1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    lees net op GTAforum dat er ook unique jumps zijn. Dat als je ergens hoog vanaf springt dat je dan vertraagd beeld krijgt en 1/50 jumps gehaald hebt. Net zoiets als die flying rats dus :)
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er net ook weer gebeurde, geweldig: Ik ram twee ventjes dood, komt er een ziekenwagen aangereden. Je zou denken dat die man in de ziekenwagen die twee probeert te redden, maar nee: zodra ie uit de ziekenwagen stapt loopt ie naar het dichtstbijzijnde hotdog kraampje, koopt een hotdog en loopt rustig verder over straat :D
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Half uurtje geleden missie waarbij je die twee gasten van de Lost moet achtervolgen op de motor. Eenmaal onder de grond, op de tracks van de metro, raakte ik er één tijdens het schieten die vervolgens vol op een aankomende metro knalt 8)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vetste actiemoment van vandaag vond ik toen ik erachter kwam dat je driveby's kan doen vanchter uit een taxi, dus als je bijv wat gangmembers moet neerschieten plot je wat waypoints om ze heen en ga je lekker vanachter uit de taxi op ze knallen :D
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat knallen vanuit een taxi dan?


    (trouwens. dit wordt echt topic van het jaar! wat een geweldige verhalen allemaal)
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk op LT of LB als je in een auto zit. Niko slaat dan het raam er uit en als je dan LT of LB (weet niet zeker welke 't is) ingedrukt houdt schiet 'ie.
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dan.
    Sta ik op straat, komt er een auto aanrijden.
    Die man kijkt stoer dus ik schiet hem door zijn hoofd.
    Hij belandt met zijn hoofd op de toeter (toooeeeet) en zijn voet komt op het gaspedaal.
    Waardoor de auto begint te rijden, op me afkomt en ik word doodgereden! 8)
     
  8. 3vilr0ck3r

    3vilr0ck3r Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stompte een oud vrouwtje in elkaar, maar blijkbaar konden de omstanders dat niet waarderen, dus gingen ze met zn 10 ongeveer allemaal mijn in elkaar proberen te slaan. ik dus wegrennen , en op een gegeven moment pak ik mn gun, zie je ze allemaal keihard wegrennen roepend ''He's got a gun Aaaaah!'' vond k wel grappig...
     
  9. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Held. :+
     
  10. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die eerste missies met die little Jacob moest je die van op een dak beschermen. Kwamen er andere mannen af die je moet neerknallen. Ik probeer die in hun been te schieten. En zij huppelen op hun andere been en daarna vallen ze op de grond, nadien kunnen ze niet weglopen :).
    Dan komt er nog een andere op het dak naast mij, schiet hem ook in de benen en hij valt van het dak :D

    Ook de sfeer toen ik juist begon, al die mensen op straat die iets verschillends doen, gsm gebruiken, veters knopen, roken, auto nakijken :D
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hahahaha wat een held!!
     
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    een missie genaamd:
    Three Leaf Clover

    meer zeg ik niet
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zojuist met een maat Free Mode gedaan en met auto's een soort fort gemaakt op Times Square. We hebben serieus alle agenten uit Liberty City gek gemaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2008
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Michelle moet niks te maken hebben met (georganiseerde) misdaad.

    Phew, gelukkig merkte ze niet dat ik iemand uit de auto trok vlak voor haar die persoon neerstak en toen de auto jatte waar ze gezellig bij inging zitten. :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Tja... hypocriet, he :+
     
  17. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig moment was dat ik in de stripclub was met LJ en dat een chick vroeg of ze een private dance mocht doen. Na 2 lap dances te hebben gehad kwam er nog een chick bij en begonnen ze elkaar te spanken. Toch wel even hard gelachen.

    Waar ze toch niet allemaal aan moeten denken als ze een game aan het programmeren zijn.
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heet persoonlijke ervaringen in de game verwerken.
    Leek mij toch redelijk duidelijk. 8)
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  19. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er maar aan denken als je aan et werk ben....
     
  20. Slick

    Slick Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de game opgehaald en gelijk maar wat rond wezen scheuren. Zag een vette motor, die gast met een auto omgebeukt en de motor gepakt.

    Het werd al wat schemerig en ik reed richting het volgende eiland. Je zag een paar wolkenkrabbers in de verte en een naderende, lange brug.
    Ik zette mooi de radiozender "The Journey" aan en hoppakee, vol gas en een wheelie.

    Ik was halverwege de wheelie (dus motor stukje omhoog) opeens raakt mijn achterband iets, opeens vliegt die motor een stuk de lucht in, maakt de motor een hele snelle salto voorover (gewoon recht vooruit), ik land perfect gewoon en rijd weer met diezelfde snelheid verder....

    Man, heb nog nooit ZO hard bij een game WHAT THE FUCK?! geroepen, wat een genialiteit zeg. _O_
     

Deel Deze Pagina