1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd, zet stuk of 12 auto's om het tankstation en dan granaten gooien, of met je bazooka knallen... heb je zo de archievement dat je 10 auto's binnen 10 sec. moet opblazen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga bijna denken dat glitchen in GTA nog leuker is dan is halo 8). Net met zijn 3'en op motoren gereden die er niet waren, dus iedereen zweefde gewoon. Ook werden er geen textures geladen, evenals deuren. Je kon in alle huizen kijken. Te droog :cool:

    Of gewoon met zijn achten in heli's vliegen en heel laag tussen de gebouwen doorvliegen. Multiplayer is echt een prima toevoeging. Bij saints row vond ik het echt niks maar hier is echt veel aandacht aan besteed en dat wordt uit alles duidelijk.
     
  3. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Dude check je kleren ;)
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus! Heb je die bivakmuts dan nog!
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Probeer het uit zou ik zeggen.
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nog niet :)
     
  7. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Yup zeker weten, echt vette shit. Heb vandaag die One Man Army achievement gehaald, dat je 5 minuten op 6 sterren moet overleven, had mooi die bivakmuts vantevoren opgedaan, armor & wapens volledig bij me, die gasten vet in de pan gehakt hehe
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Ik heb hem net ook gehaald. Maar was niet zo'n vet actie moment. Gewoon in een helicopter paar minuten boven de stad vliegen :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net liep ik de cluckin bell uit wordt er dik geschoten dus ik dacht er wordt op mij geschoten, waren het gasten die een vuurgevecht hadden met de politie.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou het mooie aan dit spel. Er gebeurt méér dan alleen wat jij doet, de stad leeft enorm. En dat is echt de beste ontwikkeling die GTA heeft gehad(alhoewel het in San Andreas ook al enigszins aanwezig was).
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Michelle belde me voor een date, en aangezien ik toch in de buurt was heb ik maar ja gezegd, en ben ik met mijn ietwat ingedeukte automobiel naar haar gegaan.
    Nadat ik haar opgepikt had begint ze 2 straten verder opeens om de een of andere reden paniekerig te schreeuwen; paar seconden later zie ik waarom; er is ook een klein brandje in de auto.
    Ik ram dus gelijk op de Y knop omdat ik niet dood wil gaan.
    Michelle heeft blijkbaar geen Y knop en blijft vrolijk zitten.
    De auto rolt nog een paar meter door, en tikt een andere auto aan: *Grootse ontploffing*
    'Michelle is dead'
    Nu begint de geweldige AI van GTA te werken. Er rijden nog 5 politie wagens, 4 taxi's en nog een paar normale auto's de ontstane brand in. (niet tegelijk)
    Alsof ze blind zijn zijn rijden ze de brand in, vatten zelf vlam, stappen uit de auto, rollen wanhopig over de grond, worden overreden door een ander auto, auto ontploft. En dat hele proces gaat dan zo door voor een paar minuten.

    En dan sta je dat van een afstandje vrolijk allemaal te bekijken. :+

    Paar dagen later zat ik nog in het rouwproces om het verlies van Michelle totdat ik opschrik van een telefoontje van... Michelle 8)

    Ook leuk als je een missie failt omdat Dimitri aan het instappen is in je auto, en dan wordt overreden wordt door een jeep die achteruit rijdt
    Arme Dimitri werd dus geplet tussen die Jeep en mijn auto.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Reed in een auto ergens bij Meadows Park, een stuk voor me was een schans voor een insane jump dinges maar daarvoor was er een muur. Ik keihard rijden, schiet mijn auto tegen de muur aan. Ik door het raam, en damn Niko vloog echt ver :lol:
     
  13. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0


    *) die is goed.Dus michelle kan niet dood.spijtig want ik ben ze zo moe als iets
    ik kwam gisteren een jood tegen aan het internet cafe.Zo met dat mutske op.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ze zo moet als iets, met dat mutske! :confused:
     
  16. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Leukste (goed uitgewerkt) vind ik Manny's eerste missie (Was ook al eentje met Jacob in het begin). Dat je de drugs dealers in de opslag plaats van soda moet killen. Dat schuilen en schieten is echt vet om te zien!
     
  17. king provider

    king provider Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in en mooie missie moet je bank beroven met 3 ierse gastjes. En dan breekt de pleures uit. Echt net zoals in de film heat zo gruwelijk mooie missie!! Heb me zelfs extra dood laten gaan om het nog en x te kunnen spelen :D
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat snel met dit topic :D

    Ik heb geen internet thuis (7mei pas weer, ben net verhuisd)

    Maar ik had ook wel een droge actie : een smeris zat achter me aan rennend .. toen werd ie geschept door een auto .. dus hij stond op om verder achter me aan te komen , werd ie WEER geschept door een auto :lol:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voeg elkaar anders toe op msn kinders. Nu maar gewoon meer ontopic :):
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    damn ik had net nog zo'n sappige opmerking klaarliggen :+

    Maar op die brug in south-bohan kun je ook mooi die achievement halen dat je 5 keer met je auto moet omrollen in 1 crash.
     

Deel Deze Pagina