Ik heb per ongeluk mijn geupdate team van FIFA 08 verwijderd. Heeft iemand misschien nog een trial kaart voor me, desnoods van 1 dag? Ik zou diegene erg erg dankbaar zijn als ik een code zou krijgen. Alvast bedankt.
als iemand een trial kaart voor me heeft mail aub naar : vive_el_che1905@hotmail.com of stuur me een pm.
Ik heb 2 van de 3 trials vergeven. Nog 1 beschikbaar via PM. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. [edit]trials vergeven[/edit]
gratis trial kaartje als iemand nog een 48uurs kaartje voor me heeft liggen, zou je dan alsjeblieft willen mailen naar luke_002@hotmail.com zou er erg blij mee zijn, alvast bedankt.
Oké, hier komt de zoveelste verzoek tot een XBL 48 Hour trial. ik heb leuke games zitten hier, maar wil natuurlijk wél spelen, dus kan iemand mij een kaartje passen?
je hebt toch ook een 30 dagen trial?of moet je daar een silvercard voor hebben? Ik heb een xbox van 6 maanden oud maar er zat geen trial bij. Ik wil graag live proberen maar heeft er iemand een 48 uur trial voor mij. Alvast bedankt!!
Heeft er ook iemand 1 voor mij, heb me spellen alleen ik wil live een keer ff testen of het wat is voor mij, zou iemand mij een kaartje kunnen pm of emailen Code: kootjesmits@hotmail.com
wil graag ff de demo van race driver GRID downloaden dusss als iemand nog een kaartje heeft liggen zou dat heel fijn zijn speedking_92@hotmail.com
Hoe zit dat met live punten? Kan je die hier ook vragen? Vast niet hè? Maar ja het schijnt dat je bij pre-ordered GTA 4 exemplaren een zooi punten kreeg.
Ik dacht dat die special edition van GTA IV een maand gratis had. Maar was blijkbaar alleen voor VS. Ander kon ik het aan een vriend geven dat hij ook GTA IV online kan spelen. Als iemand Code heeft stuur me dan een prive bericht kan hij als nog GTA IV online spelen.