1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat doet steady aim nou precies?
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kunt beter mikken. Het wapen is iets beter handelbaarder..
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar is dat om de terugslag te verminderen of dat je (bijv bij acoq scope) niet steeds zo heen en weer gaat met je aim
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij is accurater bij het "from the hip" schieten dus als je inzoomt maakt het geen verschil
     
  5. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me toch echt af of dat nu zo nuttig is. Als je dan tóch uit het losse handje gaat knallen, is het meestal op dusdanig korte range dat je echt meer mist?
    Althans, dat is mijn ervaring ermee dan toch.

    Ik gebruik zelf graag de Deep Impact. *grote passie voor kills door muren*
    Gun afhankelijk natuurlijk. Met Snipers, Assault en LMG's natuurlijk wel handig. Maar met een SMG en shotgun is het niet praktisch.
    -Iron Lungs, sja. Meestal hoef je niet zo lang je adem in te houden. Soms ook wel. Kan goed zijn. Hoewel ik Deep Impact prefereer.
    -Martyrdom kan zeker goed zijn tussen wat minder wakkere spelers, ik vind het gewoon een n00b-ding. Liever een perk waar ik levend wat aan heb, aangezien ik langer leef dan dood ben.
    -Eavesdrop, mwa. Er wordt in niet-clan gebeuren iig niets boeiends gelult.
    -Extreme conditioning, vind ik dan wel handig, vooral om flink te sprinten op Sabotage.
    -Last Stand, ach, ik vind zelf dat je er weinig aan hebt aangezien de gemiddelde speler je toch in 1 keer neerflatst. +zoals de martyrdom: liever iets waar je levend wat aan hebt, aangezien je langer leeft dan dood bent.
    -Dead Silence vind ik dan weer goed. Niet zozeer alleen omdat je vijand je minder snel hoort, maar ook omdat je zelf dusdanig weinig geluid maakt dat jij juist HUN beter hoort.
     
  6. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou het voordeel van een 'scoope' op je sniper, want je range wordt er alleen maar minder door en je kan je adem niet meer inhouden.
     
  7. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zoomt iets sneller, beweegt iets minder, kortom, je creëert een railgun.
    Scope, knal, dood. En dat op medium-long range (korter kan ook, ik heb het al zien gebeuren op Vacant ( 8) :eek: ) .

    Dus als je gewoon heel goed bent in crosshair positionering kan je absurd snel kills maken.
    Ik ben er sinds gisteren ook mee aan het experimenteren en op zich werkt het wel leuk. Maar ik heb er nog goed wat oefening mee nodig.

    Het is in ieder geval niet voor long range headshots.



    EDIT:
    Ik lul trouwens ook maar een beetje over hoe ik alles zie. Andere meningen die er dwars tegenin gaan zijn van harte welkom. Benieuwd naar andere meningen en visies.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2008
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sniper altijd in vacant met die scope:D. In van die lange gangen en buiten is het gewoon 1 shot, 1 kill met dat ding. En in close-combat gebruik je gewoon je knife. Sprint, jump, knife.
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    En je kan volgens mij gewoon je radar zien.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Als een gozer dichtbij je is, dan kan je beter inzoomen en op een kleinere afstand raken die je normaal nooit zou kunnen raken.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik vind het tot nu toe idd best te doen op veteran. Zit nu alleen bij dat stuk dat ik binnen 20min bij de helikopter moet zijn. Heb je nog tips?
     
  12. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Correct!


    Gaaf! _0_




    Ik ben nog steeds aan het oefenen ermee, alleen lukt het niet zo best. Meestal wordt ik als MVP in een team met n00bs gedropt, wat inhoud dat als ik iets als dit moet leren ik constant choppers boven mijn knar heb.
    Frustraties alom.
     
  13. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Net een potje domination, 30 kills - 2 assists - 1 death...
    Jammer van die death, dat was toen ik een ander wapen probeerde te pakken toen mn kogels opwaren.
    Ik ben verder niet heel goed ofzo (al gaat het de laatste tijd en veel beter) , maar mn tegenstanders waren vrij slecht.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Al level 52 op prestige 3 (Groen ding?). Maar ik denk dat ik het hier gewoon bij laat als ik op 55 zit. Tblijft een geweldig spel.
     
  15. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ik net COD 4 gaan spelen, loopt mijn xbox vast... allemaal strepen op het scherm etc. cd eruit. xbox uit. xbox aan en Jawel RROD... leuk...



    iemand ervaring hier mee wat moet ik nu precies doen...
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Microsoft bellen? O-)
     
  17. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe eigenlijk het matchmaking systeem werkt toevallig?
    Want ik en mijn vaste CoD4 maat hebben er nogal onze bedenkingen bij.
    Zeker aangezien we 90% van de tijd bij cannon fodder gedropt worden, wat best gaat irriteren.
    Zowel op TD en GW halen we regelmatig met zijn 2en al de helft van de nodige kills. Het kan toch nooit gezond zijn dat je steeds zo een slecht team meekrijgt?
    3 maanden op een rij zulke brute pech lijkt me niet realistisch, dus het moet haast gewoon kut gemaakt zijn?


    En nog een vraagje: Betekend hoger prestige level ook tegenstanders met hogere prestiges?
     
  18. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat je naar de landing zone toe moet gaan? ik heb die missie makkelijk gehaald, steeds een smoke grenade gooien en iets dichter naar de heli gaan;)
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb ''m al gehaald, probeer net Your show sucks te halen maar op een of andere manier pakt hij 'm niet. Ik ga niet dood dus dat kan het ook niet zijn. Maakt het wat uit op welk niveau ik 'm doe?
     
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    Amerikanen zijn gewoon slecht

    Europeanen en vooral nederlanders zijn goed. en ik heb ook altijd 30 kills en de 2e van mijn team maar 10/12kills
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina