Het leek me wel een leuk idee om een auto thread te openen, omdat veel auto's in GTA4 héél veel lijken op echte auto's. Ingame naam: Coquette Echte naam: Corvette Ingame naam: Patriot Echte naam: Hummer Ingame naam: Huntley sport Echte naam: Range rover sport Ingame naam: Comet Echte naam: Porsche (niet te zeggen welke want ze lijken allemaal op elkaar) http://media.gtanet.com/images/3854_gta_iv.jpg Ingame naam: Banshee Echte naam: Dodge Viper Ingame naam: Cavalcade Echte naam: Caddilac Escalade Ingame naam: Dilletante Echte naam: Toyota Prius Ingame naam: Sabre GT Echte naam: Ford Mustang zitten verder nog heel veel auto's in die volgens mij afgeleid van nissan's zijn. Kan zo gau niet op de naam komen...
Hoe zit het met de locaties van de auto's. Zijn er ook weer rijke en arme buurten waar je verschillende auto's tegenkomt? Ik neem trouwens aan dat je het spel gewoon in een winkel hebt gekocht?...
Er zit ook nog zo'n pimpin' Caddie Escalade in met gouden velgen ^^. BTW, de vetste wagen vind ik dit keer de LCPD politie wagen! Hij ziet er echt strak uit, in tegenstelling tot alle oude politiewagens uit oudere GTA's.
Er zit ook een soort Zonda in het spel. Ik herkende de achterkant van de auto in een multiplayerfilmpje.
vlgns mij kun je bij geneen spel switchen zonder de xbox uit te zetten... Was idd wel leuk geweest *)
Waarom zou je een auto willen kopen voor 30,000 dollar als je hem voor niks kunt jatten en binnen 4 minute kapot hebt gemaakt. En daarnaast, je krijgt veel minder geld dan in voorgaande gta's, na 6 uur spelen heb je pas 4000 ofzo...