1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar is GTA IV al te koop ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem niet gereserveerd dus zal ik er vroeg op uit gaan dinsdag... woon in weert dus zal elke winkel hier afstruinen, vind ik er hier geen dan ga ik met de trein naar eindhoven. Denken jullie dat ik hem dinsdag in me 360 kan stoppen?
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    vast wel!
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zeker weten;) Waarom denk je van niet?
     
  4. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gaat wel lukken denk ik, zeker als je bij een Mediamarkt langs kan, het schijnt dat ze er daar echt veel ingekocht hebben...

    Ik sta zelf ook om half 10 bij de Mediamarkt hier en dat moet toch zeker wel lukken :)
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Kga morgen maar s kijken bij de MM Middelburg of ze hem al hebben.. denk dat ik em wel mee krijg eigenlijk. Ik kreeg daar ook Guitar Hero 2 toen die nog in het magazijn lag een paar dagen van tevoren, gewoon even vragen.. Al kan je GH2 niet echt met GTA4 vergelijken denk ik, toch probeer ik het :)
     
  6. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er misschien wel de pleuris uitbreekt op die dinsdag, maar met de mediamarkt in de buurt zal dat wel lukken ja... Wat een snelle reactie trouwens GTA leeft echt :p
     
  7. jeroenmar

    jeroenmar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe groot is de kans dat je m daar mee gaat krijgen ik zag deze week dat daar ook nacht launch is
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morge ook ff langs bij een winkel hier in de stad. Wss hebben ze hem al en hebben ze hem al speelbaar in de PS3...nou hopen dat ze hem ook verkopen
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week gereserveerd bij Bart Smit.com en eergister de gelegenheid gekregen deze te bestellen. Heb dit direct gedaan en mijn GTA IV is klaar voor verzending. Dit las ik bij de bestelstatus.
    Ben benieuwd of ik 'm ook écht morgen of overmorgen in huis heb.
    Hoop het wel. Begint nu wel te jeuken. *)
     
  10. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag mn 360 reservering ff omgewisseld voor een PS3 versie bij de FRS kalverstraat, en daar hadden ze er meer dan genoeg, dus dat was geen probleem! \o/
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Maar wat voor incident in MM heerlen? Snap het niet echt.

    Ben sowieso van plan hem bij MM heerlen te halen, zou mooi zijn als die daar dan al te koop is*)
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga morgen ook maar eens kijken of ik hem al kan kopen.

    Ligt er een beetje aan wat de verhalen hier worden morgen, als steeds meer mensen hem hebben weten te bemachtigen stap ik mischien zelfs op de trein naar de stad:)
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ach.. 2 dagen wachten.. jullie moeten niet zeuren ;) ik moet veel langer wachten omdat ik geen geld heb =(
     
  14. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga werken!
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig weet je het nog niet zo lang dat gta dinsdag uitkomt :)
     
  16. BIG2

    BIG2 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al hoeveel MM Amsterdam ArenA er voor vraagt ?
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik denk rond de 45 a 50 euro... ik ben benieuwd naar de prijs van Eplaza Enschede*)
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar 65€ ofzo, die hebben al tijden geen game goedkoop aanboden. Kut mediamarkt hier :{
     
  19. BIG2

    BIG2 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou toch rond de 59 a 65 euri denken aangezien, dixons, Frs, Bartsmit, E-plaza, Intertoys en etc die richtlijn gebruiken.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is helaas geen garantie dat er aan het einde van de maand nog wat over is. :x
    Ik ga morgen maar eens bellen met Dynabyte, even vraag of mn LE bestelling van maanden geleden |:- er nog staat...:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina