Geluid Xbox 360 op Surround set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Zapp, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zapp

Zapp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat jullie denken; 'alweer zon vraag waar 12 topics van zijn...', Ik heb het gelezen maar kon m'n antwoord er niet zo vinden.
    Ik heb dus een surround system zonder optische ingang. Gewoon stereo geluid vind ik ook goed, maar dat lukt dus niet eens.

M'n 360 is via een HDMI kabel aangesloten op m'n TV. Die TV is dan weer aangesloten op m'n surround set met component kabels voor DVD te kijken en ook nog met een scart zodat ik het geluid van de TV op m'n surround system heb ik als die op 'TV-mode' zet. Dat geluid is prima. Maar als ik dan de TV-mode aanheb en ik start de xbox op, dan krijg ik niet het geluid van de xbox maar van de laatst bekeken tv-zender.

Toen heb ik vanuit Audio UIT op de TV twee van zon AUX kabeltjes (tenminste volgensmij heet het zo) aangesloten op de Audio IN van m'n surround set. Het zijn twee kabels waarvan 1 rode en 1 witte. Dan heb ik wel geluid van de 360, maar alleen maar uit het front links boxje. Alle andere boxjes komt helemaal niks uit.

Nu wil ik dus graag weten hoe ik het geluid van de xbox op goed stereo op m'n surround set krijg. Ik hoop dat iemand dit weet.

2. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je vraag denk ik beter stellen in deze thread:
    Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.