Als je weleens de radio luistert , dan merk je op dat op het station K-Rose nog wel eens word gezegd "And before you know it , i'm burying another husband) ik denk dat dit haar exen zijn op de 1 of andere manier een andere verwijzing heb ik er niet voor
In "the introduction"(kijk maar eens op youtube) word ook een lichaam gedumpt. Dus dat zou ook kunnen.
in vice city had je ook een easteregg, kon je door een zwart raam springen, en kwam je in een kamer, met een ei waarop stond happy eastern volgens mij, en een gast vast geketend aan een steen in de zee, geweldig, eastereggs, en vooral in free roam spellen, houdt me echt uren en uren bezig, geweldig om alles te ontdekken vooral als het met een bekende film of uit andere games te maken heeft
vind dit niet egt een easter egg, aangezien de hele stad volhangt met van die borden, en er zijn zelfs reclamespotjes van Er is ook nog een club van een of andere gozer, die perestrojka heet edit: Net 2 nieuwe gezien. In de clucking bell staat boven de wc's, Chick's en Cock's i.p.v ladies en gentleman en er hangt iets van veggiewings en daaronder staat dan: "may contain meat":
thanks, voordat ik het leeste probeerde ik het met een vriend in freeroam, ik stond flink voor paal omdat het niet lukte
Spoiler Ik was zonet een begraafplaats aan t verkennen, ligt er opeens een vent in een gat. zegt ie: 'Go away, I wanna die alone'. Heerlijk
Op de kermis op het eerste eiland: Spoiler Heb je een ride waarop verschillende plaatsen uit San Andreas staan afgebeeld, zoals Vinewood
Ik sta er op dit moment bij idd. Wel geinig Had gister na lang zoeken eindelijk een haven gevonden met een aantal boten. Ik liep hier even de pier op en wat bruggetjes. Toen stond er aan het einde een oud vrouwtje te roken die opeens een heel verhaal tegen me begon op te hangen. Ik zag trouwens ook een advertentie voor speelgoed genaamd: "Cluck Noris"
Op een van de TV zenders is een cartoon te zien met 3 patriottische space marines die alle aliens afmaken omdat ze zogenaamd terroristen zijn Dat alleen is al geniaal natuurlijk, maar de pakken die ze aanhebben lijken verrekt veel op de outfit van de Master Chief. Sterker nog, op een gegeven moment landen ze zelfs op een ringvormige planeet. Als dat geen flinke knipoog is naar Halo weet ik het ook niet meer