Halo was het eerste spel dat ik speelde op de xbox. Nu, na drie maanden heb ik het geweldige spel eindelijk op LEGENDARY uitgespeeld. oeveel van jullie hebben deze onmogelijke taak ook voor elkaar gekregen? ( Ik moet er wel bij zeggen dat ik het wel in co-op heb gespeeld)
Ik heb em uitgespeeld op legendary in mijn eentje. Sommige levels zijn niet al te moeilijk, maar sommige wel ( het 3e level).
in me eentje..... maar ik moet ook ff melden dat lvl 7 ''library'' haast onmogelijk is in je uppie.... maja, gewoon doorzetten!
ik heb co-op en Single player op Legendary uitgespeeld!! Single Player was wel fokkin moeilijk, vooral de Library!
Ik heb niet alle levels op Legendary. Maar de meeste wel alleen gedaan, Truth and Reconcilliation heb ik bijv. met een vriend gehaald (op zijn xbox)
alleen level 1, bij level 2 werd ik ingesloten door 3 elites en dan is het snel gebeurt:{ toen op heroic wat afgeknald. Flood is geen ruk aan, die levels speel ik ook niet. zwak he neej, de eerste vijf levels speel ik dagelijks op heroic..gewoon ff lachen
truth en reconciliation is kut in je eentje man!!!!!!!!!1 maar level 7 is niet zo moeilijk toch? ik vind de flood makkelijker dan elites op legendary. als je een shotgun hebt schiet je de flood in een of 2 schoten dood! alleen dat stuk dat je ingesloten wordt en je moet wachten dat 343 GS terug komt, das kut
dat ingeslote worden is net super! da werkt enorm bevredigend als je al die flood ziet afstormen en dan.... knallen maar!
ik heb 't in co-op en single player op legendary uitgespeeld,maar The Truth and Reconciliation is wel bijna onmogelijk op legendary in single player
Na een week had ik hem gezien. Wat een k*t spel zeg! Ik snap niet wat iedereen hier zo goed aan vind.
Jah, dat is onderhand wel bekend dat jij het een kutspel vindt. Maar om dat nou in elk Halo-topic te vermelden is een beetje overbodig, lijkt mij. :{ anywayz, on-topic: Ik heb het spel net een weekje, en ik ben nu in Level 7 op normal. Dat vind ik al behoorlijk pittig, al zit ik nu meer multiplayer te doen, waardoor ik niet echt opschiet met de campaign. Als ik normal heb uitgespeeld, probeer ik wel heroic en Legendary, maar alles op z'n tijd
Ja duck je doet veels teveel multi op XBconnect Ik had em naar 3 dagen uit op heroic(had ik gelijk gekocht met men xbox),dus had geen 2de controller en legendary alleen wilde toen nog niet lukken,en had geen extra controller dus kon geen co-op doen,nu lukt het wel alleen maar ja...
doen jullie co-op met zijn twee of alleen zodat je bij je maat respawnd? in de vakantie ga ik een game marathon houden met een maat van me dan zullen we hem eens even uitspelen.
ik stond op dioe basis..Elite in de rug, van voor en van opzij samen met twee grunts en vijandelijk vuur van beneden.. autsj