[XOne] Beta test...

Discussie in 'Games' gestart door rachid, 11 feb 2003.

  1. rachid

    rachid Now I See Everything

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen!

    Waarom doen al die beta testers zo vaag? Je hoort gewoon nix van ze op dit forum! Ik ben best wel benieuwd hoe 't allemaal verloopt enzo...

    :+
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    NDA - Non Disclosure Policy.

    Ze mogen niets zeggen. :)
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    True, 1 vd redacteuren is ook beta tester maar helaas mogen we niks publiceren of zelfs bespreken in het (besloten) crew-forum.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als we nou de rollen eens omdraaiden?

    Ik stel een paar vragen, en jullie antwoorden niet als het "klopt" wat ik vraag. Als ik er naast zit kuch je ff ofzo (tiep dus "kuch" :))?

    LOL ik heb teveel films gezien. Ik respecteer die NDA, maar zou gewoon graag wat meer willen weten. Toch maar wachten tot 14 Maart (misschien daagje eerder) dan!

    CU @ Live next month :)
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, voor deze ene keer dan...

    "klopt"

    "kuch"

    "klopt"


    Zijn je vragen zo voldoende goed beantwoord? 8) }:] :+
     
  7. db66

    db66 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach wat valt er nou over te vertellen

    Met xboxconnect kun je bijna het zelfde en is nog gratis ook

    en halo gaat echt niet werken met Xboxlive
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    zou ik toch maar ff rondkijken hier op het forum. Live is wel ietsjepietsje beter misschien?? Idd nog geen Halo, goed punt. Maar wel straks Halo2. Verder zou ik geen voordelen van Xbox-connect tov Live weten eigenlijk?

    ja gratis. Maar Live is ook niet duur als je niet premium contect gaat gebruiken.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kuch

    :9
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ghehe ok ok ok. Fok maar met me, jullie harteloze hersenschimmen :mad: ik heb ook gevoel hoor!
     
  11. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ah joh, je bent geeneens beta tester! kuch kuch kuch...ow ja, ik ben ook geen beta tester...


    Maaruh...jullie mogen er niets over zeggen, das wel minder, als het leuk en zonder lag is, kunnen jullie dan KUCH!!!! neerschrijven?
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    eindelijk iemand die em snapt..!!
     
  13. db66

    db66 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook met Xboxlive heb je gewoon last van LAAAAAAAAAAAAAAAG

    Voordeel van xboxlive is dat je geen pc meer hoeft te gebruiken om online te game je krijgt gewoon een lijst van mensen die online zijn met de game die in xbox zit.

    Nadeel is alleen via voice met elkaar kunt praten met xbconnect kun je chatten en ik moet zeggen dit is erg handig.

    ps ook met xbconnect kun je straks gebruik maken van voice dus wat is dan nog het voordeel van LIVE ??????
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Fardo krijgt een Kuch aanval ... Kuch Kuch Kuch Kuch Kuch Kuch Kuch Kuch
     
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eerst even zeggen dat ik het dom vind als je xbox connect beter vind dan xbox live omdat het gratis is, tjonge dat vind ik echt dom want wat is nou 60 euro??? cker ten opzichte van alle voordelen die je bij live hebt.

    En waarom mogen de testers niks over live zeggen??? In amerika loopt het zooitje al en bovendien heb ik er op verschillende plekken al over gelezen. Bijv in de power unlimited.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB je moet voor een headset wel live aanschaffen ... verder zullen steeds meer mensen straks live gaan gebruiken ... op xboxconnect zitten ook mensen met een 56k modem ...dus meer lag... niet iedereen heeft zijn computer naast zijn xbox staan ...
    Downloadable content .... en nog veel meer opties ...
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Zozo Fardo, jij hebt nogal een behoorlijke kuch-aanval. Je kunt maar beter ff gaan Xbox Liven, misschien voel je je dan weer wat beter.. ik heb nl vernomen dat dat heeeeeeeel tof en snel is ROFL!! :)
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik was ook al aan de dropjes gegaan. Heb me toch ineens last van keelpijn! Kuch kuch kuch!

    Meisjes... Ik speel zowel Geemspaai als Xbdisconnect, maar het LIJKT ER NIET OP. Iedereen die al eens Live gespeeld heeft kan je vertellen dat Xbox Live stukken, maar dan ook enorme stukken beter is. En met elkaar kletsen tijdens de games is geweeeeeeeeeeeeldig. Het is helemaal subliem om iemand te 'kloten' tijdens een game en de ander dan "Godverdeshit!" te horen roepen. Werkelijk enorm grote klasse.

    Maar dat is allemaal niets nieuws. Deze informatie vind je gewoon op Xbox.com in de Xbox Live forums. Als betatester zou ik het hoogstens kunnen bevstigen, maar dat mag ik dus niet.

    Mijn advies, bloedserieus: Ga sparen en zorg dat je straks klaar bent om mee te doen op Xbox Live. Na 14 maart koop ik nog maar weinig games zonder Live ondersteuning. Neem dat gerust van mij aan!

    Zonder Live is er gewoon geen... euh... Live, dus... ;)
     
  19. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat ze een contract hebben gesloten waarin staat dat ze niet over de betatest mogen spreken of schrijven.

    In dat contract staat niet "Het mag wel als er in Amerika ook Xbox Live is". In dat contract staat "Kop houwe!" en dat doen we dus ook. Er staat ook "Als een game gereleased is moet je nog steeds de kaken op elkaar houden over het verloop van de betatest" en dat doen we dus ook. Dus je zult van mij niets horen over de Live enabled versie van Supermario. :)

    Overigens zijn de betatesters niet specifiek "Xbox Live betatesters". Als straks Live beschikbaar is, op 14 maart dus, dan gaat de betatest gewoon door. We zijn Xbox-testers en niet Xbox-Live-testers.
     
  20. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder wil pas een CC aanschaffen als ze zeker weet dat live goed is. is dit het ook, goed? (een ruime vraag, dus misschien kun iemand dit wel beatwoorden).

    Ik hoop namelijk dat het niet zulke lag heeft als XBConnect, dat lagt als de tering dus daarom |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2003

Deel Deze Pagina