1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    alsjeblieft zeg

    De rode draad van de serie is de relatie tussen Naruto en Sasuke, NATUURLIJK komt Sasuke terug op de voorgrond. En hoe is het een spoiler? Een spoiler is iets als "Personage A vermoord Personage B in chapter/manga X." Zeggen dat een personage meer screentime krijgt is echt geen spoiler.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je zegt dat je
    niets meer ziet van Naruto en co.
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ook geen spoiler, zegt niks over wat er met hem gebeurt. de focus shift gewoon even van Naruto/Konoha naar Sasuke en zijn missie.
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    >Naruto filler mode reactivated.

    >Fatal error detected.
    >Abort(A), Retry(R)?
    >>A.
    >You have selected to abort, please stand by while information is being processed.

    >Discontinuing viewership for an unknown period of time.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Nee serieus?! Gooien ze er weer fillers tegenaan? :'-(
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, 53 nog niet echt, da's wat gestaar, flashbacks en ene kleine samenvatting van wat er allemaal is gebeurt, je kent het wel. ;)
    En verder het stukje na het gevecht met Sasuke en dat ze terug naar Konoha gaan.

    54 is grotendeels filler, nieuwe OP showt filler characters, dus het is niet best. |:-
    Maar ik denk niet dat het deze keer echt heel lang zal duren, preview van 55 showt wat van de training van Naruto in de manga.
    Misschien een korte filler arc en dan verder met de verhaallijn oid?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Van wat ik van 54 heb gezien kan je het niet echt een filler noemen aangezien het gewoon (gerekte) kanon is. Maar inderdaad, in episode 55 lijkt het hoofdverhaal een filler te zijn. Waarschijnlijk zal het dan een team van Sakura, Sai, een derde persoon en een oude jounin tegen de baddy's zijn.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Filler met Sai was tenminste wel humor :D
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat hij Sakura Lelijk en Choji dik noemt. Te vet.
    Manga is trouwens ook wel leuk om te lezen!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb sinds kort de game: Naruto Rise of an Ninja en vind hem echt geweldig. Zeker die tussenfilmpjes die uit de serie komen, dus ik ga zodirect maar eens seizoen 1 binnenhalen! :) Of hoe dat ook heet bij Naruto.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik snap er geen bal meer van. De raw is al uit en de reacties erop zijn zeer goed. Naar het schijnt zou deze episode gemaakt zijn door Team 11 (heb beste team) en 2 chapters overspannen en volgende week hetzelfde, dus veel tijd voor filler materiaal is er niet (maar zit er wel in volgens de reaties). Dus oftwel wordt het zeer weinig filler materiaal of worden de echte filler nog wat uitgesteld :mad:.

    Animation Teams ranking from best to least best (from 1 to 10):
    Team 11: Rating: 10
    Team 1: Rating: 10
    Team 7: Rating: 9
    Team 3: Rating: 8
    Team 13: Rating: 8
    Team 5: Rating: 7
    Team 12: Rating: 7
    Team 10: Rating: 6
    Team 9: Rating: 5
    Team 4: Rating: 4
    Team 6: Rating: 3 (Fired)
    Team 8: Rating: 2
    Team 2: Rating: 1 (Fired)
    Teams 2 & 6 are fired due to poor work.
    Last updated 03/14/08
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond deze ep in princiepe wel goed, maar volgende week komen de fillers weer.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke epp idd
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tot nu toe vond ik alle eps dikke prima! Ook leuk dat we deze keer Naruto zijn training wel te zien krijgen. De kwaliteit van de tekeningen vind ik helaas wel wat minder.

    Hoop dat er niet meer van die nutteloze fillers komen, maar deze eps met een wat lager tempo zijn prima materiaal zo voor het slapen gaan :+
     
  15. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de 4de film gezien, en vind ik toch een van de beste :thumbs:
    voor de gene die hem gaan kijken, vergeet niet de aftiteling helemaal af tekijken, op het laatst komt er nog een grappig stukje :)
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volg naruto al jaren maar ik ben er klaar mee. dikke onzin allemaal nu. rot op met dit.
     
  17. lodewijk

    lodewijk Master bitch

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waar ik episode 48 (Rock Lee vs Gaara) kan vinden? Ik zoek 'm in high quality zodat ik 'm aan mn huisgenoten kan showen op mijn TV. Torrent of Direct Download zou uber zijn.
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Naruto wordt niet in HD uitgezonden, dus dat gaat niet lukken.
    Gewoon een batchtorrent(daar bijna onderaan de pagina) pakken vanwege de snelheid denk ik en dan in utorrent/azureus/whatever aangeven welke eps je wilt(48-50 oid in jouw geval dus denk ik).
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice!

    Mijn vriendin kwam met echt een te coole verrassing aanzetten.
    Uchiha Itachi-sloffen! :+
    Stonden voor net niks op Ebay:

    [​IMG]
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tof! Ik heb net een paar dagen geleden episode #100 gekeken, dus nu moet ik weer aan de episodes 100-150 zien te komen. :) Echt tof, maar o zo wreed en gruwelijk die Uchicha Itachi, wat hij met zijn Sharingan deed met Sasuke en Kakashi damn. En ook zielig voor Rock Lee, hij heeft 50% kans om die operatie te slagen, anders is hij dood. Ik ben benieuwd naar de volgende episodes! :D
     

Deel Deze Pagina