1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Volgens The Matrix niet.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmorgen even 20 minuutjes de eerste beelden op mijn tvtje kunnen aanschouwen van GTA4. Ziet er erg leuk uit tot nu toe, ben nog een beetje te speurderig :9. Met de eerst missie moest ik gewoon eerst de auto uit om die kraan op te klimmen :+. Jammer genoeg lag er niks maar ik ben dan toch te nieuwsgierig....

    Eerst missie heb ik al behaald, en de 2de ook. Stelt dan ook niks voor maar het ziet er allemaal goed uit. Het rijden vind ik bijna reallistisch aanvoelen omdat je voor een bocht soms echt 3 kwartier al moet beginnen met remmen. 8)

    Zit nu op me stage en heb alweer zin om vanavond verder tegaan. Heb helemaal niks op planning staan dus vanavond lekker GTA-en!
     
  3. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0

    Als een 10 geen perfecte score dan heeft het in mijn ogen geen waarde. Ik vindt zelf als je ergens een 10 voor krijgt of geeft dat het gewoon perfect is.

    Ik ben het helemaal met je eens dat de game naar een hoger platform wordt getild. Voor ons gamers is het belangrijk dat de standaard wordt opgeschroefd.

    In Sa had je inderdaad heel veel mogelijkheden. Ben ook blij dat het minder is geworden. Er zijn voor mij gewoon een paar minpunten in het spel. Dat maakt het voor mij geen 10, dat is dus maar mijn mening.
     
  4. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    wel grappig, mijn beste vriend is van Servische komaf, en ik stuurde wat lyrische verhalen naar hem over mijn avonturen met Niko Bellic... en ondanks mijn enthousiasme reageerde hij eigenlijk maar met 1 opmerking:

    "je bedoelt zeker Belic, en niet Bellic... onze taal kent geen dubbele letters"
    altijd zo lekker sfeerverhogend he, die botsing van culturen ;)
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    [Kleine spoiler ahead]


    Wat ik ook wel vet vind aan deze game is dat nadat je de verhaallijn uitgespeeld hebt het leven in de stad gewoon doorgaat, ipv terugspringt naar het moment voor de laatste missie. Roman is bijv in de laatste missie getrouwd, en ik ging laatst weer met 'm darten (na het uitspelen van de storyline) en toen begon ie te praten over dat hij de triootjes zo miste enzo, en adviseerde Niko om het trouwen zo lang mogelijk uit te stellen :9



    /Mod Er zijn toch spoilertags voor een reden! Voor de tiende keer: [ spoiler] [/spoiler]. Er is zelfs een knop voor bij reply! - the Matrix
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kleine spoiler? Het einde ja =(.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eigenlijk is het dus zo dat geen enkele game een 10 zou mogen krijgen. Want de perfecte game bestaat gewoonweg niet. Er is altijd wel iets dat voor iemand een reden is om het spel niet perfect te vinden.

    Ik hoor best wel regelmatig dat gamers GTA SA beter vinden qua gameplay. Die mening deel ik in het geheel niet, GTA IV is naar mijn mening gewoon veel beter uitgebalanceerd. Ik vind het ook jammer dat je geen huizen kunt bezitten en dat je aan je geld eigenlijk geen zak hebt in GTA IV. Maar eigenlijk hou ik stiekem helemaal niet van RPG games en kan ik wat RPG elementen in een spel wel waarderen maar hecht ik er persoonlijk niet zoveel waarde aan. GTA IV doet iets wat andere sandbox games niet doen. Het detailniveau is zo absurd hoog, dat is echt knap van de makers. De hele sfeer en alles is geweldig. Wel zijn de missies veelal hetzelfde zoals altijd, afgezien van een paar kleine hoogtepunten. Toch vind ik op dit moment dat dit spel het beste is wat er op de markt is qua free roaming games.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

    Zet het dan ook in een spoiler :confused: |:-

    bedankt hè! Zucht
     
  9. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    een cijfer geven voor een game is op een bepaalde manier een wetenschappelijke benadering zoeken voor het uitdrukken van een gevoel en/of mening... echter het maken van een spel is een creatief proces, misschien daarom ook wel te beschouwen als artvorm...
    het is eigenlijk heel moeilijk dus om dat te beoordelen, want wat voor de een belangrijk is, doet voor een ander niet terzake, over smaak valt nog steeds niet te twisten... neem een kunstwerk als de Mona Lisa, dit is zo'n fenomeen wereldwijd, dat als je dat in een cijfer zou moeten uitdrukken, dat het misschien wel een tien waard is, maar schildertechnisch (heb ik me ook maar laten vertellen) mankeert er nog wel het een ander aan... het resultaat van een creatief proces is nooit perfect, maar je kan het nog wel fantastisch mooi vinden, of uberlelijk of alles wat daartussen zit... zo ook met films, muziek, etc... die discussie zal dus ook wel altijd blijven, zeker als je ziet wat het tweeg brengt als een site of magazine ineens de beoordeling in vorm van een cijfer of percentage laat vallen, dan komt iedereen in opstand omdat men het niet helder genoeg vindt hoe het spel wordt gewaardeerd... een cijfer voor een game is een indicatie gebaseerd op de mening van een reviewer; en als een spel in 50 bladen en sites tussen gemiddeld dik boven een 9 scoort, kun je er dus ook wel vanuitgaan dat het over het algemeen wel gezien wordt als een goed spel... maar er zullen dan toch ook altijd nog mensen zijn, die het sandbox-genre helemaal niks vinden... dus sja, wat moet je ermee? :b:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoe vinden jullie mijn taxi. Ghehe, hij kan niet eens meer vooruit rijden. Geniaal hoe erg de auto's kapot kunnen. Gewoon een paar keer met een brandweerauto er tegen aan en je hebt zo'n mooie auto als die van mij. :D

    [​IMG]
     
  11. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Secret Car *)



    /Mod Link gefixt :) - Cookie

    Thx Cookie :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou al een eindje, maar vind hem eigenlijk wat tegenvallen. Wacht om naar het middelste eiland te gaan. Hele mooie game maar ik vind hem toch duidelijk verschillen van zijn voorgangers. In het begin heb je ook niet veel te doen vind ik.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik zie niks 8)
     
  14. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry guys was iets fout gelopen, maar Cookie heeft het gefixed :b: :thumbs:
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's die Sultan RS. Staat in Alderney achter de garage van die bouwvallige 'villa'.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heeft iemand hier die Strategy Guide gekocht? Wil graag weten wat daar allemaal in staat en of ie t waard is om aan te schaffen? Of waarom juist niet?
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette auto, kga hem zo ff zoeken :D Maakt mooi geluid.
    Hehe ik heb nu een helicopter op de parkeerplaats van mn safehouse gezet, blijft nog gewoon staan na het loaden ook!

    Edit:
    In zo'n strategy guide staat dan wel alles.. Maar na een tijdje verschijnt het belangrijkste ook op internet.. Was ook zo met die van Assassins etc
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt maar zo'n guide is toch echt handig om bij de hand te hebben en het is ook nog eens een erg mooi boek voor die €15
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem ik heb nu alle missies gedaan en bij BELL zit ik op 25% alleen nu komen er geen missies meer en ik heb nu echt alles gedaan wat ik kan doen, ik kan die missies van Bell niet starten:confused:

    mijn laatste missie was diamonds are a girls best friend
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina