1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je dus te ver van die heli gegaan.
     
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat die heli heen

    Edit: man ik heb nu al 10 keer geprobeert en kan echt niet rijden met zo'n helikopter, wat irritant is dat
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon achter hem aan blijven vliegen...
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vliegen jullie fatsoelijk en een beetje snel
    wat houden jullie in
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Linkerknuppeltje naar voren en RT ingedrukt.. Het is easy.. Je moet niet draaien met RB of LB, gewoon met knuppeltje..
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Een helikopter kan niet rijden. :+ Ga anders naar de heli tour plek, links onder op het middelste eiland en ga met die heli's oefenen.
     
  7. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah man, deze missie is echt niks voor mij. Deze kom ik echt niet door. Al de 20ste keer. Waar vliegt hij eigenlijk heen

    Iemand, ik heb hem nog niet gehaald
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je binnen een uur geen reactie hebt komt dit waarschijnlijk omdat niemand er nog een antwoord op heeft. Gewoon even geduld hebben i.p.v. het gelijk weer opnieuw te vragen ;)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh hij is dan onder de grond in een tunnel ;) die snapte ik eerst ook niet.
     
  10. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan ga het weer ff proberen irritant hoor als je op de
    goede plek staat en er komt geen hond;)
    ga het gelijk weer proberen thx
    en ik maar toeteren,mensen helemaal gek hahahahaha
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  11. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    wie is steven? ik zit nu op 59% maar heb ng geen steven? of is dat een sidemissie? en wat moet je dan doen??
     
  12. ReVster

    ReVster Septims Diefje

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb een probleempje

    Ik moet voor Francis ? ( die agent) een Drugdealer opzoeken en naarmaaien
    nouja ik kom wel dat gebouw in zonder wapens , ik krijg die gast ook wel dood

    maar ik moet er ook weer uit :) en dat lukt me niet , ik krijg een wanted level van 2 , en ik word neergeschoten als ik naar buiten stap

    iemand tips en hints ?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hele makkelijke missie als je goed nadenkt, ga niet eens naar binnen. Ga er tegen over staan, pak je sniper en knal die gast neer, pak een auto, rij weg voor de politie en je bent klaar. :cool:
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hallo! Er mij iets raars gebeurt! Toen ik GTA voor de laatste keer speelde kreeg ik van Brucie een smsje dat ik naar z'n appartement moest komen, ik had toen net een auto voor m gejat. Er verscheen toen ook een B op de map. Ik heb dit toen niet gedaan, heb nog één auto voor m gejat en ben toen gestopt met spelen. Toen ik nu net weer ging spelen...was opeens die B verdwenen! Ook moest ik auto's opnieuw jatten die ik al gejat had? GTA heeft gewoon gesaved via de autosave, ik heb niet meer in Niko's "huis" gesaved voordat ik de xbox uit heb gezet. De autosave is toch gewoon het zelfde als normale save? Dus ik vraag me af hoe dit kan? En...komt die B, en dus de missies voor Brucie, nog terug??
    Ik ben nu op 19.01%, Brucie like is 60% en respect is 80%.

    EDIT:
    Heb ondertussen alle voertuigen voor Brucie gejat maar nog steeds niks?!

    EDIT2:
    LOL! Laat maar...bleek dat ik een missie van Fauatin ook nog overnieuw moest doen!
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He ik ook gedaan dat was echt de makkelijkste missie ooit 8)
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik zit nu op 61 procent van de game, maar heb nu een probleem: ik heb bij het kiezen tussen wraak of deal gekozen deal, en nu moet ik dimitri achtervolgen. dimitri zit in een heli en ik moet er met een boot achterna, daarna komt jacob met een helikopter, en staat er dat ik onder de heli van jacob moet varen, maar hij gaat steeds verder dus kan ik er niet onderkomen:p en daarna staat er dimitri got away, weet iemand wat ik hier moet doen??
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt het dat je je wapens kwijt bent als je gearresteerd wordt?

    Moest bij de missie Lenny op het metrostation vermoorden, ik schiet eerst die gast met de uzi neer en lenny vlucht, ik ga achter lenny aan en wordt gepakt door de politie, je raadt het al, al mijn wapens kwijt!

    Waar precies moet je het pakketje van LJ afleveren, ik rij naar de appertementen kom uit in een doodlopende straat tussen de flats in, en krijg dan de melding dat ik mijn target niet heb gehaald, wat moet ik doen?
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    iemand? srry maar ik heb het echt snel nodig:D ik snap het niet want dan vaar ik naar de heli toe waar ik onder moet gaan, dan ben ik niet snel genoeg ofzow m aar ik ga op zijn snelst:eek: en dan vliegt de heli weg
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom ik de team-achievement niet krijg? Heb alles onder Team Deathmatch gewonnen (Dat rijtje dan) :9. Inclusief Team Deathmatch. Dat zijn toch alle teamgames? En het waren allemaal ranked potjes. Ook heb ik Cops 'n Robbers als beide kanten gewonnen?

    Help! :9
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina