1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Grand Theft Auto IV

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sognare, 12 apr 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Doe een live test en kijk of jouw NAT op Open, Moderate of Strict staat. Als hij Moderate of Strict is moet je even naar deze site gaan en hier jouw router/modem zoeken. Dan gewoon de stappen volgens voor het openzetten van de xbox live poorten. Ook moet je jouw firewall van jouw router/modem uitzetten. Ik heb dit vandaag allemaal gedaan en het werkt nu als een trein. In het begin had ik namelijk ook continu disconnected. Het klinkt trouwens moeilijker als dat het is. Ik heb namelijk de ballen verstand hiervan en zelf mij is het gelukt :)
     
  2. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0

    Lol...? Dan staat net die van mij er niet tussen. Heb even op die doos gekeken en daar staat op dat ie van Edimax is. En daar zit weer een stickertje op waar BR-6114WG(G) op staat, en die staat dus net niet in dat lijstje... :')
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    OmG!!!

    Zelf 3 weken bezig geweest met allerlei poorten open te zetten omdat mn nat op strict stond. Na mn broer en maat die echt veel verstand van pc hebben enzo niet gelukt. Deed Gta het niet online! Ik dacht WTF laat ik dit is proberen en HET WERKT! KAN GEWOON ONLINE GAMEN EN BEN VAN MN NAT STRICT PROBLEEM AF \o/ :b: bEDANKT MAN, HEB EEN EXPERIABOX (Dus mensen met een experiabox! Probeer dit is :)
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wij hebben de Experia box van KPN, en die kan ik zo 123 niet vinden in de lijst..

    Ik heb bij NAT instellingen Strikt.. vandaar dat ik telkens die melding krijg.. :mad:

    /Edit, de experia box is van Siemens.. :p
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  5. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb poorten open staan. COD 4 werkt perfect, maar het joinen en in ranked spelen blijft hij nog bijna iedere keer disconnected aangeven
     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    3 weken :thumbs:

    [​IMG]

    :D ;)
     
  7. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    't Is me nog steeds niet gelukt. Ik heb dus de Edimax BR-6114WG(G) router als ik het goed heb. Ik heb dat geprobeerd met die site, maar mijn router staat er niet tussen. Heb een andere gedaan, die had hetzelfde menu en alles dus dacht dat het wel zou werken. Maar niet dus. Ik krijg steeds een foutmelding dat over het ipadres dat ik invoer. Als ik het goed begrijp moet ik het ip van mijn 360 invoeren. Dus xxx.xxx.xxx.xxx Nu is bij mij de het 3e rijtje xjes een 0, en dat accepteert mijn router niet. Heb geprobeerd iets anders in te voeren, dus daarom weet ik dat ie dat niet accepteert. Nu probeer ik dus mijn ip in mijn 360 te veranderen, maar dan krijg ik steeds een ip fout op mijn 360. En als ik hem daarna weer automatisch laat toewijzen krijg ik weer een nulletje er tussen, en dat moet ik dus niet hebben. Is er iemand die me kan helpen? Ik wil namelijk heel graag online, en zoveel verstand heb ik dus niet van dit gedoe... :')
     
  8. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens...

    Er is gewoon een TOPIC over de NAT-instellingen... Zelfs voor de Experia Box!

    Gewoon ff zoeken ;-)
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas doet ie het nog steeds niet bij mij... Als ik op de xbox de test doe, dan zegt hij dat de NAT op strict staat.
    Terwijl ik de 2 poorten (88 en 3074) al open heb staan, en beide firewalls uit...

    iemand een idee wat ik fout doe? ik kijk ook al op alle links die hier gegeven worden maar kom er niet uit...

    (KPN experiabox)

    Je moet toch alleen de 2 poorten forwarden en niet "triggeren"??? of zijn er meer poorten die open gezet moeten worden?
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies hetzelfde probleem hier! ... :'-(
     
  11. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe eindelijk gelukt!!!

    sorry heb even geen tijd om het goed uit te leggen, mischien s'nachts of morgenavond.
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb gebruik gemaakt van mijn gratis maand live gold die bij GTA 4 zat. Nu kan ik heel af en toe een game joinen maar 9 van de 10 keer krijg ik "This game no longer exists" of "Disconnected from game session".

    Ik heb al naar mijn Xbox Live settings gekeken en alles staat op confirmed en NAT staat open. Ik heb alle benodigde poorten open staan.. Hoe los ik dit probleem op?

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Online kan ik altijd wel joinen, maar lag.... net als saints row is het een pure lag MP. Het is zelf ook niet echt zo leuk als je redelijk kunt spelen. Die flikken horen er echt niet thuis bij ranked team deathmatch. Geef me dan maar free mode met paar vrienden of gewoonweg singleplayer
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat jij mij dan mischien een oplossing kan geven, want ik heb hetzelfde probleem als jij had.

    Ik baal er wel enorm van, ik had me namenlijk zo verheugd op de multiplayer. Gister wel een potje deathmatch kunnen spelen, en het was echt geweldig *)

    Shotgun is erg fijn om mee te knallen online.

    /Edit

    Ik heb alles op deze pagina precies op dezelfde manier ingevuld. Waar kan het mis zijn gegaan? Ik heb de static ip gebruikt van mijn Xbox 360..
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil ook een potje Deathmatch proberen.
    Gewoon om te kijken of ik ook die problemen tegenkom.

    Nu is mijn vraag of ik ergens kan instellen dat ik alleen in Broker wil kunnen spelen.
    Want de reden dat ik eigenlijk niet online 'wil' is omdat ik eerst in SP de hele stad wil unlocken.
     
  16. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het kan maar, kan ik met mijn broer of iemand anders samen in singleplayer spelen?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. Offline splitscreen is niet aanwezig.
     
  18. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alle openstaande poorten verwijderd, en bij exposed host de xbox ingevoerd, met het goede ip adress van de xbox (te vinden als je de live test doet op je xbox)

    voor de rest heb ik de firewall uit gezet. nu doet ie het helemaal goed...
     
  19. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ook even gekeken hoe mijn NAT staat: open, maar toch steeds disconnected etc. GTA is het enige spel waar ik problemen mee heb. Ook heel vaag als ik wil joinen soms mensen hoor praten en dan staat er rechtsonder nog loading en dan wordt ik in een lege lobby geplaatst:confused:

    Mensen die me toe willen voegen voor multiplayer: DCH Chico nl, (als het lukt). Meeste vrienden uit me lijst spelen single player.
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien ooit eens aan gedacht dat dit spel momenteel alle records haald.
    Zou het misschien kunnnen dat "hun" servers niet kunnen volgen ;)
    De NAT open is 1 ding, en dan nog de server die het online gedeelte doet.
     

Deel Deze Pagina