Zijn er echt mensen die CO-OPen in hun eentje? IK heb het met een maat uitgespeeld, en we zijn er echt zooooo lang mee bezig geweest... Vooral in level 2 "HALO" werden we constant afgeslacht bij het bewaken van dat eerste fort. Maar door guerilla tacktieken hebben we dit level uiteindelijk toch gehaald. Dit was naar mijn mening het moeilijkwste level.
in ben in m'n 1tje aan legandary aant sleutelen....echt ziekelijk moeilijk maar wel onwijs cool. Zit nu in the libary en word gek van een tekort aan ammo voor m'n shotgun die ik daar net zo hard nodig heb
Guerilla tactiek: Je komt met z'n tweeen aan bij het eerste fort, nadat je de banshees hebt ontweken. Je schakelt het eerste dropship uit. Daarna sprint je naar die grot toe waar je uiteindelijk verder moet. E komen steeds meer covenant, je rent steeds naar het fort, killed een paar gasten met granaten en je pistol of AR. Na een tijdje heb je ze allemaal gedood en dan komt foe hammer met je warthog.
duurt wel lang, blijf gewoon op het fort staan, heb ik ook gedaan in coop met iemand die het helammal niet zo goed kan , duzzzzz is echt een goede positie
Dat deden we ook op Nromal en Heroic, maar op LEGENDARY was het niet uit te houden. Als er 4 rooie elites het fort beklimmen terwijl die jackals de hele tijd zitten te sniperen, is het bijna onmogelijk.
ik wil niet opsheppen maar dat val best mee hoor, je neemt daar een goede positie in en een leidt een elite af en de ander tikt em in z'n nek of schiet em dood, k heb het ook zo gehhalt in SP, in m'n eentje dan
Dit was het eerste level dat we op LEGENDARY speelden (die eerste hadden we weken daarvoor al gehaald) Maar misschien dat we het nu wel zouden kunnen halen, omdat we beter zijn geworden, maar toen was het gewoon verrekte moeilijk.
coopen in je eentje???? hehe, SP heet dat btw, geef me ff de link naar die elite, doie avatar wil ik gebruiken op een ander forum past bij mijn nick
Ik heb em zelf gemaakt van een wallpaper, van bungie.org ofzo... Maar wat ik bedoel met in je eentje co-open, maar als je twee mannetjes bent, heb je steeds een respawnpoint. Unlock je trouwens iets (behalve dat ontzettend vette filmpje) als je het spel uitspeeld op legendary? Dat je bijvoorbeeld ook elites kunt zijn in MP? Want dat zou dus echt te vet zijn. (Ik speel nooit Halo MP, want co-op vind ik veel vetter en ik heb nie zo veel vrienden)
Co-open is dus samen iets doen..een je eentje gaat dat niet..das single play. je kan nix unlocken..dat filmpje is wel bruut...
ik moet alleen library in legendary nog in mun eentje...., verder heb ik nog wel een tijdje gedaan over Halo (2e level), je weet wel, dat stukje met die dropships...
U got that right.. Gekkehuis is het dan The Flood EET je OP Maarja , uiteindelijk wel gehaald Out , MOSt the CHiQUEst
owwww ik kan niet wachten tot over twee weken dan ga ik en een vriend 24 uur gamen. HALO legendary natuurlijk.
ik heb legendary in mijn eentje uitgespeeld...alleen de lvl halo was te moeilijk dus deed ik die in co-op maar ik moet nog ff kwijt dat halo een VET leuk spel is alleen jammer dat er zo weinig leuke lvls zijn in de multi-player optie. *looking forward to halo 2*
Is alles wat je kunt unlocken een nieuwe eindfilmpje??!! Zoja, wat is dat voor een filmpje? Ik ben nu bezig op Herioc en heb level 1 uitgespeeld!!
Het leuke van legendary is dat je dat filmpje ziet. Als je het al weet voordat je het gezien hebt, is er geen uitdaging meer om legendary uit te spelen. Dus gewoon ff doorzetten