1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Hulptopic]Grand Theft Auto IV [Spoilers]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Even een vraagje weet iemand na welke missie en van wie ik de laatste safe house krijg op het laatste eiland? Als ik er uberhaubt daar wel eentje krijg.
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe start je je eigen private multiplayer match ?
     
  3. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zit nu bij die missie dat je naar Dimitri moet omdat je nog geld van hem krijgt, little jacob vertrouwt het niet en gaat met je mee. Dan komt er iemand van het leger van vroeger waar Niko ook in zat (zoiets) , en komt er een groot vuurgevecht. Dat heb ik nu gehad maar dan staat er buiten allemaal politie... Moet ik gewoon naar buiten rennen en een auto stelen en weggaan? Of wat? Ik heb niet heel veel levens meer... En ik denk niet dat ik het dan overleef


    EDIT: Heb het al!
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Gebruik het cover systeem bij de ingang en schiet op de agenten (beste is nog een paar grenades..) Als ze dood zijn ga je er vandoor..
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vraag ik me ook af! :)
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ?
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kreeg je die van Derrick.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Soms wordt ik gebeld door Brucie, dan vraagt hij mee met mij voor een helikopter vlucht. Dus dan ga ik daar heen met een auto. Staat hij daar opeens met 2 meiden er nog bij. Dus kreeg ik heletijd zo'n beeld waar ik ons 4 zag staan en ik kon niet meer bewegen want ik had een auto met 2 deuren.

    Dus ik start opnieuw op, belt hij weer en ik neem deze keer een auto met 4 deuren, dus ik kom daar weer aan en ik toeter, stapt mijn character uit en blijft voor de deur staan en krijg weer dat zelfde beeld.

    Ik zou graag een helikopter vlucht krijgen met brucie, maar hoe moet dat als ze niet willen in stappen? Of moet ik zelf voor de helikopter zorgen??
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat toeteren stapt je character vanzelf uit, als het goed is fade het scherm dan uit en dan gaat de camera naar het dak waar je dan in een helikopter zit met Brucie en die meiden. Tip: Probeer niet zijn helikopter aan gort te vliegen want dan wordt ie pissed :+ Weet ik uit eigen ervaring!
     
  10. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Erm had ik ook, gewoon wachten dan komt de chopper vanzelf... teminste dat had ik
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het anders eens lopend. Je moet ze niet naar die Heli Tour brengen hoor, die helikopter staat op het dak van Brucie.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij hoeveel procent Like bij Brucie krijg je die Helicopter ability?

    /edit: Heb 'm al! (78%)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  13. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand hier hoe het je het beste die missie dat je roman moet redden uit dat pakhuis kunt halen ga iedere keer op een ongelukkige manier dood door die gasflessen of iets...echt irritant
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon goed het coversysteem gebruiken. Het was een vette maar niet al te moeilijke missie.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In het begin kreeg je altijd 6 Wanted Stars als je een eiland op wilde die nog gelocked zat. Maar nu ik alle eilanden heb vrijgespeeld kan dit niet meer, wat is nu de beste manier om 6 sterren te krijgen? Want wilde achievement halen dat je 5 minuten moet overleven met 6 Wanted Level.
     
  16. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar de airport op het eerste eiland toe rijden en zorgen dat je 4 sterren achter je aan krijgt. Dan zoveel mogelijk cops afschieten en je ergens binnen verschuilen (Bowling alley bijvoorbeeld) en elke cop die binnenkomt dood schieten.
     
  17. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor het halen van de stripclub/vuurgevecht missie van Dwight? Ik vermoord iedereen in de club maar als ik dan naar achterin ga komen er allemaal cops die me vermoorden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je bedoelt dwayne?

    de eerste gast in dat kleine kamertje met een mes of honkbal knuppel doodslaan zodat er nog niemand gaat schieten. Dan loop je naar de achterkant waar nog zon gozer zit en vermoorde je die en als het goed is blijft die in het midden gewoon op zijn plek daar en gewoon iedereen in de club uitmoorden :D politie kwam bij mij niet achter me aan.
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    weet iemand of er net zoals in gta sa ook van die autos zijn die je moet verzamelen enzoja, waar??
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor deze missie :

    Ik moet Coke halen voor elisabeth ..in de old hospital , ik heb hem al een paar keer gedaan maar hij blijft gewoon vrij pittig !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina