GTA IV Veroorzaakt ''Problemen'' Op Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door loeno, 4 mei 2008.

  1. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    GTA IV vereist nou eenmaal meer van je 360 dan andere games. Daardoor wordt de 360 warmer en gaat hij de van speed verhogen, dit veroorzaakt natuurlijk meer lawaai.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA4 vereist niet meer van je 360 in het algemeen, maar de dvd-speler moet hard werken om alles van de dvd te lezen. Dat hij warmer wordt lijkt me niet, want de 360 zelf werkt net zo hard met Gears of War, COD4 als bij GTA4. Op zen max dus.
     
  3. peterp

    peterp Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    damnzz,

    ik heb zojuist de rode ring gekregen...
    wordt weer opsturen naar ms ...
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alleen die online een beetje raar.Dan meldt ik me aan.Dan staat er
    disconnected(heel vaak)soms doet ie het wel en dan blijft ie ineens hangen.
    Echt raar maar goed.Het spel zelf is verder tof.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou lekker. GTA start 9 van de 10 keer niet op. Of ik krijg melding disc is unreadable of ik krijg gewoon een zwart scherm.
    Het spel poetsen, Xbox herstarten, kabels eruit en weer erin, allemaal geen effect. Ik zie ook geen krassen op het spel.
    Maar het is ook niet zo dat hij het helemaal niet meer doet. Als ik het een paar keer probeer lukt het op een gegeven moment wel, maar normaal is het zeker niet.
    De laadtijden ingame zijn ook langer dan in begin en ik heb geregeld dat hij blijft hangen ingame.:x

    EDIT: Nou ik had net weer een vastloper, heb geprobeerd hem opnieuw op te starten, maar ik krijg nu elke keer de melding this disc is unreadable.
    Zoals eerder vermeldt alles geprobeerd; poetsen, kabels eruit en erin maar hij speelt GTA IV niet meer af. Andere spellen speelt de Xbox wel af.
    Naar de winkel waar ik het spel heb gekocht gaan dan?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    In the missie "Meltdown" valt mijn xbox uit elke keer op het zelfde moment (als ik de achtervolging inzet op Luca). Is er iemand anders die dit heeft gehad? Ik krijg geen enkele error hij sluit gewoon af.
     
  7. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    had vandaag 20 duiven gevonden loopt mijn gta weer eens vast. Bij mij is hij nou 5 keer vastgelopen ofzo
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Probeer de cache 's op te schonen, zie hier. ;)
     
  9. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het al gezien ja, toch maar eens proberen dan.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vastlopers heb ik gelukkig nog niet gehad, maar zoals je al hebt kunnen lezen had ik erg veel last van een constante lage framerate en nu is het weer goed speelbaar! \o/
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Toen GTA nog werd afgespeeld door mijn Xbox bleef hij telkens hangen zodra ik ingame op het internet ging, ook vreemd:eek:
     
  12. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond bij een vriend van mij GTA4 gespeeld... zijn xbox (2de lichting)heeft nog nooit problemen gehad. Na welgeteld 30 minuten! spelen hoor we een hard krassend geluid. We dachten eerst dat de buren de muur aan het schuren waren ofzo... Snel de xbox uitgezet en voila... elk medium wat hij er nu in stopt heeft als gevolg dat de xbox "unplayable disc" weer geeft.
     
  13. Stannol

    Stannol Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Xbox gekocht op de launch dag en heeft tot op heden totaal geen problemen getoont, ook niet met GTA4. Op zich al een wonder dat de Xbox het goed blijft doen met kinderen van 4 jaar... :p
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb nog geen problemen met GTA 4 kunnen ontdekken. Wel merk je duidelijk dat dit spel toch echt wel het uiterste vergt van de hardware. Misschien is de grens nu bereikt?

    ik denk ook dat dat de reden is dat er nu een aantal uitvallen, de hardware is inderdaad al vrij instabiel en dit spel "just pushes him over the edge"

    Ik heb een xbox vanaf de launch en hij is 1 keer teruggeweest voor reparatie ( ik denk voor de DVD speler want daar zat weer zon plasticje overheen van als je hem nieuw koopt ) hierna nergens problemen meer mee gehad, ook nog niet met GTA4 ( kan altijd nog komen natuurlijk ) maar ik wijt dit probleem aan instabiele hardware en niet aan een game. Deze game vergt gewoon het uiterste van de hardware en dat heeft een ander spel tot nu toe nog niet echt gedaan.

    Waar ik wel last van heb is dat het geluid in GTA 4 zachter lijkt dan in andere games? ook vind ik de conversaties vooral door de telefoon niet altijd even goed te verstaan en niet in verhouding met het omgevingsgeluid.

    vinden jullie daarvan?
     
  15. Celsius

    Celsius Brrr!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je eigen 360 terug gekregen van MS?

    Mwah, of het zachter is.. Er is wel iets funky aan het geluid. Het lijkt ook wel alsof het de ene keer erger is dan de andere keer.

    Naar de radio luisteren in je auto geeft me bijvoorbeeld niet hetzelfde "cruise" gevoel als in San Andreas. De radio hoort natuurlijk hard te staan, anders heeft het weinig zin. Telkens hoor je dan nog steeds heel duidelijk dat mensen hun telefoon opnemen of andere opmerkingen maken op straat, terwijl je er toch met je radio aan en vol gas langs scheurt. Andere weggebruikers die constant claxoneren (erg hard!), enz.

    Je kunt het wel een beetje instellen bij de opties, maar ik heb geen zin om dat na elke autorit, tussen elke cutscene, missie of stukje wandelen te moeten doen. Beetje jammer.
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet wel, maar dit is al een tijd geleden en heeft dus geen relatie tot GTA4

    hmm jij heb er dus geen last van of geeft een andere interpretatie aan het geluid... misschien is het dan niet bij iedereen het geval.

    Ik heb toch het idee dat ik mijn tv wel wat harder moet zetten dan bij mijn andere 360 games
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  17. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 25 % van de game, en hij is al een keer of 3, 4 keer vast gelopen.
    als ik dan opnieuw opstart nergens last van.

    En qua geluid: ik zet me tv ook harder dan normaal.
    Heb de ondertiteling nodig om het te begrijpen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu steeds vaker dat ik mijn xbox 360 een krassend geluid hoor maken. Op de cd's is verder niets te zien, die zien er gewoon top uit. Misschien dat het door de warmte komt maar misschien dat GTA IV dit veroorzaakt heeft? Voordat ik GTA IV kocht had ik dit namelijk niet.
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    wat kun je anders verwachten. mensen zitten met 25graden 24/7 te gamen. wereldwijd word er niets anders gedaan dan gta. dan is het ook niet vreemd dat uitgerekend onder gta je xbox het begeefd. sorry voor de spelling ik typ dit op mijn telefoon in de trein :p
     
  20. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een serieus probleem gehad na amper 3-4 dagen GTA te spelen. Bij mij was het gewoonweg 'Disc unreadable' bij het laden van laatste save game. Xbox was al trouwens opgestuurd geweest voor zelfde reden in het verleden. Na paar testen bij een maat was ik bereid van nieuwe xbox + GTA game te kopen. Ik was met verlof dus wou ik absoluut kunnen spelen. Maar op internet heb ik een procedure gevonden om mijn cache van xbox leeg te maken, heb dit even gedaan en alles ging weer prima. Bespaard mij ineens wat geld en moeite om in reparatie op te sturen.
     

Deel Deze Pagina