1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw vetste "Actie" Moment in GTA IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rebel8319, 15 apr 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen actie moment maar eerst keer op de brug naar het andere eiland rijden s'nachts. Overal lampjes om je heen (L) Purr....
     
  2. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik voor een tolpoortje stond te wachten maar er stond nog een taxi voor me..
    Ik toeteren, die chauffeur stak zn middelvinger op :D
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    echt waar?? haha dat is wel stoer:cool:
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging op een motor zitten stond die opeens op zijn kop en zat ik vast in het beton.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Die missie krijg je van Packie, de komt pas vrij op het tweede eiland als ik het goed heb. :)
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, stak net iemand dood. Gast zakte echt in mekaar, onderbenen onder z'n lichaam _O_
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    blijf het ook meesterlijk vinden als iemand aan de auto blijft hangen, omdat ie probeert zijn gejatte auto terug te stelen en dus de deur wil opendoen, net op het moment dat jij wegrijdt... 1x heb ik zo'n gast echt half Broker (dat hele lange rechte stuk) met me mee gesleurd. stubborn little fella! :)
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je zelf ook aan blijven hangen als je een rijdende auto wil jatten!*)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat is me één keer gelukt, maar weet niet meer hoe. Is dat gewoon Y inhouden?
     
  10. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurde me ook toen ik een heli ging jatten, ging er een gast aan het landing gestel blijven hangen. die heeft het niet overleefd :thumbs:

    edit: wow wat goed nederlands :p
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat was ook tof, hing er iemand aan mijn auto.. Zwiep ik hem zo tegen zo'n brandpaaltje aan. BENG! klonk het. Hij had het niet overleeft overigens. :'-(
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    woooohh :eek: echt gaaf net. Ging voor de grap het metrospoor op maar onder de grond daar rijden is echt tof!! was er zon half uur mee bezig totdat ik geschept werd door een metro :9 maar was echt gaaf , leek net op een indoor achtbaan. Zeker een aanrader!
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik gooide net per ongeluk een bowlingbal op een andere baan:+ ik wou Brucie een keer laten winnen omdat hij zo ijverig is maar steeds verliest met poolen, darts en bowlen, ik stond 120 tegen 60 voor en dacht toen laat hem maar winnen, dus ik gooi zo door het midden en geef een zwieper naar rechts, hij knalt via de reling de lucht in, tegen de muur en dan op de baan ernaast, ik dacht echt wtf!!!
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik was zo aan het bellen, en ik stond naast een tankstation. Vloog er opeens een politiewagen mijn kant op (en ik was geeneens wanted!), hij rijd me zo klem tussen zo'n tankpomp en de auto, en toen ontploften ie, en ik vloog echt vehet hoog weg. :D Het zag er best buggie uit, maar ik had me wel weer ff kapotgelachen. :9
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet is het om de mooiste auto uit een ShowRoom te stelen? Ontzettend vet. Een mededeling voor de mensen die een vette bak zoeken; tweede eiland, tegenover de middelste perseus kostuum- en vrijetijdskledingzaak. Echt een aanrader. Had meteen een vette achtervolging! O-)
    Hahaha, ik vind GTA IV écht geil! :+

    Spel doet mij trouwens ook erg denken aan The Godfather en Scarface. Beetje in van die lijpe kostuums rondlopen en zo.
     
  16. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij de comedy club.
    Zit een zangerres op een kruk te zingen.
    Doet ze Sharon Stone in basic instinkt na.
    Dat ze met de ene been over de andere gaat, en je er tussen door kan kijken.
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    het vetste is die cut scene met brucie dat hij zn hoofd tegen die muur aanslaat, tijdje goed gelachen ,, en nu nog ><
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe. Ja helemaal bloed he :lol:
     
  19. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooide in Star Junction tegen een taxi twee molotovs en er stonden kei veel autos die door die 2 molotovos ook in de fik kwamen dus ongeveer 10 auto's moesten er aan geloven en ontploften:p
     
  20. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik bezig met de Under the radar achievement, waar ik dus ook onder een paar bruggen op het laatste eiland moest.
    Dit eiland had ik nog niet "vrijgespeeld", dus ik kreeg 6 sterren achter me aan..
    Er waren ook 2 van die zwarte helikopters die heel de tijd naast me vlogen, en toen ik klaar was met de achievement wou ik er is tegenaan beuken en kijken wat er gebeurde.
    1e keer gebeurde er niks, maar de 2e keer ging ik met mijn rotor langs de staart van de andere helikopter, en hij hakte de staart er gewoon af :thumbs:
    Zag er wel vet uit hoe de andere helikopter crashte, zonder staart :D
     

Deel Deze Pagina