1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Klopt, overigens nog terecht ook :b:
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik wil een keer tegen jouw vriendloos, vooral een vriend van mij wil zien hoe zijn niveau nou is tegen een hoog geklasseerde speler..
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ben min of meer gestopt met Fifa, ben nu een beetje bezig met Rainbow ;)

    Ik sta ergens rond de 50 op de leaderbord, dus je kan me wel toevoegen als je wilt kan ik vast wel weer een potje spelen
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo, ik zag ergens op internet een filmpje van een professioneel Fifa 08 toernooi, waar ook een Nederlander aan mee deed. Wat viel mij op? Zowat iedereen nam Barcelona.. Het zal eens niet zo zijn.. =(
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat maakt het nou weer uit man, die gasten spelen zelf ook constant tegen Barcelona. Sommige spelen om te winnen, en als je level 1 bent kan je lekker met clubs switchen, maar als je level 30 bent wordt het al een stuk moeilijker
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik speel de laatste tijd met Valencia online.. en daar heb ik al meerdere malen barcelona en manchester op der klote gegeven, ik vind valencia een aangename verrassing. En het leuke is dat ik eerst op barca gaat staan en dan naar valencia... denkt iemand eerst oww weer dat fop barca en dan kick je hun anus met valencia prachtig:9

    @ Vriendloos ik ga je wel toevoegen, invite ik je wel een keertje ook als die maat van me erbij is ok.
     
  7. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt de ea-server eruit?ik speel dit spel nu een paar dagen online maar hij zegt nu steeds de verbinding is verbroken controleer de ethernetkabel en u kunt pas weer online spelen als u zich weer aanmeld:confused:kabel zit goed en de router heb ik reset.helpppppp
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, hij ligt/lag eruit
     
  9. alibi

    alibi Guest

    ik kon gisteravond ook niet online komen, en nu nog steeds niet. heeft iemand hetzelfde probleem, enweet iemand ook wat er aan de hand is?
     
  10. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem...Snap het ook niet. Vriend van me stuurt invite, maar ik kan geen verbinding maken met de ea-servers. Ik heb vandaag wel een avatar toegevoegd op ea.com. Heeft dit er iets mee te maken?? Raar, heb vanmiddag nog online gespeeld met Fifa
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ze moeten er eigenlijk voor zorgen dat je in FIFA 09 met carriere ook gewoon bekerwedstrijden en de UEFA Cup / Champions League kan spelen in een seizoen, maakt het allemaal wat leuker en beter.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    huh, dat kan in 08 toch ook? of bedoel je in be a pro mode?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ik bedoel in carriere, sinds December niet meer carriere gespeeld dus ik kan me vergissen. Als het er wel in zit, dan heb ik het mis. :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in manager mode kan het in ieder geval wel :) weet niet of je dat bedoelt (want ik weet nog goed dat ik de laatste wedstrijden van een seizoen met barca aan het simuleren was en zo per ongeluk de CL finale verloor :p)
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die manager mode in Fifa blijft echt 10x beter dan alle modes samen van PES. Ondanks dat ik PES qua gameplay beter vind, komt het met Fifa 09 echt wel goed. Als je UEFA Euro 2008 speelt, dan merk je toch wel dat de spelers wat natuurlijker reageren, echt een groot pluspunt. Hopelijk trekken ze die lijn door naar Fifa 09, want de manager mode blijf ik toch leuker vinden dan een Master League.
    Enige nadeel van de manager mode is dat je met alle clubs 1e moet worden van de sponsor. Zou mooi zijn dat ze bijvoorbeeld zeggen als je Vitesse of NEC bent: Eindig minimaal bij de top 9 en bij Uefa Cup voetbal een flinke bonus ofzo, dan is t helemaal top:)
     
  16. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een rare vraag.Maar hoe kan ik een player creeren?Waar kan ik dat vinden?volgens mij staat dat niet in het boekje,:eek:
     
  17. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej na heel lang 2007 te hebben gespeeld tegen maten heb ik gister FIFA2008 gehaald voor maar 30 euro:) doe ik altijd bij fifa kop ze wel zodra ze 30 euro zijn:+ vindt et vooral leuk om tegen mensen te spelen
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hij kost 20 euro bij intertoys...:{
     
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fifa 08 ook voor 30 euro gehaald bij Dixons.Zijn ze tegenwoordig veel 30 euro.Wel beter
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Heb hem net gehaald voor 19,99 bij intertoys. Had niet verwacht dat hij al zo goedkoop was :).
     

Deel Deze Pagina