1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik verveelde me gisteren even, en heb ik er een kort filmpje van gemaakt :+

    [yt]QKSN4KcROsQ[/yt]

    (weet iemand een goede vervanging van Windows Movie Maker, dat onding loopt de hele tijd vast. Uit ellende heb ik het filmpje maar zo gelaten, terwijl ik eigenlijk nog wilde experimenteren met andere muziek, overgangseffecten, betere begeleidende tekst enz.)


    Helaas heb ik de politie nog niet zo een fratsen zien uithalen! :mad:
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  3. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het rijgedrag van de inwoners het slechtste.

    voor geen reden van linker naar rechter rijbaan, keihard naar rechts slingeren op snelweg als je net achter ze zit

    daar gaat je mooie bolide door een of andere kut taxi ;(
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Sony vegas :D
    Maar is wel 100x moeilijker:p
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad dat vind ik nog het irritantste. Gewoon zonder enige reden naar de rechter rijbaan gaan. Of andersom, of kijhard op en neer slingeren met die wagen. Echt irritant. Voor de rest is de AI wel goed. Want ze rijden nu iig wel snel op de snelweg. In San Andreas kon je ze met een fiets inhalen op de snelweg.
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Er riepen trouwens sommige leden dat je niet op het Empire State Building kan. Dat kan wél.
     
  7. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook ja, dat zat in San Andreas ook al. Daar rij je dan in je vette Infernus terwijl een taxi tegen je aanbeukt :mad: Ook bij stoplichten ben je pineut. En als je in een politiewagen met sirenes rijdt worden ze HELEMAAL gek! Op de snelweg duiken ze allemaal keihard de vangrail in en in de stad beuken ze constant tegen geparkeerde auto's aan.
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    naja je kan dus geen aars met al dat geld doen?? wanneer loopt ie dan zo te zeiken dat ie geld nodig heeft, ben zelf inderdaad ook nog niets duurders tegen gekomen dan een taxi rit á 50 $ en body armor wil ik nog wel eens kopen. Das toch weer jammer.
     
  9. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft r* de rijstijl van die amerikanen in het spel gestopt8)

    Nee de AI is echt drama, ben ook niet te spreken over de camerastand als je loopt..volgens mij komt daar me hoofdpijn vandaan!!

    Ik heb soms ook dat als ik in een taxi zit het display niet kan lezen..echt heel vaag soms wel dan weer niet:confused:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Vind het eigenlijk best meevallen, het is slechter dan San Andreas of Vice City. Al is Niko wel de beste personage waar ik mee gespeeld heb. Net zoals dat Roman en Brucie 2 hele vette personages zijn, voor de rest valt het wel mee.

    Maar een paar wapens, 3 verschillende kledingwinkels waar ze alleen maar troep verkopen. Minder auto's, geen fietsen, geen huizen die je kan kopen. Nee, dit is beter dan GTA 3, maar minder dan Vice City en SA.

    Er is gewoon veel minder fun, vroeger ging je er met een tank vandoor of met die jet in SA. Vervolgens vermoorde je iedereen met een vlammenwerper. Dit kan ik allemaal niet meer doen, en dat vind ik jammer want dat vond ik juist zo leuk aan GTA.

    De verhaallijn is wel weer top, en de personages. En de stad leeft natuurlijk, het is alleen zo jammer dat je veel minder fun kan maken dan voorheen.

    Hopen dat de volgende GTA niet meer zo realistisch wilt zijn, gewoon normaal lol trappen. Al die 10'ene die de game krijgt is ook niet normaal. :'-(
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder fun. Ik vind juist veel meert dan vorige delen. Toen was de stad altijd zo saai. En nu is ie helemaal in leven.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben het helemaal metje eens.
    GTA IV, ontzettend vette gametot nu toe (iets van 10 uur gespeeld story mode) maar hij wijkt wel erg af van vorige delen. Ik mis inderdaad dat je bijv. tank kan pakken en hele stad plat kan leggen, of vlammenwerper dat je iedereen in de hens kan zetten.

    Trouwens, wat me opvalt is dat deze game wat dingen heeft overgenomen van GTA-rip off "Scarface". Bijv. de politie cirkel, het schelden en het hele mikken... grappig.. rippen van je rip off ;)
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Echt overdreven net. Normaal gesproken schud ik de politie makkelijk af, maar ze bleven maar komen. Net of er honderden politieauto's op één locatie rondrijden.
     
  14. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal kut is als je uit de cirkel bent, er altijd een politieauto voor je spawnt zodat je snel de bocht om moet, maar vaak ben je al te laat en kan je weer opnieuw beginnen omdat overal om je heen politieauto's spawnen.
     
  15. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    :D

    Klopt het dat er ook Nederlandse stemmen in het spel zitten?

    Straks liep ik nl. bij het strand op zo'n aanlegkade zeg maar, en daar stond een vrouw die ik omver duwde...Ze rende weg en ik nam aan iets te verstaan van "Nee..niet vechten" of iets dergelijks :p
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, inderdaad die zit erin ;)
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Net begonnen met het spel... ben nu bij de missie waarin ik samen met roman zo'n gast achterna moet met de auto. Op een gegeven moment rent ie een industrieterrein op aan zee... wanneer ik dat enemy icoontje zie en erop loop op de map, hoor ik die gast wel roepen ("your cousin owes us money", "stay away from me", "you already broke my arm"), maar ik zie hem niet... waar de fuck is ie?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk of hij niet boven je zit, dit kan je zien als dat icoontje een pijltje omhoog heeft. dus dit > maar dan omhoog.

    BTW heeft iemand die maps van whattheydonotwantyoutoknow want het is nogal onhandig om telkens terug te gaan naar die internetcafe.a
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    In San Andreas is veeeeeeeeeeeel meer te doen, blijft veel langer leuk dan dit.
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want urenlang door platteland rijden waar niets te doen is, is veel leuker dan een compleet levende stad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina