Okay dan ga ik nu maar eens me ps3 aanzetten en downloaden ! Waar moet ik me dan aanmelden? kan iemand mij even site geven ?
Speelt inderdaad erg langzaam. De besturing vind ik persoonlijk erg onprettig. Tot nu toe heb ik nog geen normaal potje kunnen spelen zonder netwerk errors, host ended game, lag en/of unstable connection foutmeldingen. Heb 'm weer lekker van m'n hdd geknikkerd.
Basseer straks je mening over Metal Gear alsjeblieft niet op het spelen van deze game. De single player Metal Gear ervaring is toch echt een wereld van verschil. Ben een echte MG fan maar dit online gebeuren vind ik niet zo veel aan.
Vanavond eindelijk kunnen spelen , maar mij is ook niets opgevallen. Maar begrijp niet wat deze online game te maken heeft met Metal Gear Solid
Niets, want het gaat om Metal Gear . Nee, het is gewoon de gameplay van de actie gedeeltes van MGS in een multiplayer jasje en dat merk je ook een de besturing/controls. Die zijn gewoon niet gemaakt voor een pure third/first-person shooter (wat MGO wel is maar MGS niet).
ik word moedeloos. Hoe hebben jullie die update binnengehaald? Via p2p of http download. Want het werkt bij mij voor geen meter. Hij download gewoon NIET!
IK heb hem uiteindelijk via p2p binnengehaald. Van 15 clients tussen de 20 en 40 kB ontvangen, en zelf wel ruim 100 kB uploaden aan 6 clients.
Vind de game dusdanig slecht spelen dat hij bij mij al verwijderd is. Man man man wat een trage gameplay. Vind er echt geen klap aan. Succes voor de mensen die hem wel leuk vinden Volgens mij is het morgen de 29e, naja je snapt 't wel
Ik kom er niet in, wat een kl@tezooi zeg. Eerst al dat gezeik voor een ID, dan kom je er gewoon niet in. Bij deze laat ik de boel lekker schieten, teveel moeite en zo te zien is er ook geen reet aan.
Gisteren echt gelachen! Op een bepaald moment liep iedereen in een doos rond. Ik lag rustig op een gebouw met een sniper een voor een op die dozen te knallen. Kwam ook meerdere malen de bekende Kojima damesbladen tegen op de grond. Leuke was nog dat er eentje naar zo'n boekje zat te kijken, die krijg dus een stunknife in z'n rug.
inmidels paar potjes tdm gespeeld en de eerste indrukken waren niet denderrend. Ik zag iig niet veel teamplay. Iedereen liep voor zich elkaar af te schieten. Misshien ligt het aan het speltype? En daarnaast ben ik cod4 gewend, dus het schieten en de impact van de kogels, het geluid etc komt veel overtuigender over in cod4. Ik ga het nog wel ff proberen met vrienden in 1 team. Denk dan dat het wel leuker wordt om echt in een team te spelen. Daar is dit spel ook voor bedoeld geloof ik.
Ik vind hem inderdaad ook erg traag spelen! De snelheid van Gears of War sprak me meer aan Voorderest ben ik best tevreden over de graphics, armor, etc.