hehe. Vanmiddag even in die heftruck gereden en ook in veel andere vrachtwagens. Kan je echt chaos mee maken man! Wel daar de 4 sterren en ontsnappen mee gehaald door in Pay 'n Spray te rijden (wat maar net pastte )
Dan mag je me dinsdag opzoeken achter het museum in middel park want daar vier ik mn verjaardag dan. En neen dat is geen grap.
Moet helaas gwn naar sgool /Mod Oh, let dan meteen extra goed op tijdens de lessen Nederlands ~Arjan En is een beetje ver fietsen
Dronken op een moter is 3echt grappig. Op je bek gaan proberen op te staan en meteen weer op je bek gaan.
ik vind alleen jammer dat je niet een oplegger achter je vrachtwagen kunt doen(kon wel in SA) mis ik toch het meest.. mooie toevoeging vind ik dat je je banden echt kunt oproken. bij een burnout knallen je banden gewoon van je velgen..
Met een schot je banden poppen, dan hoor je zo'n sis geluid en staan ze echt plat! Na een tijdje rijden "vallen" ze eraf.
Welke wagen in het spel is het snelst? Zit volgens mij niet veel verschil tussen de comet, turismo en de banshee.
Kun je trouwens autos op het internet kopen? Ik heb het namelijk al geprobeerd op de website: www.autoerotica.com Maar als ik 1 van de nummers bel word er 1/2 sec opgenomen en weer opgehangen. Zag later dat de adress van die auto dealer op het laatste eiland zit die ik nog niet heb geunlocked. Dus vroeg me af kan ik die dan later nog kopen of niet? Want zag een hele mooie roze cabrio staan op die site en die moet ik gewoon hebben.
Auto start niet meer flikken achtervolging irritant. ik heb een vraag? je kunt in gta je auto helemaal aan kapot rijden. Maar er is iets waar ik mij echt aan stoor. Als ik door de fliken word achtervolgt. Komt het vaker voor dat mijn auto afslaat. Met het gevolg dat hij niet meer start. Het geke hier aan is dat de schade aan de auto soms nog vrij mee valt. Hoe kan dit?. En is er een manier om de auto alsnog toch te starten.
Nee helaas, kun je niet kopen. Maar die cabrio kom je later in het spel wel tegen, meer verklap ik niet.
Spoiler als je dan tijdens die missie die auto in je parkeervak zet, en dan missie laat failen dan en dan restart, heb je de auto in je garage anders jat een cabrio en rij net zolang de pay 'n spray in totdat ie er roze uitkomt (als dat gaat)
Ja dat ben ik met je eens, de Sentinel is echt heerlijk ook de coole looks van een M3! Zwarte sentinel is echt de shit