1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand tips bij de missie met dwayne?, dan moet je zn oude stripclub weer terugnemen voor hem maar ik word steeds neergeschoten in die club, de managers rennen weg... iemand tips?
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    de missie heet trouwens a revengers tragedy,(bij deal) in de boot gaat nico wel zo staan alsof hij wil gaan springen maar als ik x druk gebeurt er niks
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand hoe je het beste de 'Undress to Kill' (oid) missie moet aanpakken? Die missie dat je die stripclub bazen af moet schieten voor Dwayne. Ik ga de hele tijd dood. Ze staan gewoon aan alle kanten op je in te schieten.

    EDIT: wat die kerel 2 posts boven mij ook zei dus.
     
  4. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook vaak overnieuw moeten doen, maar je kunt het beste als eerste de baas in het hok naast de ingang neerschieten en daar schuilen en iedereen rustig afknallen. Dan door naar de achterkant waar iedereen op je staat te wachten (politie en de gansters) en een mooie knalfuif van maken. Dit is ook nog moeilijk, maar bij mij is het op die manier gelukt.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die vond ik eigenlijk best makkelijk. De uiteindelijke prooi wacht toch wel op je.
     
  6. rv gamemaster

    rv gamemaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik d 5 dubbele draai met auto beste kan maken en hoe krijg je de special ability (let niet op spelfoute:9) van een helicopter kan krijgen?

    oja en de missie snow storm: je moet coke in een oud ziekenhuis halen en dan vluchten maar dan staat er een heel swat team je op te wachten en dan ben ik dood, heeft er iemand tips

    Greetz RV8)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ..
     
  8. rv gamemaster

    rv gamemaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx ik zal vanavond proberen:thumbs:
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij aankomt met de helikopter gaat 'ie langzaam, dan kan je makkelijk onder de helikopter komen..

    Da's de eerste van Little Jacob? Die gast staat onder zo'n poort van de flat.

     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn, wat moet ik doen als ik die helicopter moet jatten voor de U.L. Paper?
    Ik wordt telkens neergeschoten door die mannetjes die om die helicopter staan..
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermm,.. je hebt toch tijd zat om die mannetjes neer te schieten? bel van te voren LJ even op voor wat armour en een lekkere gun en je zou geen problemen met ze moeten hebben
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar als ik wil schieten doet ie niets? Nja, zometeen nog maar 's proberen.

    /edit: Gelukt! :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  13. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed zo in Bohan langs zon wijf, toen stond er druk Lb ofzo voor een Ride. Nou dat deed ik en dan gebeurt er niks:p doen die hoeren niks?
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ga eens stilstaan met je auto op een verlaten plaats. Wacht dan wat er in beeld komt;)
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Hoeveel missies zaten er nou in GTA IV? Zit nu op 72 missies gedaan. :)
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 94 gedaan.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 90 missies had ik het uitgespeeld, en dat is zonder random missies.
     
  18. rv gamemaster

    rv gamemaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    geplaats door mij: weet iemand waar ik d 5 dubbele draai met auto beste kan maken

    geplaats door Sev:
    Die draai kan je het beste op het vliegveld doen.

    als ik dat doe wordt ik door politie achtervolgd is er nog een andere plek of is daar echt het beste? P.S: ligt het er ook aan waar ik op het vliegveld ben??
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ga je nou verder met de verhaallijn en wat zijn random missies? als je roman vraagt om een job, dan moet je telkens mensen wegbrengen, maar dan kom je niet verder. moet je telkens naar zijn garage gaan voor nieuwe missies om verder te komen ofzo?
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan iemand me vertellen hoe die pigeons of wel de flying rats eruit zien?

    Ik heb 1 maal eentje per ongeluk gedood omdat ik random met granaten zat te gooien. En toen kwam et plots in beeld dat ik er 1tje had geraakt.

    De 2de keer was ik aan het rond lopen en hoorde een duif, ik allemaal rond kijken op het geluid af lopen. Maar ik zag niks. Was gewoon een grote open vlakte waar ik em moeilijk zou kunnen missen denk je maar ik zag em gewoon niet. Weer beetje met graneten daar af laten gaan en op een geven moment weer per toeval dood.

    Dus iemand die me kan vertellen hoe ze eruit moeten zien, maybe met een plaatje ofzo? Want nu iedere keer als ik een duif hoor de omgeving plat gooien met granaten is niet echt handig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina