1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Neehoor, niet noodzakelijk.
     
  2. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon spelen, je kan maximaal lvl 60 worden alleen kun je niet de dreanai en blood elf spelen. gewoon alle burning crusade content mis je

    maar als je net met wow begint zou ik hem ook niet kopen.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ hehe nou net niet echt hehe.....heb geloof ik 60? met wat epics en 2 richting de 20 of 30? Dus tja ik ken de basics wel...ik vind het alleen zo jammer want ik loop gewoon echt bijna een jaar achter......En dat zijn veel update's etc....en dan dus ook veel gemist...
     
  4. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit, ik begon met wow toen burning crusade een maand uit was. en ben toch nog aardig goed geworden. zat in een van de bekendere guilds.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk dat ik nu eindelijk maar eens ga stoppen met wow....

    me guild is gedisband, en niemand heeft feral of resto druid nodig.....

    Iemand druid kopen? O-)

    4/5 t4 voor feral en 1800+ healing / epic flying (drake / ray / form) etc.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    *kijkt eventjes weer in de WoW topic*

    *zwaait naar iedereen*

    *gaat misschien WAR spelen, raad Rydan dat ook aan*

    *gaat weer Sonny spelen*
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga me avonden nu besteden aan werken en xbox live denk ik xD
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot je beseft dat er weinig spellen op xbox zijn die je even lang zoet houden (behalve misschien de nieuwe GTA)
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik nou ook met WoW :9 was echt helemaal gestopt en na meer als een jaar dacht ik goh was er maar zo'n spel dat je zo lang kan boeien en waar je zo lang mee bezig kon zijn en toen dacht ik... o ja ik heb dat spel 8) en toen moest ik natuurlijk METEEN beginnen met spelen
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier zie je hoe ik het spel op dit moment speel:

    http://www.youtube.com/watch?v=mQ-reUlgCqY

    En Blizzard blijft beweren dat het aan ons ligt, terwijl er in het Tech Forum al 73 mensen gereageerd hebben met dezelfde problemen met een Nvidia kaart.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wacht even Frry.

    De 7900 GT serie is een geweldige serie als je het hebt over kapotte kaarten. Het zijn goede kaarten, don't get me wrong (had er zelf 2), maar het is niet voor niks dat deze kaarten het snelst ooit uit de productie zijn gehaald.
    Gemiddelde levensduur volgens verscheidene forums ligt op 9 maanden-1jaar.

    Ik had dus hetzelfde probleem. Artifacts door mijn beeld, en dat sinds een patch van Blizzard. Kaart laten testen bij de Vobis oid, en wat bleek; kaputt. Niet de hele kaart, want hij deed het nog een beetje, maar gedeeltes deden het niet zoals het zou moeten. Gekke was echter, dat het eerst alleen in WoW te zien was. Na een maand ofzo pas in andere delen van windows.

    Mijn advies, geef een keer een tientje uit om je pc te laten testen bij een computerzaak, en je weet of het aan jou of aan Blizzard ligt. Ik vrees het ergste voor je kaart, juist omdat ik het zelf ook zo gehad.

    Ben overgestapt naar een kaart uit de 8800 serie, en heb nergens meer last van.


    Besides, Blizzard wilde ook wel toegeven dat de Nefarian kamer niet klopte met Ati-kaarten. Die crashten bij het rondrennen in de kamer. Dat is volgens mij uiteindelijk opgelost.
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb al maaaanden hetzelfde probleem Furie, heb zelf een 7900GTX. : (
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk vond het beste om het maar hier te vragen, ik lagg nog wel eens bij die grote steden terwijl ik een goeie Videokaart en processor heb, maar heb maar 1gb ram geheugen dus is nog 1 gb erbij een aan rader? en hoe kun je zien wat voor Ram geheugen je hebt?
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een oude videokaart, maar 2 gig ram, en toch krijg ik soms nog framedrops op de laagste videosettings, dus volgens mij heeft het niets met je RAM te maken.

    als ik jou was zou ik eens aan de video settings van WoW sleutelen
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren met een compleet random group Maggydon down 8) Niemand had het verwacht. :9 Meer dan de helft had hem nog nooit eerder gedaan. Nog bijna T4 chest ook.

    Ook aangenomen bij een BT/MH guild. Kan ik daar ook is progress maken :)
     
  16. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vandaag mijn flight form nog maar 2 lvltjes te gaan en dan ga ik black temple in 8) whaha
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor problemen had je in Windows? Want ik heb sinds kort nu allemaal gekleurde pixels op mijn scherm. Het zijn geen dode pixels, want als ik mijn scherm naar Xbox of TV overschakel zijn ze allemaal weg.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Verkeerde kleuren etc.

    Op een zwart scherm zat er af en toe een felroze tussen, of eentje met 3 kleuren ineen. Het waren ook pixelgroepjes, ipv 1 pixel.

    Zoals ik al zei; de 7900 serie is geen goede serie :mad:
     
  19. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    even een wow gerelateerde vraag :) Weten jullie nog een goede grind spot op lvl 44-45 ik zit nu in tanaris bij die piraten opzich wel relaxt maar ik ben het nogal zat daar. Dus ik hoop dat iemand nog een goede plek weet.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou weet ik niet uit mijh hoofd hoe het precies zat, maar je moet in Feralas even wat ogres zoeken en deze gaan farmen, Als het goed is zitten ze in het zuiden van Feralas en zijn ze rond de level 45-48.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina