Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag en zondag ka je pakje daar aankomen maar ze werken er niet aan dan, dus er zijn 5 werkdagen in 1 week, dus 3 weken maximum (15 werkdagen) mag het duren, hoop dat je dit bedoelde.

    @ Duke Jay, als je xbox360 gerepareerd is naar behoren gaat hij nioet meer kapot normaal of pas na ietwat langere tijd, mijn xbox360 was gewoon aan gekloot om het zo te zeggen, heb wat kwade woordjes gewisseld met microsoft aan de telefoon toen en heb nu een nieuwe gekregen met nieuwe flacon ding en BenQ driver, so far loopt ie als een trein en spint als een poesje, gewoon een beetje geluk mee hebben denk ik persoonlijk
     
  2. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze bij xbox werken in t weekend weet ik niet.
    Ik weet wle dta je xbox pas maandag daar aankomt want ups bezorgt niet in het weekend (gaat alleen van distibutie centrum naar distibutie centrum)
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    In feite heb je helemaal geen antwoord gegeven. Je gaf alleen een nutteloze/inhoudloze/potentieloze reactie waarin je aangaf dat mensen niet in de toekomst konden kijken...
    Weet je nog? |:-
    In je tweede post gaf je pas "fatsoenlijk" antwoord wat uiteindelijk is uitgelopen tot een discussie die jij met mij aan wilt gaan.
    Uitermate vervelend onder andere voor mij, maar ook voor de mensen die hier terecht willen voor problemen betr. hun XBOX.
    Als je nou gewoon stopt met reageren...
    Snotneus die je bent. *)

    Kus van je juf.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2008
  4. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, het is al 5 dagen geleden dat ze mijn Xbox zijn komen ophalen.
    Nu hopen dat ze het ook snel reparreren. :D:thumbs:
     
  5. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xboxje is nu in Rotterdam =)
    Verwacht hem dus vanmiddag (:

    edit: Xbox is binnen :) heb een nieuwe gekregen, het lag aan mijn moederbord..

    geen benq drive, maar wel significant stiller door dat nieuwe moederbord :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  6. AViCED

    AViCED Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook al 2 uurtjes binnen (lekekr vroeg :D)
    Stond op nieuw moederbord maar ook mn dvd-drive is vervangen (volgens mij heb k compleet nieuwe xbox want de behuizing is ook nieuw)

    en mn spellen doen het perfect!
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme! gaat me xbox dood! RROD! eerste keer ooit. doe ik ff guitar hero... liep die vast.. opnieuw starten geen beeld, nogmaals starten, ring of death. zo vlak 1 dag voor gta4!
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje, hij word morgen opgehaalt, in de eerste week van de meivakantie en op de dag dat GTA IV uitkomt.:lol:
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is dus mijn eerste keer... en als ik het goed begrijp moet je die barcode ofzo op de doos plakken, en die gegevens zelf houden, of hoe zit dat?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je hebt labels toegestuurd gekregen van Microsoft. Deze moet je uitprinten en 't elektronisch retourbewijs moet je zelf houden. En anders vraag je het even aan de UPS chauffeur, die weet het vast ook wel. :)
     
  11. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik op de status kijk op service.xbox.com zie ik nog altijd status: 2
    Maar het is al MAANDAG, werken die mensen dan niet? Hoeveel mensen werken daar wel niet.

    Man man man, 1 week geleden en nog steeds status 2. :/
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! wel raar.. want toen ik belde moest hij de kleur van me voeding weten.. en toen ik hem aanzetten, deed mijn 360 het weer :confused: net weer ff getest, potje halo en wat guitar hero, geen probleem! dus wtf is dat. maar ja... ik heb m 2 keer achter elkaar gehad, dus ik laat hem alsnog repareren.

    edit// kan zo een RROD ook liggen aan je HDD of je voeding ofzo? of zit het puur in de 360 zelf?

    miss dat een mod ff de berichten kan verplaatsen naar het topic over defecte xboxen, want daar past het meer bij denk ik :9.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou vandaag mijn xboxje binnen krijgen, dit staat er al vanaf vanochtend;

    APELDOORN, NL 28/04/2008 5:06 WORDT AFGELEVERD

    Nog steeds niks binnen, de hele dag al aan t wachten:mad: tot hoe laat leveren die lui van UPS?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je zeker dat het een RROD was? Drie rode leds = RROD. Vier rode leds = kabels zitten er niet goed in. Dat is makkelijk te verwarren.
    Als je voeding kapot is, kun je dat zien aan het lampje op de voeding zelf.
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nope. ik weet zeker dat het de RROD was. heb er ook een fototje op me mobiel van gemaakt. hij ging 2 keer op die manier knipperen. en toen ik mijn 360 aanzetten, was het lampje van mijn voeding groen, dus aan dat zal het wel niet liggen denk ik.

    Heb nu de bon e.d. uitgeprint, kreeg ik gelukkig snel binnen :D. dus morgen ofzo UPS bellen. maar blijf het raar vinden dat die het nu wel doet, terwijl ik 2 maal 100% zeker de RROD zag. de 3 rode lampjes.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  16. Wensmeester

    Wensmeester Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij en ik hebben precies hetzelfde... Vanmiddag te horen gekregen dat GTA opgestuurd is, ik ga guitar hero doen, RROD :'-(

    Ben nu ook de label aan het opplakken en hopelijk kan ik UPS nog bellen :p
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niks binnen, status op de ups site is nu;

    APELDOORN,
    NL 28/04/2008 19:52 IN TRANSIT
    28/04/2008 19:52 IMPORTSCAN

    Wat betekent dit? Is er iets fout gegaan bij die lui? Kan ik het vanavond nog verwachten of morgen?
     
  18. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, serieus.

    Ik verveel me thuis gewoon kapot.

    Niet dat ik geen leven buiten PC of Xbox heb. :D Dat niet denken. (Ik woon gewoon in een saai wijk waar ik eigenlijk geen vrienden heb, dus geforceert om thuis te zijn) En nu dat ik kijk naar mijn "service.xbox.com" pagina, zie ik dat het nog altijd op Status 2 staat. :confused:

    Peace out!
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    erg vervelend idd. maar ik blijf het raar vinden dat na ong kwartiertje mijn xbox het weer deed. had probleemloos een halo 3 potje gespeeld en daarna nog wat nummers guitar hero. (misschien dat ik morgen dus nog ff gta4 kan spelenO-) ) Maar ik ga m alsnog opsturen om m te laten maken, kan het beter voorkomen dat ik het nog een keer krijg.
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 1e xbox had dat ook ongeveer, af en toe RoD.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina