Xbox 360 op zn max?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martijnn, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt als een bus Marius, mooier had ik het niet kunnen zeggen.

2. zwetje

zwetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je ken het ook zo bekijken,
    Hij laad wel heel de stad in 1 keer, en alles wat ie doet moet ie van 1 disc laden.
    tuurlijk hadden ze grafix beter kunnen doen, maaar dan zouden ze een Framelock er op moeten doen, van BV 30 Frames. Framedrops, Pop Ups, heb k nog nooit gezien in GTA. en..... deze Grafix style is wat GTA nodig heeft. geen grafix als GoW waar cloth kleren licht weerkaatsen. of Zoals AC.
    de 360 kan het wel aan dat hebben ze wel bewezen, maar zeg eerlijk, geen 1 spel kan je zonder Framesdrops maken, neem BV een spel waar je denk geen frame drops te zijn, BV GTA. doe een crah op zoiets van 20 auto, of laat ze allemaal ontpoffen heb je gegarandeert een Framedrop, op alle soorten consoles. daarover is gewoon niet veel te doen.
    en pop-ups, tja, je moet er wel opletten maar wat maakt het nou uit als er BV een gebouw 20 KM verderop ineens verschijntO-)\o/
    Wss is het tegenwoordig kiezen voor de Game makers. Of een soepele game, of iets minder soepel maar Prachtig, als jullie snappe wat k bedoel

En BTW ksnap niet why ppl PS3 en Xbox 360 vergelijken Met GTA IV, ze hebben hem op bijde consoles hetzelfde gemaakt en al die shit.

Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig hebben we de foto's nog :+

4. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    k vin t wel een beetje vaag allemaal. K moet zeggen dat ik Ninja Gaiden (Black) nog steeds mooier vind dan de meeste 360 games. En dat op een ouwere xbox. Maar het grootste probleem ligt denk aan de Engine die de ontwikkelaars gebruiken.

5. zwetje

zwetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind NGB niet mooier, eigenlijk lelijk vergeleken met 360 games,
    maar NG2 wordt wel lauw.

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden heeft gewoon strakke graphics, geen karteltjes, framedrops etc., maar heel erg gedetailleerd is het niet. Vind eigenlijk dat ze wel vaker die keuze mogen maken: nèt iets minder details, maar dan wel een bovengemiddelde framerate.

Ben heel benieuwd naar Gears 2, deel 1 is volgens mij nog steeds onovertroffen qua (grauwe) graphics.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De xbox heeft geen hogere resolutie hoor. Ze zeggen juist dat het er op de PS3 scherper en realistischer uitziet. Ook loopt de PS3 versie een heel stuk soepeler vanwege de harddrive. Echt een stelletje mongolen daar bij microsoft. 1 op de 100 mensen heeft geen harddrive en daardoor loopt gta 4 een stuk minder soepel

8. zwetje

zwetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heeft MS de Keuze gemaakt om voor 30 euro een 20 GB HDD te kopen :')

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor in ieder geval ook dat de problemen op PS3 er veel meer zijn als op de xbox.

10. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het vergelijkings filmpje bekijkt op Gametrailers.com dan is heel duidelijk te zien dat de X360 een hogere reso draait. Zelfs mijn dinnuhtje kon dat zien ;-) Verder valt het op dat je bij de PS3 versie meer voetgangers en auto`s ziet. Dus als je puur en alleen naar de grafix kijkt ziet de X360 versie er beter uit. Kijk je daarentegen naar het overall plaatje ziet de PS3 er beter.

Ik heb de PS3-versie btw.

PS3 vs X360

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat mij betreft gaan we verder in deze thread. :)

Dan gaat deze op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina