Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    KILSTREAK VAN 24 op vacant, I just love my rocket launcher:)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik na deze prestige (5) nog een prestige ga afmaken (6) en daarin alle goude wapens en challenges ga halen. Ik vind dat tekentje het mooist. En ik merk dat ik Cod 4 steeds saaier begint te worden. Dus dan ga ik na die prestige maar alles in het rood en goud krijgen.
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ratio zegt wel wat maar lang niet alles



    Vandaag ook weer mensen zien ratio boosten door te campen. Gewoon, op domination op niet taktische spots (voor domination dan) campen en zo cheap kills snaaien.
    Ja, zo kan iedereen wel een ratio van *insert random hoog getal* hebben.
    Ochja. Je kan maar sneu zijn.=(

    Je bent in mijn ogen goed als je gewoon goed speelt. Wat voor mij inhoud ratio boven de 1 is en je er voor zorgt dat er goed naar het objective toegewerkt wordt.


    Sappig :D
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  4. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wel in een "Pro clan" maar fun is ook belangrijk. Ik had eerst een ander profiel waar ik dood hard op ging campen enzo. 10.000 kills ongeveer en ratio van 6.84 ofzo. Je kan me toevoegen als je het niet gelooft:)
     
  5. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag op shipment 116-6_O_ (Nieuwe topscore)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nee ik weet dat met Envy een goed team had, ik kende ze wel een beetje.
    Fun is erg belangrijk, ik bereik dat zelf ook door serieus met een spel om te gaan en ik mag toegeven dat ik ook wel boven het gemiddelde niveau zit qua skill.

    Maar dat bedoel ik met je ratio, als je je speelstijl echt afstemt op je ratio dan schiet dat heel snel omhoog ;)
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kheb 1.7, maar kspeel alleen maar Ground War (TD en Dom.) Vind het wel prima, khaal meestal wel boven 1.7 dus ken alleen maar meer worden.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Des te langer je bezig bent des te langer het duurt om je ratio veranderd te krijgen ;)
     
  9. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ratio vind ik wel belangrijk, mijne is 1.17 (schaamt zich) maar als ik domination speel is hij elk uur omhoog ofso en in search and destroy gaat het langzaam omdat het verschil tussen kills en deaths nooit zo bizar hoog is :9
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Klopt, in het begin zoog ik echt ballen. Harde, grote ballen. Ik was gewend aan COD3 waar je nog wel een minuut kon staan als je werd neergeschoten, maar bij COD4 lig je echt gewoon heel snel.
     
  11. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel kut ja, bekend probleem hier. 1.57 nu (eerste post hier was t nog 1.50 volgens mij) en heel langzaam stijgend. Maargoed, dat getal is allemaal leuk en aardig, maar als mens zijnde moet je gewoon zelf weten wie en wat je bent en wat je skills zijn.
    En daarover ben ik bij CoD4 redelijk tevreden.

    Ik zou zelf absoluut niet met mezelf kunnen leven als ik een K/D van 20 had en hele dagen schlemiel in hoekjes zou zitten campen en liggen zonder enige vorm van rushen en actie.
    Dan gebruik ik mijn CoD4 schijf nog liever als onderzetter voor kommen overdatumse ice-tea.
    (edit: nee, ik beweer hier niet dat je zo speelt, om misverstanden natuurlijk te voorkomen)

    Momenteel meer objective-based dingen als ground war, domination gewoon en sabotage doen en dan kom je naast je K/D feestje er wel meer achter hoe je ervoor staat en of je eigenlijk wel inzicht hebt in waar je mee bezig bent.
    En dat zit wel prima in elkaar. Radar goed gebruiken en snappen wat je tegenstander plant is een must.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2008
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik camp ook niet echt hard ik speel wel rustig dus niet Mini Uzi Juggernaut rush voor het leven. Meestal M16 of M40A3. Ik stop nu met prestige ben bij 9. En vind dat prima. Heb er 5 dagen speeltijd over gedaan (Trots:emo:)

    Dus nu domination en alles Red Tiger halen:lol:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is wel nette stats :). Add mij is voor een potje COD een keer ;)
     
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed alleen ik heb geen mic:confused:

    Ik heb er 1 besteld omdat de vorige stuk was alleen het duurt nog ff|:-
     
  15. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 2 weken een kill-death ratio van 1.27

    Komt waarschijnlijk omdat de Xbox weg is.
     
  16. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Regelmatig als ik via Live COD4 gespeeld heb en het spel afsluit krijg ik de melding dat ik niet ben aangesloten op live. Dit betekend ook meteen dat ik de hele avond voor Jan L.L heb gespeeld want dan worden mijn wijzigingen en scores niet opgeslagen. Zijn er meer mensen met dit probleem, ik word er gek van.

    Ik heb thans al ruim 15.000 XP's weggegooid =(
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja ik krijg laatste tijd ook veel rare meldingen. error codes, en een melding dat ik online moet komen om te gamen.......
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    "rustig" spelen is inderdaad een prima taktiek. Het meest realistisch ook.
    M16 is daar perfect voor.
    En Juggernaught is toch een beetje voor soepkippen.
    Domination is momenteel ook wel favoriete gametype hier. En red tigers heb ik op de MP5 en M4.


    Zelf speel ik het liefst rush 'n roll. MP5, red dot, smoke, frag x3, stopping power, reduced noise geval. En dan rondknallen en rushen als een gek. (en er natuurlijk aan het einde van de game met een 2+ ratio uitkomen)
    En dan het liefst in zulke spastische mogelijk situaties terecht komen en iedereen toch dood krijgen. Het liefst knifend en d'Eaglelend. uit wanhoop.

    Die Desert Eagle is sowieso een spastisch overpowered wapen.
    \o/

    favoriet.
     
  19. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Say what, ik weet nog wel in het begin dat ik blij was met een match waar ik 20 deaths en 10 kills had :D
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    nah bij mij was t precies omgekeerd :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina