1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, 5 minuten bezig en ik vind het al gewelidg dat je gewoon kan kiezen of je normaal licht of groot licht wil me tje auto_O-
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik heb de limited edition van de game. Maar kheb helemaal geen sleutel van de kluis, hebben meer mensen hier last van?

    EDIT: haha heb hem gevonden, zat aan het zakje vast van de rugzak, die ik in de prullenbak had gegooid haha
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha heb nu 14 mensen online op live die gta aan het doen zijn, zullen er wel dik 60 worden deze week haha
     
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Vannacht in Eindhoven geweest bij de launch. Was best gezellig, en leuk opgezet met die American Cop Car enzo, maar uh, die lekkere wijven waren verre van lekker. Laten we t er maar op houden dat niemand er goed uitziet zo midden in de nacht. Die ene had toch echt wel wat weg van een opgemaakt veenlijk..

    Dan de game, kon het niet laten om toch nog ff te gamen van 01:00 tot 03:00. Moet zeggen dat de game me qua verhaal en flow nu veel meer pakt dan de eerste delen. Het realistische en grimmige bevalt me wel en is ook goed uitgewerkt in het gedrag van de NPC's in de stad. Ook is het rijden en schieten ECHT verbeterd.

    Kon het niet laten om ook nog effe MP uit te proberen, maar ik was eerlijk gezegd te gaar om me te verdiepen in het samenwerken met hysterische amerikanen :D

    Tot zover echt een aanrader!
     
  5. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot ik thuis ben... Mn Broertje heeft m vanmorgen voor me gehaald moet tot 17.00 werken.........Had vrij moeten nemen!!
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nooit, na een minuut zegt ie opeens: disc unreadable:x

    Nog maar eens proberen8)

    Omg, nu al 3x!!!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoelang duurt het alvorens je het 2de eiland hebt unlocked? Zit nu op 6%, maar wil naar Times Square! :+
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ligt aan je 360........die kan je gaan opsturen en ik zou de disc er maar niet meer in stoppen ivm krassen.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Andere games leest ie wel, hij begint met het filmpje maar dan stopt hij er ineens mee.

    De disc is zo schoon als wat.

    Heb ik weer|:-
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het ligt toch aan je Xbox helaas. Had ik met Saints Row ook, drie keer geruild maar hij deed het toch niet. Andere games deed hij toch nog wel, later ook niet meer. Na opsturen en ontvangst van mijn 360 deed mijn Saints Row het wel gewoon. Ligt bijna 100% zeker niet aan je spel. Een sandbox game van dat kaliber vraagt volgens mij wat meer van je console. Ik kan anders niet verklaren waarom mijn 360 Saints Row niet speelde, maar de rest wel. Na een week of wat deed hij dat dan ook bij alle games en kon ik hem voor de 2de keer opsturen.

    Ik haal hem voor de PS3. Op de een of andere manier blijft het voor mij een Playstation game. Slaat natuurlijk nergens op, het is precies hetzelfde spel :D. Maar het is gewoon een gevoel, dat heb ik met PES2008 ook, blijft een Playstation game.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  11. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Euhm, voordat er uberhaupt een Playstation bestond was er al PES op de Super Nintendo (International Superstar Soccer)
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo de game ophalen!! :D.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu ik heb de stekker er even uitgedaan en de hard-disk verwijdert, toen deed ie t wel. Nu weer met HD proberen.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb m net ook gekocht...maar had ik denk ik nog ff beter niet kunnen doen...moet namelijk nog zo'n 7 uur werken voor ik kan gamen :'-(! Nou ligt ie me de hele tijd aan te staren vanaf de hoek van mn bureau....zo maar ff in de la leggen.....en m dan om 6 uur vergeten :lol:!!
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou de stekker en de HD eraf gedaan en nu er weer op. Nu doet ie t wel. Is er kans dat het gewoon een klein foutje was of gaat ie waarschijnlijk straks toch stuk?
     
  16. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij was er vanochtend om 09.00 gelukkig dat ik al aan het werk was toen O-) Maar ja 16.00 klaar en dan relaxed 5 dagen vrij. Als live maar weer gaat werken maar denk dat ik pech heb! Dan maar beginnen met SP!
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... bij movie max was ie er niet :mad:

    Op naar FRS en anders even naar een groot winkelcentrum hier in belgiƫ. was ik maar thuis, dan had ik hem al!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wil je me nou een lesje geven over de geschiedenis van PES/WE? Nee toch? Ik heb ze allemaal gespeeld, ook de Japanse versies. Ik vind PES een Playstation game, of het spel zijn oorsprong nou op een andere console had of niet.

    Ontopic:

    @Black Terror,

    Het zou natuurlijk kunnen dat het een foutje was, ik zou het niet weten. Ik denk alleen dat het niet zo snel aan je game zal liggen.
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, ik heb zoiets ook wel is gehad bij aankoop van een nieuwe game en na een aantal x proberen deed ie het gewoon, geen 1 krasje en mijn xbox doet het al 2 jaar prima zonder RROD, zelfs nog nooit een RROD gehad.
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik hoop maar dat ie t blijft doen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina