1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TommyGun91

    TommyGun91 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik heb hem al.. op één of andere manier was die uit gezet ofzo

    bedankt ;)
     
  2. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog mensen die problemen hebben met connecten met Xbox live?
    Heb diverse keren al connection test gedaan. Daar staat niets raars in? Maar connecten ho maar! Bij een vriend was het zaterdag ook but?
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik heb een vraag over MSN op de xbox 360:

    Ik heb 2 live accounts op mijn 360, een voor mij en een voor mijn broertje. Wanneer er ingelogd wordt op mijn broertje's account, wordt er gelijk aangemeldt op MSN (ik weet dat je dit kan veranderen). Maar zogauw je klikt op chat and IM in het xboxlive tabblad, loopt de 360 vast lijkt het (naar een minuutje of meer is alles weer goed). Dit komt, denk ik, door het inloggen op MSN, maar komt dat trage (bijna vastlopen) doordat inloggen, of is ons internet te traag voor MSN op de 360? Zelfde geldt als je naar de friendlist gaat met MSNcontactpersonen, ook hier duurt het even voor alles geladen is en je berichten kunt sturen.

    Even een ander vraagje over MSN. Wanneer je wilt insignen op MSN, moet je je wachtwoord invoeren. Nou wil ik weten of je kunt instellen oid, dat elke keer dat als je insignt, ook je wachtwoord in moet voeren, net als wat je kunt doen met MSN op de PC?

    Alvast bedankt
     
  4. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    problemen met live

    hallo mensen,

    sinds vorige week maandag heb ik een probleem met xbox live als ik de xbox360 aan doe zegt hij vikram t signed in to xbox live en dan gaat hij weer terug hij gaat dus niet op xbox live en hij gaa ook niet naar marketplace enzo dit is na dat ik de update van vorige week maandag had gedaan sinds dien.

    maar als ik een spel in me xbox 360 doe en ik ga spelen zegt hij signed in to xbox live dan ben ik ook online maar dan kan ik alleen met mensen praten enzo ik kan geen games joinen hoe kan dat ik begreep het niet en begin de moet op te gefen mssh weet iemand wat het probleem kan zijn of de oplossing??|:-
     
  5. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem.
    Echt heel irritant..............
     
  6. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies het zelfde als jullie jongens voel met jullie mee:mad:=(:'-(
     
  7. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb datzelfde probleem... Heb een tijd niet p Live gezeten (xbox ook niet aan gehad), maar een paar maanden geleden toen ik voor het laatst in gelogd was waren er ook al continu storingen... Schiet lekker op met Xbox Live...
     
  8. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer geprobeerd omdat vandaag GTA uit komt maar helaas nog steeds niets. Eerst kreeg ik een foutmelding omdat de MTU failde. Toen weer geprobeerd en toen zei de test dat XBox live failde. Ik word er helemaal gek van! En dan vandaag geen live voor GTA :mad::mad:=(=(:confused:
     
  9. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:als ik connect to xbox live doe laad hij wel maar stopt hij dan en dan staat er weer connect to xbox live en dan staat er cant sign in to messenger dan doe ik een game erin en dan zeg hij wel dat ik signed in ben to xbox live dan kan ik ook met mensen en al praten maar ik kan geen enkele game joinen:mad: en het kwam sinds de update van vorige week maandag

    Welke provider?:kpn
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:151

    Modem

    Welk merk modem heb je?:confused:peedtouch 716 g
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:avg 7.5

    Router

    Welk merk router heb je?:confused:peedtouch 716 g
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:kabel ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:cant connect to xbox live
    Wat heb je geprobeerd?:test connection,recovery acound,modem aan en uit.
    Waar stopt de test?:bij de test is alles confirmed en nat staat open en xbox live is connected
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijk even bij more info --> bij ip settings (staat ok) maar goed wat staat daar voor extra info?
     
  11. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat bij ip adress confirmed maar hoe zet ik dhcp ofzo enebled volgens mij is dat mijn probleem
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als xbox live failed is dan kan het een andere oorzaak hebben. Dus ik heb de more info nodig die staat bij ip settings --> confirmed en dan more info ... DHCP werkt want je hebt een ip adres
     
  13. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ip confirmed
    mtu confirmed
    xbox live connected
    nat open
    net work adapter wired
    dns confirmed
    icmp confirmed
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je gold account gebanned zijn? Heb je dit probleem ook met een ander live account? Dat is allemaal goed in iedergeval :)
     
  15. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan met geen enkele acc op xbox live en me acc is niet banned heb geen mail niet van microsft gekregen en ik ken meerdere mensen met dit probleem
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik zou de helpdesk bellen
     
  17. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan hun zegge dat ze me niet kunnen helpen prima services hoor microsoft=(

    en als ik banned was zou er toch bij xbox live failed staan ??
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij je account niet .. je zou wel een medeling moeten krijgen ... maar wat je nu hebt laten zien:

    ip confirmed
    mtu confirmed
    xbox live connected
    nat open
    net work adapter wired
    dns confirmed
    icmp confirmed

    Betekend dat het niet aan je xbox 360 ligt. Dus ligt het probleem aan je account. Probeer eens je account te recoveren, mogelijk lost dat het probleem op
     
  19. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    ook al geprobeerd te recoveren doet hij ook niet :mad:
     
  20. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik via Live COD4 speel en het spel afsluit krijg ik de melding dat ik niet ben aangesloten op live. Dit betekend ook meteen dat ik de hele avond voor Jan L.L heb gespeeld want dan worden mijn wijzigingen en scores niet opgeslagen. Zijn er meer mensen met dit probleem, ik word er gek van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina