1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vind de sountrack van VC en SA wel beter dan die van IV. Liberty Rock is eigenlijk de enige zender die wel goede muziek draait. Misschien draai ik nog wel bij want met 5 uur speeltijd heb ik natuurlijk nog lang niet alles gehoord.

    Verder wel een toffe game, alleen was het echt wel even goed wennen aan de (auto)controls, had hier toch echt wel langer dan 10 minuten voor nodig. Het socializen is aan de ene kant wel leuk want het geeft de Niko en de game wel meer diepgang aan de andere kant vind ik die activiteiten niet leuk genoeg dat ze lang blijven boeien op het bowlen na. Darten is te makkelijk, poolen niet nauwkeurig genoeg imo en voor drinken, resaturant etc moet je niets doen. Internetcafe is wel weer een leuke toevoeging net als je mobiel.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De soundtrack van Vice City is inderdaad beter (komt ook door de periode). Deze soundtrack was tevens echt super sfeerbepalend voor de game. Van de soundtrack van San Andreas ben ik niet bepaald gecharmeerd, vond er persoonlijk een hoop bagger tussen zitten. De soundtrack van deel 4 bevalt me een heel stuk beter dan in San Andreas en gaat weer richting het niveau van Vice City.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij liep GTA net vast. Heb op andere fora ook gezien dat andere mensen het gehad hebben. Hoop maar dat het geen bug is. Van half 10 vanochtend stond me PS3 aan, en het werd uiteindelijk wel warm in me kamer dus ik hoop dat het daar door komt. Morgen hopelijk geen last meer van!
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn PS3 heeft nergens geen last van (60GB model). Ik heb GTA gisteren ~ vijf uur aangehad, en de koeling is geen tandje harder gaan lopen. :eek:

    Maar wat een spel zeg! :D Van GTAIII verwachtte ik destijds niet zo heel veel, maar dat viel achteraf echt alles mee. Vice City deed daar nog een paar scheppen bovenop. De hele jaren 80 setting (Miami Vice, Scarface) met muziek uit die periode. :9 Alleen San Andreas heeft mij nooit kunnen boeien, met die hele country en hiphop gangstah setting. Ik heb volgens mij 15 missies gedaan, en het spel verder nooit meer aangeraakt. GTA IV is voor mij persoonlijk de ideale combinatie tussen GTAIII en VC.

    Technische gezien ben ik nog geen vreemde dingen tegengekomen. De framerate heb ik nog niet in zien kakken, de kleuren zien er goed uit, alleen de helderheid moest ik even één tikje hoger zetten in het menu. :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de game nu al wat langer gespeeld en ik vind dat hij momenteel toch onder moet doen voor GTA III en VC. Bij beiden werd ik direct afgeleid door wat je allemaal kunt doen in die zandbak, maar bij IV is er eigenlijk niet echt veel om te doen buiten de missies zelf. Maar goed, misschien dat het nog beter wordt (was ook zo bij SA, in het begin was er geen bal te doen maar uiteindelijk wel).
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog geen vastlopers gehad , wel bleef het beeld 2x eventjes stil staan.
    Wat daat de oorzaak was weet ik niet.

    Merk bij mijn PS3 (60GB) ook geen verschil , de PS3 blijft heerlijk stil.

    Mijn zwager was er gisteren avond even en wilde ook even mijn GTA gamen.
    Hij vondt het DD geluid maar niets , kijk steeds naar achter :lol:
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zag net de volgende winkel: ''49 cent Candyshop''. :lol:
     
  9. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Kwam net op "Times Square" in het donker en oh, oh, wat een lichten overal. Geweldig! _O_

    Het enige wat mij tegenvalt is dat de eilanden zo snel opengaan. Ik heb nu na 18-20% al toegang tot de eerste 3 eilanden.

    Iemand al die klotemissie tegen die mafia gedaan? Had ik m bijna gebeat, sta ik per ongeluk naast een opblaasbare ton... Kaboem! Dood. :+
     
  11. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over het online gedeelte..
    Ik kreeg net de melding:
    Disconnected because one or more players left the game.

    Ik krijg deze melding in het 'join' scherm waar je een auto kunt kiezen.
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of is de geluid van gta4 zo fokking zacht ik moet de geluid van me tv bijna op 100% zetten om echt alles duidelijk te horen
    is toch niet normaal bij andere spellen heb ik dat niet
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat ie bij deze game aardig loeien. Hij staat wel in een kastje (met behoorlijk wat ruimte hoor), maar ik heb er bij andere games minder last van.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik moet hem ook een stuk harder zetten.

    Volume bij gta moet ik op iets van rond de 20 zetten. Terwijl ik normaal maar 10 heb ofzo.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik moet hem idd ook wat harder zetten.

    Is iemand btw al dronken geworden? Dat is echt te grappig en je krijgt ook echt politie achter je aan als je dan in je auto gaat rijden.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    hoe moet je cops n crooks spelen in een party. telken als we het kiezen komen we in een game die al bezig is en kunnen we alleen spectaten. Je gaat me toch niet vertellen dat je steeds moet wachten voordat je kan beginnen???:x
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En waar vindt je zo'n pak dan? Want ik heb alleen nog maar die Russian shop en die kleren daar zijn echt treurig. Vanaf wanneer unlock je een deftige klerenshop?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Die kun je vinden in de shops op het middelste eiland. De shop waar ik het pak vandaan had is vlakbij "Times Square"
     
  20. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Gisteren gewoon in mijn safehouse een half uur tv gekeken naar het programma The republican spacerangers, echt geweldig! Zoveel humor!

    Kon gisteren alleen een lange tijd niet online, het leek wel alsof de server eruit lag.
     

Deel Deze Pagina