1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, wat moet je daar nou mee..? Wat een gebrabbel.
    Als je het zo leest zou je denken dat hij/zij niet van dit soort spelletjes houdt..dat zou nog kunnen..maar hij/zij vind de vorige delen wel heel mooi.
    Hij/zij zegt dat deze deel niet realistisch is..vond hij/zij de vorige delen dan wel realistischer aangezien hij/zij die mooier vond?? Klopt gewoon van geen kant en lijkt er haast op dat het gewoon iemand is die, omdat het gewoon zo'n hype is, het spel maar probeert af te kraken.
    Zal me worst zijn wat iemand zegt.ik zal het zelf moeten ervaren..nog ff wachten en dan kunnen we.
     
  2. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3

    Haha .. Gewoon Helemaal niet gaan slapen man ! *)
    Groot pakket Redbull kopen en dan GAMEN ! haha ! :):b:
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet gezegd dat ik ging slapen, alleen als ik het echt niet meer volhoud.

    edit: wow dit klinkt echt geek :9
     
  4. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    :): Volgens mij kun je beter je TV achter je bed zetten :+
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het raar dat veel mensen de MP slecht vinden. Ik had namelijk in de reviews gelezen dat dit juist heeel goed uit was uitgewerkt en dat het echt een goede toevoeging was aan de game.

    Mij lijkt het zelf ook tering vet om met een aantal vrienden de stad op kop te zetten!
     
  6. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon brute shit! iedereen was voorheen altijd aant klagen dat je nooit kon free roamen bij GTA of bij ieder ander SAND BOX GAME! Die zeurpieten zul je altijd hebben hehe. en dan heb je ook nog TURF WAR! (AKA CTF) lijkt me echt wel bruut :D hehe maja nog 2 nachtjes en dan IS DIE ER!:b::b::b::b::b:
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat khorod trouwens doet is soort van provoceren en dan jullie laten happen en dan kijken, HEY ze reageren allemaal op mij, wat lachen man! Maarja, respect verdient ie aller minst.

    Wat is de PU Review trouwens ongelooflijk slecht, wat schrijft die jeroen bagger, en wat hij schrijft wisten we allemaal al en was redelijk cliché,
    Die van IG vond ik beter
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat wil je in godsnaam nog over zo'n gehypte game vertellen? Alles is al uitgelekt etc...
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    die van Gametrailer vind ik de beste!
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Laten we het zo zeggen, zelfs jij of ik schrijft een betere review zonder het spel gespeeld te hebben. Lijkt alsof dit het geval is.
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    in de team xbox review staat dat er minder bekende artiesten op soundtrack staan dan in de 2 eerdere delen
    ..jammer

    weet iemand welke liedje ze draaien in de everybody is a rat trailer
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed, gamertag heb ik verwijderd.
     
  13. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nou ook of je je eigen muziek kan opzetten tijdens het rijden in een auto of motor ? dus gewoon muziek van je harde schijf.

    (lijkt me wel leuk zo'n topic waarin iedereen zet welke artiesten en liedjes die er dan op zet) O-)
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog 24 uur.... :+
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja dat vraag ik me ook af. Is er een mp3 zender?
     
  16. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mogelijkheid zal er vast wel weer zijn, kan zelf dan al niet wachten om het heerlijke gitaarwerk van Slash aan te zetten!
     
  17. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    wow die review op gametrailers echt te ve,t sta dinsdag meteen om 9 uur voor de deur bij dixons hier kan echt nie meer wachten gekheid whaaaaaaaaa!!!
     
  18. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Whhhoaaaaa nog een dagje!!!


    Sorry voor de misschien wat nutteloze post:+

    edit: kom er trouwens nog n countdown op de frontpage?
    voor de laatste paar uur ofzo
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    om nog even terug te komen op deze reactie:
    je denkt na 10 minuutjes spelen het verhaal te kennen?
    je bent op zoek naar realisme in een reeks, waar dat eerder al ver te zoeken was?
    Je zegt dat je geen binding voelt met de hoofdpersoon, dat je geen drang had tot verder spelen. Nadat ik hem zelf heb gespeeld (bij een vriend weliswaar), was ik gelijk hooked aan deze game. Alhoewel ik slechts enkele missies heb gespeeld, voelde ik me toch al enigzinds verbonden met Niko.

    Waar je je eerder niet stoorde aan het niet-realistische karakter van de GTA-reeks, doe je dat nu wel. Ik moet zeggen dat het natuurlijk niet realistisch is, maar er zijn wel stappen in de richting van meer realisme gezet.
    Het is meer een stad, waar jij slechts een kleine schakel in bent. Het is allemaal een stuk moeilijker geworden. Je schudt moeilijker de politie van je af, de auto's rijden een stuk realistischer (maar ook moeilijker)
     
  20. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    jij bent nie de enige met een nutteloze post..hahaha:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina