Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 10 apr 2008.

?

Hoe lang heb jij moeten wachten op je Xbox?

1. Minder dan 1 week

15,8%
  2. 1 week tot 2 weken

37,4%
  3. 2 weken tot een maand

15,8%
  4. langer dan een maand

4,7%
  5. Ik heb mijn Xbox gelukkig nooit hoeven op te sturen

26,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monro

Monro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dankjewel:)

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die van mij word vandaag opgehaald:) net doos binnen gehad van microsoft en alles erin gedaan wat erin moest en UPS weer gebeld dat ze hem kunnen ophalen maar het rotte is dat ze zeggen ja voor 6uur word ie opgehaald.

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat ook al sindsdoen op afgeleverd in frankfurt. Misschien duurt het zolang vanwege al die feest/vrije dagen... Ik hoop dat ik m nog deze week binnen heb..

4. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook met GTA. Er zit 1 krasje op en alsnog geeft hij vaak na een uurtje gespeeld te hebben Disc unreadable aan. Mijn xbox is daarom net opgehaald, er wordt een nieuwe DVD-drive in gezet. Ik heb trouwens mijn harde schijf erop laten zitten, is dat erg?

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja dat is erg en oerdom.
    Ze zeggen dat je niets mee moet sturen en dan laat je je hdd erop zitten?
    Je hebt kans dat je je HDD nooit meer terug ziet of dat hij helemaal leeg is als hij terug is.

6. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het eigenlijk voor dat het van "ontvangen factuur gegevens" omschakeld naar "verzonden"?
    (Het is al een volledige dag.. Sinds gistere dan)

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  7. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo duidelijk hadden ze het niet gezegd. Het was trouwens een engelse mevrouw dus het was sowieso niet heel erg duidelijk. Maar als dit zó belangrijk is hadden ze het tog op z'n minst wat duidelijker/vaker kunnen zeggen toch? En wat is het probleem als die erbij zit, kunnen ze toch gewoon lekker laten zitten?

8. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je engels kan toch niet zo slecht zijn?
    + Je krijgt ZOIEZO een email van Microsoft waar er duidelijk dit vermeld wordt.
    Code:
    Wat u vervolgens daarna kan doen.

·         Verwijder aub de harde schijf (alleen in het geval van een xbox 360). Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 906204.

·         Heeft u een speciale editie van de Xbox 360, verwijder dan ook de frontplaat aan de voorkant. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907331 Heeft u nog een spel/disc in uw lade, haal deze er ook uit.  Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907532 of 906935

·         Mocht u een origineel Xbox bezitten, volgt u dan de instructies onder artikel 817396

Wat u zeker NIET moet doen:

·         Schrijf geen  “Xbox “ of “Microsoft” op de verpakking.

·         Niet de originele verpakking van de originele Xbox of de originele verpakking van de Xbox 360 gebruiken als verpakkingsmateriaal wanneer uw console voor reparatie moet worden opgestuurd.

·         Gelieve geen spel dvd’s, harde schijven, AV kabels, kontrollers of welke accessoire dan ook meesturen als uw console voor reparatie moet worden opgehaald. Onze medewerkers zullen u hier op attent maken

* HO man ik wordt gek als ik heel de tijd: Status: Ontvangen factuur gegevens
    Zie op de website van UPS :mad:

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  9. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mailtje heb ik nooit gehad;)

10. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je bellen naar xbox support en kun je het vertellen.
    OF je kan de reparatie annuleren. Doe wat het beste past bij u. :)

11. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal maanden terug van Microsoft een nieuwe xbox gekregen omdat de mijne krassen maakte, hij werkte al die tijd perfect totdat ik GTA IV er in stopte. Tijdens het spelen kreeg ik dirty disc errors en toen ik het schijfje bekeek zag ik de krasjes in de rondte zitten. Nog dezelfde dag heeft m'n xbox ook PES 2008 te grazen genomen, dezelfde error en dezelfde krasjes.

Ik heb net gebeld met Microsoft en later met Rockstar, omdat MS me vertelde dat vier op de tien schijfjes van GTA niet goed zijn. De dvd zou niet mooi rond zijn en daarom niet in balans zijn tijdens het spelen. Rockstar weet van niets en zij kunnen alleen mijn schijfje vervangen voor tien euro. Mij lijkt het ook sterk omdat ik ook problemen heb met PES, maar het enige wat MS wil doen is de xbox ophalen voor evaluatie.

Zou het inderdaad aan mijn GTA schijfje (en dus ook die van PES) kunnen liggen? Of kan ik er beter niets meer in stoppen en 'm op laten halen voor evaluatie?

12. Elmar1990

Elmar1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het laatste doen! Zou wel heel toevallig zijn als het bij alle twee aan de schijf ligt toch?

13. paroxysm

paroxysm Xbox-lanner

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook, maar dan lees ik deze thread...

Wat zijn de ervaringen met een "evaluatie"?

14. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Had ook de disc error met me 360 en GTA IV. Vandaag dus 360 opgehaald en daarna terug naar Free Record Shop en een nieuwe GTA IV van ze kregen.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag precies hetzelfde gehoord. Mijn 360 ga ik maar naar laten kijken. Nu je de garantie nog hebt kan je dat maar beter doen. En dan ook maar proberen GTA te ruilen bij de winkel (anders kost het inderdaad tien euro + verzendkosten)

16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    na bijna 2 jaar geeft mijn 360 het dan ook (deels) op... had van de week tijdens het spelen van gta al een paar keer dat het beeld veranderde.. de kleuren werden anders ofzo en et beeld werd bestwel donker.. alsof er een deel wegviel, maar dat ging weer over... nu dus niet meer, als ik hem aanzet gebeurd het al in het dashboard

net MS maar gebeld... ik mag hem van de week opsturen gelukkig had ik mijn garantie nog :) nog 3 weken \o/

17. Timson

Timson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn xbox360.
    Ik deed de xbox vanochtend aan met het spel gta IV en er was nog niks aan de hand. Langzaam aan werden de kleuren steeds roder van het scherm, totdat het echt uit de hand liep en bijna alles rood zag. Ik deed de xbox uit om hem vervolgens opnieuw op te starten, ging hij niet meer aan. De xbox liep wel maar er kwam geen beeld en ook geen geluid. De xbox werd niet meer ondersteund door mijn tv ofzo, zo'n melding kreeg ik.
    Alle kabels even opnieuw erin gedaan enz. maar geen verbetering. Probeerde ik het zonet nog eens en ja hoor de xbox deed het weer met het spel halo 3. Maar na enkele minuten kreeg ik weer het probleem met het rode beeld. Weer de xbox uitgedaan en ja hoor, bij het aandoen krijg ik nu weer geen enkel beeld. Gewoon zwart.
    Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik in deze situatie moet doen?
    Bij voorbaat dank!
    Tim.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarschijnlijk is je grafische kaart naar de klote en anders krijg je een Red Ring of Death, en zul je MS moeten bellen om het te laten repareren.

19. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje,

Ik ga morgen een 2ehands Xbox 360 ophalen die nog zeker anderhalf jaar garantie heeft (2,5 jaar op RROD). Hoe gaat de garantie in zijn werking aangezien de 1e eigenaar zijn Xbox heeft geregistreerd. Is het mogelijk om de garantie over zte zetten op mijn naam?

Alvast bedankt!

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zover ik weet niet. Mocht je xbox kapot gaan, dan moet je vragen of de oorspronkelijke eigenaar hem opstuurt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina