My Question is. Hoe kan ik in godsnaam het geweer automatisch laten vuren het lukte mij 1 keer in de level Kalinek en daarna niet meer. Ik heb van alless geprobeerd maar het lukt niet he w8 er schiet mij opeens iets te binnen ff uitproberen.
(zucht) hier zijn al vele threads over, nou voor de laatste keer: selecteer je gun, druk je rechterstick in, dan zie je de kogelselectie (helemaal rechtsonderin) veranderen van 1 naar 4/5 (?) kogels
Met L1 kan je de snelheid van het afvuren instellen, rechts onder in beeld zie je dan hoe snel het geweer afvuurd
1 keer op de linker joystick drukken om het aan te zetten, nog eens om het terug af te zetten. En ik vind persoonlijk dat dat echt wel suckt. Ventjes gaan er precies niet rapper dood van en je kogels zijn zo vlug op! Geef mij maar een welgemikt headshot Btw moet je betalen om die extra content te downloaden? of kan je ook internet kabel in xbox steken? (ikdenk van niet maarja)
Volgens de geruchten komen er bovenop de kosten voor xboxlive nog extra kosten voor downloadable contents
LOL... spel afgelopen vrijdag uitgespeeld en nog nooit iets van die andere manier van schieten gezien of gebruikt Najah, ik heb ook zoveel mogelijk proberen te sluipen en zo min mogelijk te schieten.
kwam er pas laat achter, heb het alleen gebruikt in abattoir (mouko bo meats) aan het eind als er enkele mannetjes komen aanlopen, verder vertrouw ik op mijn headshot
het salvo is wel bijzonder gemakkelijk als je de vijand niet volledig kan zien (bv zijn hoofd zit achter iets) of een headshot te riskant is. Een salvo in de borst is zo goed als altijd dodelijk. Full auto is gewoonweg dom, je kogels vliegen er binnen de paar seconden allemaal door en je aim is niets meer waard.
Yep en ik vind het heel dom dat je gaat moeten betalen!!! Ze konden evengoed die levels erbij gestoken hebben. En de ps2 versie krijgt wel 2 xtra levels!!! Net met de colin mcrae rally 3 cheats willen ze weeral ons geld aftroggelen gvd! Zo'n spel kost al zoveel geld...
ik vind het echt belachelijk!!! kut ubi soft!!!, kut microsoft!!!. jzus, ik heb het onderhand wel gehad met al die extra kosten.
Ik heb helemaal niet automatisch gedaan (ik wist wel hoe het moest hoor maar het is nogal kogelverspilling een head shot kost er maar 1 veel handiger al zeg ik het zelf
Dat is ook wel waar natuurlijk... Doet me denken aan die gast die helemaal in paniek was omdat hij niet verder kon in de trainingsmissie omdat ie gewoon te stompzinnig was om te luisteren naar wat er gezegd werd...