Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Had laatst weer een mooie: ik reed een dude keihard aan, waarna die met zijn kop vol tegen het bushokje knalde.

    En verder heb ik net Three leaf clover gehad, mensen die die al gespeeld hebben weten wat ik bedoel. Helemaal gestoord.
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet het raarste wat is gebeurd maar wel opmerkelijk (is nu al een paar keer voorgekomen): ik bots tegen een auto, vervolgens stapt de bestuurder van die auto uit, maar wat blijkt: hij/zij staat in de fik! Zonder dat er verder vuur in de buurt is!

    Heeft iemand anders dit al meegemaakt? Dit is dus al een paar keer gebeurd bij mij.
     
  3. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ghost Rider :cool:
     
  4. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja al een paar keer gezien.... echt een hele rare bug. zou wel raar zijn alsie wel zo bedoeld was :p
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook een aantal keer gezien. Maar nooit echt bij stil gestaan. Ik dacht het zal wel!
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en er kwam ook vuur uit het dashboard ofzo, leek het bij mij
     
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook iets soortgelijks.. Reed vol met m'n auto op mijn voorganger, en hoorde die claxon dus.. Dus ik denk, euy dat wil ik ff zien! Ligt er zo'n omatje met d'r hoofd op 't stuur :'-(
     
  8. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren reed ik in een soort hummer/jeep achtige wagen, rijd op een brug, en een auto wil naar de rechtse strook. Ik kon niet meer op tijd remmen, waardoor ik half schuin van achter hem aanbeuk. De auto wordt iets de lucht in gelanceerd, met een paar salto's, en valt de diepte naast de brug in. Ik met de camera proberen het te volgen, en was benieuwd of als hij neerkwam hij meteen zou ontploffen. En inderdaad :D De auto tikte ongeveer 10 meter verder beneden de grond, gevolgd door een meesterlijke explosie
     
  9. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    voor mij was het toch het mooiste moment (hoewel voor velen niet bijzonder natuurlijk)... snif snif *ontroerd*... om eindelijk (na een X aantal verwoede pogingen) oog in oog te staan met het kloppende hart van de stad \o/... en voor de dramatici onder ons, was heel misschien een van de mislukte pogingen misschien nog wel mooier, ik dropte Niko echt op het randje van het balkon, en ik dacht: yessssss :), staat ie vervolgens op en ik zie 'm gewoon misstappen, tergend langzaam gleed hij van de leuning af, en ik zei: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =(

    anyway, dit herkenbare filmpje is wel humor (spoiler: voor die ene persoon die geen flauw idee heeft waar ik het over heb, dus niet kijken): http://www.youtube.com/watch?v=RvS2wY2adMY

    so, what's next? ik wil nu op de koffiebeker springen...
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha bruut. In de taxi heb je gewoon een extra wapen lol.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is mij gister na de eerste poging gelukt:cool:
    ik sprong zou uit me helicopter vol tegen de zijkant aan en was bijna dood.
    toen aanschouwde ik het fenomeen, en omdat ik weer beneden moest komen kon ik niks anders dan springen, dus ging ik dood:+
     
  12. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    gister op het grote parkeerterrein helemaal links op het 2de eiland lopen kutten met cinematic camera mensen aanrijden enzo.
    Ik spawn een motor en spring een beetje omhoog door een stoeprand vervolgens land ik met mijn voorwiel op een stoeprand even verder en maak een frontflip en land netjes :D
    ik had echt zoiets van !!!!!!!!! wtf jammer dat er geen replay functie inzit trouwens :mad:
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Three leaf clover... echt goed :D
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    schijtmissie nu al 3x mislukt (2x packie dood,1x stapte hij niet in mn auto en bleef hij stilstaan waardoor ik doodging)|:-
     
  15. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het jou niet lukt is het niet meteen een schijtmissie \o/ ik deed er ook tweee keer over. maar wel super gave missie. ik gebruikte veel granaten
     
  16. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    in een missie (weet ff de naam niet meer) moet je een bende lid dood maken in de ghetto. op gegeven moment sta je op het dak en hij staat op de rand. ik heb een granaat gegooid. valt die brandend van de 20ste verdieping naar beneden. erg vet gezicht
     
  17. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben even wezen bowlen met Roman enzo. Dacht laat ik die gast maar een keer z'n zin geven, misschien houdt ie dan een keer op met bellen. 't Is echt niet normaal hoe vaak ie me lastigvalt. Naja, we komen thuis en dit zegt/doet Roman: ''I really enjoyed that Niko, we should do that again soon.'' Gevolgd door ''I need that car, now!'' en een klap op m'n smoel. :') Ik dacht wel ff van: WTF?!

    Ohja, herinner me er nog eentje van net: Ik was ff wat gaan drinken met Packie nadat ik de 3e missie met hem had gedaan. Dus we komen daar uit die bar en ik stap weer ie die auto en probeer weg te rijden. Eerst gaat die Packie nog heel erg lachen om hoe ik rij. Maar na een minuutje ofzo probeerde ie te gaan vloeken. Maar omdat ie zo stomdronken was, was ie de hele tijd aan 't stotteren. :') En ineens hoor je Niko zeggen ''You're funny Packie, real funny...'' :p Moest best wel lachen eigenlijk om dat gesprek tussen die 2.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Three leaf clover is geniaal. Vooral dat filmpje in de bank.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dat Three Leaf Clover een missie in het begin van de game? Ik zit namelijk op het eerste eiland, en volgens mij heb ik die missie al gehad. Van wie krijg je die missie?
     
  20. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het bowlen Michelle in elkaar beuken omdat je verloren hebt.. \o/
     

Deel Deze Pagina