1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

  1. Minder dan 1 week

    15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

    37,4%
  3. 2 weken tot een maand

    15,8%
  4. langer dan een maand

    4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

    26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij iets zeggen over de kwaliteit van de nieuwe 360's die in de winkel liggen? Zijn deze nu beter dan de eerste generatie?
     
  2. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Half uurtje GTA gespeeld, wordt het scherm ineens groen, dus rebooten. Krijg ik zo'n rood lampje rechtsonderin, duizend keer kabels er in, er uit alles, niets werkt. Voel m'n pijn..
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja en nee. Er zijn wat aanpassingen gedaan om de kans op defecten te verkleinen zoals het gebruik van een extra Heatsink en kleinere chips (model Falcon) wat o.a. voor mindere warmteproductie zorgt. Verder zijn de DVD-Rom Drives nu wel voorzien van stootkussentjes rondom de lens wat de kans op krassen verminderd. Maar goed, het blijft allemaal gevoelige hardware en het komt nog altijd voor dat consoles het begeven of andere problemen veroorzaken. Het percentage ligt nu als het goed is wel lager dan een periode terug en zoals met alles heeft de een volop pech en ander speelt jaren zonder problemen. Er is wel iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken en dat is de service van Microsoft. ;)
     
  4. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt opsturen voor reparatie!

    Dat is de wel bekende RROD!
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:


    Ik heb bovenstaande nu 2 keer in circa 3 kwartier spelen gehad, is dit ernstig?

    Ik zit sinds 11 uur vanochtend GTA te spelen, heletijd raam dicht( heb je he, bij intensief spelen), was de heletijd dus warm op mijn kamer, mijn vraag nu is: moet ik mijn Xbox nu opsturen of als bovenstaande gewoon tijd laten koelen?

    EDIT: Heb verder nooit een red light gehad in de afgelopen 2 jaar, alleen de keren toen ik de kabel er niet goed in deed.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zet je xbox en de 'stoel' op een goed geventileerde plek en zet er een ventilator op. helpt bij mij altijd goed in de zomer. zonder fan: xbox is X_X
     
  7. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zag ik ook op internet.

    Heeft het zin om mijn xbox rechtop te zetten, hij staat nu inderdaad in een "open" meubel onder mijn TV, naast de 360 staat een PC en 2 subwoofers.

    *Ik weet dat er een soort ventilator is voor je xbox 360, is dit wat?
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    die fan is niet echt watr. een old skool fan van degamma doet btr zijn werk. En de xbox rechtopzetten heb ik slechte ervaringen mee, zodra ik hem recht op zet gaat mijn xbox er binen een korte tijd van kapot (RROD) Pak maar gewoon een normale ventilatior of stopmet dat lange gamen :p 8) impossible :9
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een nieuwe xbox 360 koop en mijn oude hdd erop zet.
    Behoud ik dan al mijn gegevens?
    Of staan er ook dingen op mijn oude 360?

    Ik heb ook nog Microsoft Points en een Gold Abbo, staan die ook op mijn HDD of op mijn 360?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  10. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle gegevens staan op je HD, dus je Xbox heeft niets aan geheugen.

    Microsoft Points en je Gold Abbonement zijn op je profiel toegewezen.
    (Kan je trouwens ook bekijken op http://live.xbox.com)
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi want die wil ik graag zelf houden.

    Ga nu een pro pakket bestellen bij bol.com

    Goede winkel toch?

    En mijn huidige 360 staat op mijn naam geregistreerd.
    Hoe kan ik dit ongedaan maken?
    Want op xbox.com zag ik niet dat je dat kunt verwijderen.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  12. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen dat kan idd niet.

    Maar wat je wel kan is.

    Als je hem zou verkopen, samen met de "koper van je xbox" de gegevens "opnieuw" schrijven.

    Want je kan je gegevens bewerken op http://service.xbox.com onder de link: Klant bewerken

    Hier een link in ieder geval.
    https://service.xbox.com/devicecustomer.aspx
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Iig als hij kapot gaat, koop ik gelijk een elite, de zelfde dag nog...
     
  14. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, ik verveel me thuis gewoon ter pletten.:'-(

    Vroeger had ik op PC nog FPS games, als ik ze nu speel ben ik ze na 5 minuten beu. =(

    Als ik naar buiten zou gaan is er daar ook niks te doen. (OK ik zou ons nieuwe BMW stofzuigen en beetje meer rond rijden, maar dat is ook voor niets goed.=()

    Nu hopen dat die mensen van UPS en Repair Centrum morgen werken en achter mijn Xbox een beetje vaart zetten met het reparatie. :mad:
     
  15. Pinocan

    Pinocan Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier hetzelfde probleem. Zie ook volgende link. Blijkbaar hebben meer mensen hier last van. http://forums.xbox.com/1/20012123/ShowPost.aspx#20012123

    Microsoft gebeld en ik moet mijn xbox ter reparatie opsturen.:mad:
     
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch wel bellen naar xbox en het uitleggen?
    Dan doen hun dat wel voor je.

    Het gaat alleen om apparaat registreren.

    Mijn gegevens heeft hij verder niet omdat die onder mijn email adres staan en daarvan weet de koper het wachtwoord niet.
     
  17. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het allemaal even doorgelezen, maar kon geen identiek geval vinden, Pinocan. Ik heb namelijk geen echte RRoD maar alleen het 4e lampje dat rood is.

    Ik heb contact gehad met Microsoft en kan hem ook opsturen. Beetje vervelend dat het zo tussen al die 'feestdagen' door is, dat zal de boel nog wel wat vertragen.

    Nu het grote verdriet voorbij is, heb ik weer iets nieuws om naar uit te kijken, na de release van GTA IV...
     
  18. armadillo360

    armadillo360 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, na iets meer dan een jaar krijg ik het rode licht rechtsonder met foutmelding E74. Kabels eruit, opnieuw opstarten... niks helpt. Gelukkig valt het nog binnen de normale garantie dus heb ik maar gelijk een reparatie aangevraagd (kunnen ze gelijk de haperende DVD drive vervangen). Heb ik een weekje vrij, valt de Xbox uit.

    Nu zit ik er toch zwaar over te denken om maar een PS3 te kopen. Ik moet toch iets te gamen hebben terwijl ik moet wachten...
     
  19. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik dus ook, E74.

    Twijfelde ook om nog even snel een 360 Arcade op te halen, jammergenoeg heb ik dat geld niet.
     
  20. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch wel bellen naar xbox en het uitleggen?
    Dan doen hun dat wel voor je.

    Het gaat alleen om apparaat registreren.

    Mijn gegevens heeft hij verder niet omdat die onder mijn email adres staan en daarvan weet de koper het wachtwoord niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina