[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het mogelijk om door te schieten als je in covermode zit? Vind het namelijk vrij irritant werken dat Niko zich telkens weer terugtrekt nadat die 1x schiet. Of misschien doe ik het verkeerd maar tenzij ik een automatisch wapen gebruik zoals de Uzi trekt die zich na 1 schot terug tegen de muur.
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Knop ingedrukt houden.
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb een paar misssies geleden ook de missies gedaan dat je playboy of Dwayne moet killen.. Ik heb Dwayne dus gekozen, maar ik hoor niks meer van playboy en was er ook geen achievement voor? Ohja en ik zou zn appartement krijgen maar er staat helemaal niet zon tekentje bij op de kaart.. Als ik wist dat ik hun huis zou krijgen was ik zeker voor playboy gegaan maar dat wist ik dus helaas niet :mad: Kan je ook nu poolen in PLayboys huis omdat hij dat deed bij een missie?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  4. BlueEyedBandit

    BlueEyedBandit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, weet iemand of je je wapens ook kunt laten vallen? Steeds als ik een stripclub binnen wil gaan pakken die portiers me omdat ik wapens op zak heb, dus het zou handig zijn als ik die wapens zou kunnen laten vallen.
     
  5. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag over de Walk Free Achievment moet die 4 sterren lopend kwijtraken of mag je ook een auto gebruiken ?
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag ook per auto en zelfs per heli las ik al. :)
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik op 1 of andere manier tijd rekken met jacob missies?
    Heb er nu een paar gedaan maar hij is nu wel erg moeilijk.
    Moet vanaf de bowling baan naar iemand onder een brug rijden in 20 secs ofzo.. ik rij gewoon fullspeed maar haal het nog niet.

    Iemand tips?
     
  8. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek een nrg900 of een banshee...als je dan op topspeed rijd en je haalt het niet weet ik het niet ;)

    nu had ik zelf nog een vraagje wil nu die eerste missie doen van manny maar weet iemand hoe ik die het beste kan doen?
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil lam gaan worden in de kroeg maar als ik naar die dartkroeg ga kan ik niks drinken.
    Of zie ik wat over het hoofd?
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is dat ook alweer? Gelieve spoiler, omdat sommige mensen m nog niet gedaan hebben
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de bar gaan.
     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar waar je kan darten is toch een bar?
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Toen ik voor het eerst ging drinken in de bar ging ik NIET in de bar, maar stond ik buiten bij de terrasjes. Bovenaan stond iets, kwam er op neer dat ik op LB moest drukken om te gaan drinken. Je ziet niks van het drinken, maar komt wel straal bezopen terug.

    Probeer dus eens een stuk rechts van de duer te gaan staan, vlakbij zo'n hoek. Linksbovenin komt er dan te staan waar je op moet drukken.
     
  14. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    dan moet je eerst die drug-dealer achtervolgen zonder dat hij je ziet dan moet je een warenhuis en dan al die dealers kapotknallen maar de politie komt ook nog binnen huppelen
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je niet gaan drinken, tijdens het daten of uitgaan met vrienden kan je alleen naar een bar gaan, die staat dan op je map
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ga ik straks proberen, bedankt.
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan wel hoor. Ik heb daar 100% zeker gedronken met Roman. Toen had ik er nog niet gedart.
    Maar nogmaals, ik ben toen niet naar binnen gegaan..
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Die weet ik niet meer
     
  19. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dan geen last dat je snel 'wanted' bent als je op het vliegveld komt? Binnen de kortste keren komt de hele politiemacht op mij af, en maak ik echt geen kans om weer weg te komen :mad:
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoort het vliegveld niet bij het eerste eiland. Zodra ik namelijk het vliegveld opga krijg ik 4 sterren wanted level:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina