Omwisselen hardeschijf oud model naar nieuw model Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrSirius, 4 mei 2008.

1. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

De DVD drive van mijn launch Xbox 360 is gisteren overleden (na een paar dagen stevig GTA'en). =(

Nu was ik hier niet zo heel rouwig om. Ik heb gisteren een nieuwe Premium met HDMI gekocht (wat ik toch wel erg graag wilde) met het idee om mijn oude Xbox met een paar games te verkopen wanneer deze weer gerepareerd zou zijn.

Ik dacht klaar te zijn door alleen mijn harde schijf om te ruilen, maar dat blijkt toch niet helemaal het geval te zijn. Mijn nieuwe Xbox komt met mijn oude harde schijf niet op mijn netwerk en ik kan mijn gekochte Xbox Live Arcade games niet meer benaderen. :confused:

Weet iemand hoe ik mijn nieuwe HDMI Xbox het gemakkelijkst aan de praat kan krijgen met mijn oude schijf/ gegevens en weer op mijn netwerk kan komen?

Thanx.

Steef

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De xbox live arcade games zijn xbox en gamertag gebonden ... als je met een andere gametag op je oude xbox speelt dan kan je gewoon de games spelen. Met de nieuwe xbox moet je altijd on-line zijn om deze met de originele xbox te spelen (dit is een kopier beveliging van MS) (staat ook in de algemene voorwaarde als je een arcade game koopt) ..

De harde schijf is gewoon uitwisselbaar :)

3. MrSirius

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Echt top van de snelle reply! Dit lost in ieder geval de helft van mijn probleem op.

Heb je ook een idee waarom ik niet op mijn netwerk kan komen? Moet ik daarvoor instellingen wijzigen? Het enige dat herkend wordt bij een test is het bovenste vakje (mijn Wireless USB adapter), al bij de tweede optie wordt er niks gevonden.

Op mijn oude Xbox 360 werkt het allemaal nog perfect. :confused:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Rolopo

Rolopo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je ze niet opnieuw downloaden door in je download geschiedenis te kijken?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee .. de content is xbox en gamertag gebonden .. dus je moet aangelsoten zijn op live om ze te kunnen spelen

7. MrSirius

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! Ik heb mijn netwerk nu ook weer aan de praat, het was echt heel stom: ik moest gewoon mijn netwerk opnieuw instellen, dat was alles. Ik had echjt verwacht dat dat allemaal overgenomen werd wanneer je je Harde schijf omwisselde. Dus niet.

Thanx voor alle hulp!

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    No problem :)

Deel Deze Pagina