1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even snel een paar vraagjes ..

    1. Hoe selecteer ik een radio station voor in mijn auto ? (ik weet dat je op de d-pad moet switchen van links & rechts maar dan hoor ik nog nix)

    2. Kan je de controls ook zelf aanpassen ?

    3. Werken bij jullie de auto's ook zo prut (als ik bijvoorbeeld zachtjes wilt driften om door de bochten te gaan ga ik of te hard of hellemaal niet)
     
  2. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gezanik over de graphics vind ik echt bullshit. Bij GTA SA was het echt nooit zo mooi, heb hem laatst nog even gespeeld. En dan nog, bij SA was de framerate ook niet om over naar huis te schrijven, zelfs met een goede pc van nu. Die is nu perfect, daar was ik nog het meest bang voor, maar het is echt geweldig vloeiend.

    Ik vind het er echt prachtig uitzien met ongekend veel details in de stad en de mensen zelf. Sorry, maar ik vind je echt een mierenpriemer als je de graphics slecht vind...

    Het spel is echt heel vet, al heeft het wel een langzame speelstijl (die ik overigens helemaal niet vervelend vind) dat is toch wel even wennen.

    Prima spel tot nu toe met 4 uur trash plezier :D

    Heb de 6 sterren al gehad toen ik over de barricade naar het middelste eiland klom. Was bijna over het andere blok gekomen, maar helaas waren de helicoptersnipers net iets te goed :D
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    haha hoe doe je dat? Wel op een van de hoogste gebouwen?
     
  4. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net een of andere gemeente werker omver gereden die aan het schoffelen was_O_ geweldig spel

    wel klote dat ik zo weinig motors tegenkom want het motorrijden is echt zo vet gedaan
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127

    het was nog niet een hele hoge maar dat komt wel:9... heel vaak staan er van die pallets tegen hekken aan als je daar dan volgas met een wheelie tegne aan rijd schiet je als een gek omhoog en zo ben ik op een flat van 6verdiepingen ofzo geland... maar ik zal zo de foto laten zien.
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, die details..
    Mensen op het industrieterrein die alles noteren, mensen op het vliegveld in hesjes, die verrekijkers op het strand, ge-wel-dig!

    Ik heb echt lang naar deze game uitgekeken en het is mijn geld meer dan waard geweest!
     
  7. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zo dope, net me auto zo aan gort gereden dat ie niet meer wil starten
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het spel is wat mij betreft iedere tien waard. Het oog voor detail, alle perfect uitgewerkte nieuwigheidjes en de humor zijn he-le-maal geweldig \o/ _O_

    Heb echt nog amper missies gespeeld en al zo gruwelijk veel vette dingen meegemaakt :+
     
  9. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord voor deze game: Fantastisch.

    Echt genieten
     
  10. SuperDutch

    SuperDutch Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij komt ie vrijdag binnen. Kan niet wachten.
    Gelukkig heb ik andere leuke dingen in het verschiet zoals koninginnenach en dag.
    Maakt het wachten wat minder erg.
     
  11. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen op mn bovenstaande vragen:x
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    woow! Ik ga dat zo ook eens bekijken door die verrekijkers op het strand.

    Trouwens, ik ben al enkele motors tegen gekomen hoor. Heb er al wel 5 ofzoweten te bemachtigen:)
     
  13. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het 50 euro waard dit spel, of valt het tegen?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is 100euro waard!
     
  15. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker je geld waard. Ik ben op zoek naar die crossmoter heb tot nu toe alleen nog maar die chopper bereden
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit spel is méér dan 50 euro waard! Minstens 65, want dat heb ik ervoor betaald :+!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ook de racemotor. Dat moet in een missie.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het maakt de verwachtingen waar in mijn ogen.
    Maar dat moet je verder zelf beoordelen. Hier ga je uren plezier aan beleven.
     
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens de camera op de hood van je auto zetten en dan door die straatjes heen rijden waar zoveel gebeurt, wat een oog voor detail zeg! Graphics zijn wat minder dan iedereen waarschijnlijk dacht, maar door het hele sfeertje boeien de graphics veel minder.
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan het beste het spel gewoon kopen morgen neem ik aan van julllie. Vroeger vond GTA ook wel leuk op de PS2. Maar nu is het waarschijnlijk een stuk leuker:D

    Dus niemand die het zijn geld niet waard vind
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina