Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, deze game straalt tot nu toe veel kwaliteit en vernieuwing uit, een game waar ik echt op zit te wachten.
     
  2. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    in de pu zeiden ze pas nog dat ze door deze game geen andere game op grafisch gebied nog serieus konden nemen :p
     
  3. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is er al iets van een verwachte release datum?
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, zo'n spel en al een hele tijd stil hiero..
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik denk dat hij deze zomer komt, of met kerst uiterlijk
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze zomer? Nee, reken er maar niet op. Eind dit jaar op z'n vroegst. En tja, wat is er te vertellen over Alan Wake op het moment. Echt totaal niks zinnigs.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, er is nooit nieuws. Geen trailers, geen screenshots. Misschien dat die met de kerst komt, maar het zal wel 2009 worden. Mijn interesse in het spel staat op dit moment op een heel laag pitje. Ze hebben veel te vroeg dit spel aangekondigd
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Ik had dacht ik gelezen dat Mr. X ( Werkt bij Microsoft ofzo weet niet precies ) hier op het forum ergens had gepost dat we Alan Wake maar niet meer voor 2008 zouden moeten verwachten.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb in deze titel nog volle vertrouwen de mannen (Remedy) achter Max Payne weten sowieso een hele goede sfeer neer te zetten in hun games een sfeer waar menig film nog wat van kan leren.

    Alan Wake straalt dat ook weer uit, must have voor mij! :) Laat maar komen, ergens in 2009!
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Achja, als deze game je zo trekt moet je eerst maar voor Alone in the Dark gaan. Lijkt met bepaalde dingen volgens mij erg op Alan Wake, voor zover ik daar over kan oordelen. Het is namelijk net als Supremacy NL zegt...er is zooo weinig footage. Waarschijnlijk weer bij de grote events dit jaar. Ik hoop op een vroege release in 2009, wie weet is ie dan nog wel speelbaar in Leipzig. :cool: :9
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn beurs kan aan het einde van het jaar weer aan het infuus. :'-(
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat ze tijdens de E3 wat meer uit de doeken zullen doen omtrent de release van dit spel. Sinds men de eerste beelden heeft getoond, kijk ik er halsreikend naar uit. Dit zou voor mij persoonlijk de enige must-have zijn op de Xbox 360 dit jaar (voor zover bekend is mbt de line-up). :)
     
  13. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ben heel benieuwd naar deze game heb altijd erg genoten van max payne, beelden die tot dusver te zien waren waren erg goed.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Interview met Shane Kim uit april '08:

     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron

    Hmm, of ze willen niet in één keer alles laten zien, of hij wordt inderdaad doorgeschoven naar 2009. Jammer! :eek:
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. dan wachten we gewoon nog een jaartje of anderhalf...
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Meer en deel van de games kosten ook zo tussen 3 a 4 jaar ontwikkeling, dus echt raar vind ik het niet. Maargoed toch nog zat andere games dit jaar die de moeite zijn.
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er nooit gezegd wanneer deze game zou komen. Sterker, het ontwikkelteam heeft meermaals gezegd dat de game pas komt als hij af is. Wellicht een open deur, maar de betekenis er achter moet gezien worden als: dit is een pareltje en of Mr Hotshot Microsoft nou wil of niet, we laten ons niet rushen, want deze game gaat de lat op een torenhoog niveau leggen."

    Ik heb ooit eens de fout gemaakt met Gears of War om niet te geloven wat ik zag: op een PowerMac met een 21" scherm zag ik ragfijne graphics die op een console nog nooit waren vertoond. Ik zei toen: Ja, allemaal leuk voor de PC-versie, maar een console versie gaat dat niet aankunnen". Wacht maar meneertje werd mij verteld, dat gaat dus wel gebeuren.

    Ik heb dus Alan Wake gezien op een Quad core PC met alle toeters en bellen en dat zag er wederom uit alsof het nooit of te nimmer op een console kan draaien. Eens te meer plaatste ik de opmerking dat dat leuk is voor gamers met een state of the art PC tegen de tijd dat deze game uitkomt. En eens te meer kreeg ik als antwoord dat ik geduld moest hebben, want dat de developers geen genoegen namen met welke grafische achteruitgang ook op de 360 tov de versie die ik zag draaien.

    Toen wist ik dat het grafisch op de 360 wel snor zit. Ik ben er zelfs heilig van overtuigd dat wat de 360 er nog uit gaat poepen in de toekomst, dat zul je op geen enkele andere huidige console gaan tegenkomen, incl PS3. Die prachtige PS3 met al zijn toeters en bellen kan grafisch niet op tegen de kracht van de 360. No matter what hun marketing machine ook zegt over de Cell processor. Grafisch is dat ding gewoon niet ok.

    Alan Wake wordt de grafische shit en hij komt exclusief voor PC en 360. You havent seen anything yet!

    (Maar 2008 lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Flink op dreef X of niet? ;)

    Post nou maar gewoon die beelden waar je het over hebt en hou de versus-thread voor de discussie rondom de ps3 en 360. :+

    Zowel Fable 2 als Alan Wake komen niet op de ps3, wat een dergelijke discussie in deze thread helemaal overbodig maakt.
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik zit tussen 2 meetings in en ben wat tijd aan het verdrijven. Om 11 uur ben je weer van me af tot 21 uur vanavond :'-(:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina