Jup. Maar er lopen sowieso maar heel weinig mensen op straat imo, dus dat zal verder geen framedrops o.i.d. opleveren.
Wel jammer dat er geen gebruik kan worden gemaakt van de Live Vision Cam. Dat had de multiplayer wel afgemaakt w.m.b. Volgens iemand op de vorige pagina kun je dat aan- en uitzetten.
Qua auto's wel. Zelfs op druk bezochte plaatsen (winkelstraten, pleinen etc.) waren zeer weinig mensen aanwezig. Als je bijvoorbeeld zomaar wat straten in rijdt zie je meestal niet meer dan 5 mensen lopen. Ik heb nu best veel filmpjes gezien en eigenlijk zie ik op geen van die filmpjes veel mensen lopen.
Dat heeft rockstar heel mooi opgelost. Het verkeer/omstanders passen zich aan op de snelheid waarmee je rijd. Dit om vervelende situaties te voorkomen. Sta je stil dan zullen de straten een stuk voller zijn dan wanneer je met 200 kmph door een winkelstraat knalt.
En een Kapotte Bumper ! haha ! ( On Topic ) Het Klopt idd dat er Niet zo super veel mensen Rond lopen . Ik heb ook al heeel wat filmpjes gezien en moet zeggen valt me wel beetje tegen . Mischien lopen er wel veel en laten de filmpjes dit gewoon niet zien ! Ondanks of er veel mensen lopen of niet de game is gewoon TOP ! En kan echt Niet w8ten dat ik de game Eindelijk heb !
Vraagje...er was toch één bepaalde gamertag die je moest toevoegen als je met mensen van hier online wilde spelen ofzoiets?? Heeft iemand die voor me?
Kan iemand me precies uitleggen hoe de MP in GTA werkt. Ik hoorde dat je met 16 man door de stad kan gaan, en dan er ook andere game modes inzitten. Start je die op à la COD 4 en met hoeveel man kan je die modes spelen. Is dit een min./max. aantal of verschil dit ?