totaal aantal speeluren uitlezen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xbox360fan, 3 mei 2008.

1. xbox360fan

xbox360fan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige apparaten kun je (door middel van speciale code) het aantal speeluren ooit uitlezen. Is dat bij de xbox 360 ook mogelijk? lijkt me wel vet!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee of dat bij de 360 kan. Bij mij zou er iig een onjuist getal uitkomen, aangezien die vaak aanstaat zonder dat ik wat doe. Een film kijken telt ie dan ook gelijk mee. Aantal uur bij games klopt vaak al niet, laat staat van de console in het totaal. Is dan meer het aantal uur dat ie aan heeft gestaan. Al zegt dat in feite ook niet veel.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ik weet wel zeker dat er een verborgen (service) menu is te vinden bij de Xbox 360. Bijna elke apparaat heeft dat, maar bij het ene apparaat kun je dat oproepen met een bepaalde code/knoppencombinatie en bij het andere apparaat kun je het alleen uitlezen met speciale apparatuur of PC-software. Ik zou zelf ook graag een kijkje willen nemen! :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik geloof dat er voor de xbox 360 een maintance dvd + memory kaart moet bestaan .. maar zeker weet ik niet

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1

zie ie zo kan je bij sommige spellen ook zien hoelang hebt gepeeld (zie bij leaderbords). Eén van de bekende is wel bij COD4.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Pak de Xbox360 en fiets even naar Weiterstadt (DE).
    Zij hebben daar een computer die via de USB snel en simpel de Xbox360 kan controlleren.

De computer kan zelfs zien of er ooit een MOD-chip aanwezig is geweest.

De Xbox360 is zo afgeschermd dat de gebruiker op een legale manier niets kan met de console.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vorige Xbox had iig wel zo'n 'check' disk. Eigenlijk nog een keer in bezit krijgen :)

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat leek me al heel lang een leuk idee voor een Spring/Fall update, dat je een Stats pagina in je dash kan kiezen, waar precies op staat hoe lang je welk spel gespeeld hebt, hoe lang je films hebt gekeken etc.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan je 360 registreren bij 360voice.com en dan zegt ie elke dag wat je heb gedaan die dag..

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En waar heb je dat "gerucht" dan wel niet vandaan.. Het gaat via een testdisc. En dat van die "mod-chip" is te ontkrachtigen, maar dat terzijde.

Zo heb je ook een RRoD test disc: Ping 17 Test Media. Daar staat een soort van aangepaste PGR versie op die je 360 enorm hard laat werken, een stress test disc dus, daarnaast worden die gegevens naar MS verzonden via je netwerk.

nov 2006.. ;) Toen wisten ze het blijkbaar al.

Laatst bewerkt: 4 mei 2008

Deel Deze Pagina