Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ga er niet eens moeite voor doen om die tijd te rijden.. vind hem te arcade sturen(heb alles uit) om die bochten goed in te kunnen schatten..

    driften vind ik eigenlijk te makkelijk. ik rijd op Pro-mode en voor de rest op het moeilijkste niveau en Handbak en alles uit. en ik haal makkelijk 2.3 miljoen punten.
     
  2. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze al geprobeerd met een stuurtje. Het stuurtje van Microsoft, werkt deze goed met Grid?
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerste indruk.

    Het ziet er mooi uit, jammer dat het niet mooie normale kleuren zijn (het is allemaal zo bruin) Maar het stelt zeker niet teleur.

    Gameplay is iets ff wennen maar met de in car vieuw zeker niet gek.

    Het spel heeft een fijn sneljheidsgevoe ( iets wat ik bij GT 5 echt mis)

    Ik ga deze game zeker aanschaffen.
    l
     
  4. Celsius

    Celsius Brrr!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan jouw woordkeuze. De game heb ik geen bagger genoemd. De besturing is naar mijn mening wél bagger. Wat de devs daar van vinden zal me eigenlijk een worst zijn; een drol met slagroom is nog steeds een drol. ;)
     
  5. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, weet het niet, ziet er aardig uit maar de auto zweeft meer over de baan.
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net de demo gespeeld. Het lijkt wel een hoovercraft qua besturing! Het zal wel georiënteerd zijn op driften. Niet helemaal mijn ding dus.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb ik ook gedaan, en mijn auto lag helemaal aan barrels. Ik weet niet op wat voor instellingen jij 'm had staan =( Ik had voor de gein alles zo moeilijk en realistisch mogelijk gezet. Alle hulp uit, Extreme difficulty en pro mode aan. Resultaat: Auto aan de voorkant helemaal weg, 2 voorwielen vliegen door de lucht, ik vlieg opzij en nog een auto ramt me vol in de zijkant, daar ook helemaal aan barrels, echt gaaf :D Alleen jammer dat me arm nu door de auto kwam omdat ie zo hard was ingedeukt.. En als je de replay bekijkt in slowmotion deukt je auto al in voordat je de andere raakt :lol:

    @BounceMeister: misschien heb je de driftmode gedaan? :+
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    haha ik ben echt rete langzaam in deze racegame, er is iets duidelijk mis met deze game |:-:9
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanmiddag even een minuutje geprobeerd om te kijken of het gamen al een beetje wilde lukken na mijn oogoperatie van vandeweek. Ging best redelijk, maar vond de demo ietwat tegenvallen. Net als bij Dirt glijd je weer enorm over het wegdek, erg zonde.
    Moet hem nog eens wat uitgebreider spelen, maar het zal wel flink wennen worden om met de wagens een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden.
     
  10. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is in ieder geval beter dan GT5 Prologue :)
    (Geen GT5 vs GRID discussie, gewoon leuk filmpje)

     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    de gameplay is wel veel beter , niet zon Das boot gevoel:+
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus, wat een kut spel, haha. voor mij is die demo toch echt te makkelijk, net halfuurtje gespeeld en zit al seconden onder de timetrial en elke race is zo makkelijk te winnen. natuurlijk zijn de computer tegenstanders bij forza2 ook niet super, maar daar is er wel wat meer challenge. zoals al werd gezegd, de besturing lijkt wel die van een hoovercraft, zo licht en zweverig. soms moet je gewoon expres wijd gaan in een bocht om tijd te winnen??? want als je de beste lijn rijd trekt de auto scheef, echt dom. dan maar wachten op forza3 en in de tussentijd genieten van deel2:D

    Edit: owja, even een tip voor degene die een simulator gewend zijn, zoals forza: om snel te zijn bij GRID moet je je niet druk maken over de ideale lijn en voorzichtig op het gas enzo, je moet gewoon gassen, gassen en gas geven al fucking vroeg in de bocht
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog even 5 min gespeeld. Vind de demo zo hard tegenvallen. Had echt veel verwacht van deze game, maar nu koop ik hem niet meer.
    Driften heb ik nooit leuk gevonden en nou stoppen ze dat in Grid. De wagens glijden net als bij Dirt veel te veel over de weg. Weet niet wat ze bij Codemasters gedaan hebben, maar de kwaliteit van hun racegames qua gameplay is er flink op achteruit gegaan.
    Je wordt ook nog te veel gestimmuleerd om te beuken. In laatste onderdeel met musscle car beukte ik me een weg naar de vierde plek. Schanste langs een muurtje en glitch/bug, ik stond ineens stil. Rij weer verder en even later begin ik ineens op een recht stuk zomaar 5 rondjes te spinnen.
    Misschien dat ik de demo later nog eens probeer, maar voor nu vind ik het echt een zware tegenvaller.
     
  14. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best wel teleurstellend. Speel de laatste tijd veel Forza 2 (ja, eindelijk gekocht) en daarom vind ik het rijden in dit spel best wel slecht gaan. Je glijdt zoveel in GRID. :x Het voelt gewoon niet lekker aan, maar misschien moet ik gewoon wennen?

    Over de graphics en het gevoel van snelheid ben ik trouwens wel heel erg te spreken. En een echte driver-view is ook geweldig. :D
     
  15. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Even buiten GRID om. Goede muziek in filmpje voor guitar hero 3 }:]
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wat online gespeeld.. destruction derby races lol, maar wel erg tof en vooral met vrienden.
     
  17. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    net de pc demo gedownload inverband met geen xbox live :mad: vind de game enorm vet de perfecte mix tussen arcade en simulatie als je alle driver assists uitzet en op pro mode speelt.
    schademodel is geweldig! tis gewoon leuk om te crashen , replay slomo is bruut!
    ik ga de game zeker kopen ik ben wel overtuigd. Jammer dat ik hem nu al uninstalled heb met toetsenbord spelen is gewoon niet te doen geen controle over de hoeveel gas etc.. erg jammer nu w8ten op de xbox versie :)
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind 'm vet. Ziet er echt mooi uit. Ook weer gave menu's....Alleen die vage balans van die wagens... Het zat ook in Dirt en hoewel je er wel aan kan wennen, blijft het raar. En dat driften... ik vind er echt niks aan.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m voor mn PC en voor de Xbox gedownload. Zal ze allebei eens kijken om te zien of er verschil tussen zit :)
     
  20. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat in de bocht kijken gaat mij nu wel goed af, jammer dat het niet echt je tijden verbeterd..
    Ook is die rechterstik rete-sensitive...
    Kan je dit ergens instellen?
     

Deel Deze Pagina