat ik hem dat wel morgennacht koop bij de Media Markt, toen begon hij te twijfelen en zei nou vooruit, maar vertel alsjeblieft niks aan je vrienden dat je hem hier weg hebt.

    Hij waarschuwde me ook om niet op xbox live te gaan, en gewoon spelen met de internet kabel er uit :)

    Ik heb nog een andere account dus ga daar nu wel op spelen met de internet kabel er uit, gewoon voor de zekerheid want wil niet gebanned worden ;)
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    is er nu ook een pack te koop in nederland xbox 360 + gta4 voor 199 euro?
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net op Pro order hier besteld, Denken jullie dat ik hem dan binnen heb dinsdag of niet?
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    je ben waarschijnlijk te laat, je kan het beste gewoon de stad in gaan dinsdag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina