Xbox360 probleem, geen beeld alleen kleur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BenderKK, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BenderKK

BenderKK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jo,

heb hier mijnen xbox meegepakt naar men werk wegens vandaag toch dikke verveeldag.

anyway, ik koppel dien xbox aan aan nen tv hd ready, ma vind hier genen rgb ingangen op dus gewoon via de scart..
    nu alsek xbox opstart krijg kik gewoon zo kleuren, groen en paars enzo.. ge weet wel de achtergrondkleuren van de xbox menus..

iemand een idee aan wa da kan liggen? heb hier al op alle ingange geprobeerd ma altijd tzelfde.

tnx

2. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Staat je Xbox nog op hd instellingen? Volgende keer moet je thuis dan eerst in systems tab van HD afzetten, daarna kan je hem pas weer werkend via scart aansluiten.

Ik had soortgelijke problemen en bij mij zat het in de HD/non-hd instellingen

suc6

3. BenderKK

BenderKK Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hmm is er geen optie om de xbox zen instellingen te resetten zonder hem in werking te zien?

tnx voor de reactie!

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Allereerst, ik heb geen enkel idee wat je probleem nu is. Sorry dat ik het zeg, maar je post is echt niet te lezen. :eek: Er klopt w.b.t zinsopbouw gewoon niks van.

Daarnaast vermoed ik dat je kabel nog op HDTV staat. Op het beginstuk van de kabel zit een schuifknop waarmee je kunt wisselen tussen HDTV (component) en TV (rgb/composiet/scart). Je moet die switch op TV zetten.

Echter, voor dit soort korte vragen hebben wij een centraal topic: de Xbox 360 Algemeen [vragen/opmerkingen] thread. Als mijn idee toch niet de oplossing is voor je probleem, wil ik je vragen om in dat topic te posten. Deze thread is min of meer dubbelop en gooi ik daarom op slot.

Desalniettemin, welkom op het forum! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina