[XOne] EA live niet mogelijk.

Discussie in 'Games' gestart door MaxoNlo, 25 apr 2008.

  1. MaxoNlo

    MaxoNlo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel het zegt, is het voor mij niet mogelijk om online te gaan op n EA spel, ik heb nfs Most wanted en Army of two en burnout paradise geprobeerd..

    Bij army of two kreeg ik de message dat ik minimaal 13 moet zijn..(volgens mij ben ik 14..)

    Bij NFS most wanted krijg ik het bericht: Unavailable to make an online account..

    Bij burnout krijg ik de melding dat ik n child account heb en dus niet online zal kunnen.

    ikzelf vind dit raar, aangezien alle spellen het doen, omdat de regels over n childaccount zo geregeld zijn dat er geen belemeringen zijn(via het andere account dat de "ouder" is)

    heeft iemand n ervaring of weet hij de oplossing? alvast bedankt, want ik noem dit niet echt n reden waarvoor ik OOIT nog xbox 360 games zou kopen van EA games..

    mvg,
    Max
     
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik zou ook graag geholpen willen worden met dit probleem.
     
  3. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    is er geen mogelijkheid om je date of birth te wijzigen op je Xbox360 of op de Site van EA Games?
     
  4. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0

    nee maar je kan je leeftijd heel gemakkelijk ''veranderen'' door je bij hotmail in te loggen en vrvolgens bij instellingen je lft. in te stellen.

    TIP: stel een 18+ lft in
     
  5. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    idd doen wat dutchman zegt en als het niet in 1 x werkt eff je account recoveren (na het wijzigen van je geboorte datum in je hotmail account) aangezien die IDD gelinkt is aan je gamertag
     
  6. MaxoNlo

    MaxoNlo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen bedankt, maar ik heb nog steeds problemen..

    Bij Army of Two (demo, sorry dat ik dat niet zei, misschien maakt t wat uit) zegtie nog steeds: You need to be at least 13..(ik was volgens mijn echte leeftijd bijna 2 jaar ouder dusja, heb m nu veranderd naar 1980)

    Bij NFS Most wanted is het veranderd naar: Service unavailable, call the customer support..

    Bij Burnout weet ik t nog niet(is ook de demo) ben m ff aan t downloaden..

    weet iemand misschien n oplossing om n account te maken op hun website ofso, kan t niet vinden.. anders moet ik maar weer customer support bellen

    iedergeval bedankt!
    Max
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het komt omdat de hotmail die aan je gamertag gelinked is onder de 18 is. Sinds de laatste Update kan je je hotmail van je gamertag veranderen. Dus maak een nieuwe hotmail die boven de 18 is. Dan moet je bij je Xbox ergens naar je settings gaan en daar kan je je hotmail van je gamertag te veranderen. Als je dat doet kan je ook weer EA games online spelen, zo heb ik het ook gedaan.
     
  8. MaxoNlo

    MaxoNlo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    ok, maar wat wordt er dan allemaal veranderd, want er lopen bij mij namelijk de instellingen dat er per maand 7 euro wordt afgeschreven voor xbox live enz.. lijkt me ook logisch dat je je msn kwijt raakt, misschien nog meer?

    Mijn hotmail account heeft btw nu n geboortedatum van 1980..
     
  9. halo3junkie

    halo3junkie Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem en heb dus nu ook email veranderd naar 1980. Alleen ik sta nog met een account geregistreerd waar ik nog 15 ben.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nog nooit geprobeerd, maar wat je miss kan doen is tijdelijk veranderen naar een ander email adres, en daarna weer terug naar je eigen (standaard) adres, waar nu wel staat dat je 18 bent. Neem aan dat hij dan de geboortedatum etc opnieuw aanvraagt, dus dan zou je account wel 18 moeten zijn.

    Laat ff weten als dat wel werkt, want ik zit zelf ook met een account waar nog een ouder aan vast zit gekoppeld :mad: Trouwens, volgens mij zijn de servesr van de burnout demo allang offline, dus dat die niet online gaat is niet zo vreemd.
     
  11. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook dat zelfde probleem en ook al ben ik 15 hij zegt you need to be at least 13. kut gezeik. ik heb support gebeld en die lam lul zegt. dat ze daar niks aan kunnen doen stelletje idioten.
     
  12. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt omdat EA games de leeftijd niet meer update wat er ook veranderd in je xbox. EA games heeft een apparte service die niks met XBL te maken heeft. Daarom moet je ook een EA account aanmaken. Het is dus zwaar kut maar de enige manier om je leeftijd nu nog te veranderen is door een nieuwe gamertag aan te maken(no shittin).
     
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb naar EA gebeld om het probleem uit te leggen, en ze zeiden me dat ik een mail moest sturen zodat ze het aan het hoofdkantoor konden vragen.
    Zie hieronder de mail:
    hallo,

    Het lukt me niet om online te spelen.
    Ik heb een Xbox 360 met xbox live account. Mijn gebruikersnaam op xbox live is: 'BrunoTTiz'
    Als ik namelijk bij 'Need for Speed: Carbon' online wil gamen staat er dat ik ouder dan 13 moet zijn om een account te kunnen maken.
    Ik ben ouder dan 13 dus ik weet niet waarom 'Need for Speed: Carbon' dat aangeeft.
    ik kan dus ook niet online gamen.
    Toen ik voor het eerst heb geprobeert online te spelen stond mijn xbox live account op 14 jaar ingesteld, dit zou in principe goed moeten zijn.
    ik kon toen al niet online gamen dus ik dacht: laat ik mijn leeftijd veranderen naar 18.
    dit werkte echter ook niet.
    Toen belde ik naar de helpdesk om mijn probleem aan de hulpmedewerker te vertellen.
    Na het aanhoren van mijn probleem zei hij dat ik het best even kon mailen zodat jullie het aan het hoofdkantoor konden vragen.
    Ik hoop dat jullie mijn probleem kunnen oplossen.

    Met Vriendelijke Groet

    Bruno dos Santos Carvalhal
    Utrecht
    Nederland

    Xbox Live Gamertag: BrunoTTiz

    Nu maar hopen dat ze er wat aan doen..
     
  14. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien juist eens da dt-foutje eruit halen... Ik heb geprobeerd ipv geprobeert
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    kan gebeuren :p
     
  16. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ons weten hoe het afloopt ;)
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze stuurden me deze mail:
    Bedankt voor uw e-mail.

    Als u de volgende melding krijgt bij het inloggen van uw spel via XBOX 360;

    "Uw XBOX Live account is vergrendeld, gelieve contact op te nemen met de klantenservice ', kunt u het volgende proberen:
    Uw Xbox Live Gamertag zal dit bericht veroorzaken als u geregistreerd bent als jonger dan 13 jaar. Zorg ervoor dat u uw geboortedatum correct heeft ingevoerd bij het maken van uw account. Als je jonger bent dan 13 heb je een ouder of voogd nodig om je account te maken met hun persoonlijke gegevens.

    Als u niet zeker bent van de geboortedatum die u gebruikt heeft voor het registreren van uw account, kunt u contact opnemen met de Xbox Live support line.

    Als uw geboortedatum correct heeft opgegeven, maar ontvangt u nog steeds het bericht, kunt u proberen een nieuwe account te maken als een test.

    1- Start uw Microsoft Xbox 360 met een spel disc in de drive.
    2- Druk op de X-knop om afmelden van Xbox Live.
    3- Selecteer Word Xbox Live en druk op de A knop.
    4- Maak een nieuwe test Gamertag.
    5- Vul alle informatie in en wees er zeker van dat uw geboortedatum correct is opgegeven, als u jonger bent dan 13 jaar, een ouder of voogd moet maken van de account met behulp van hun persoonlijke gegevens.
    6- Nadat u alle gegevens heeft ingevuld, zal u gevraagd worden om te kiezen voor een abonnementsaccount; kies hier Silver account (dit is een gratis account) met de directional pad.
    7- Wanneer hij vraagt of je er zeker van bent, selecteert Ja.
    8- Uw registratieprocess is beeindigt. Probeer aan te melden met de nieuwe account.

    Als u zich kunt aanmelden met de nieuwe account, maar niet de oude, is er een probleem met uw oude account. U dient contact op te nemen met Xbox Live support line. Zij zullen u vertellen wat er precies gebeurt is.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Martin
    Electronic Arts
    Customer Support Team
    Nederland: 0900 - 1001666

    hier heb ik veel aan..
    Moet ik nou een xbox live silver account gaan maken? dan kan ik toch helemaal niet online gamen of ligt het aan mij?
    Dus ik mail:

    hallo,

    ik kan wel gewoon inloggen op het spel, maar niet online spelen..
    dus als ik een nieuw account maken moet ik ook weer opnieuw xbox live gold kopen?


    Bruno

    Antwoord:
    Geachte Bruno,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Nee u hoeft de XBOX Live Gold niet opnieuw te kopen alleen maar een nieuw EA account aan te maken, met iemand die 18 jaar is of ouder.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Martin
    Electronic Arts
    Customer Support Team
    Nederland: 0900 - 1001666

    EN Dat is nou juist het probleem! ik kan geen EA account aanmaken omdat het spel zegt dat ik jonger dan 13 ben..

    Ik mail dat terug, maar ik krijg geen antwoord meer..

    Ik Haat EA.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb dit probleem ook al meerdere malen gehad:mad: EA is online door en door slecht!! Echt troep!

    Heb nu dat probleem weer bij de demo van BF:BC!
     
  19. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    gebeld

    ja ik vind het ook echt onzin toen ik belde zei die gast zelfs dat dit probleem wat ik en de rest hier heeft niet eens bestond.
     
  20. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is mij nog steeds niet gelukt om het werkend te krijgen. Wat is nu een werkende oplossing?
     

Deel Deze Pagina