Misschien een hele domme vraag, maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb 1 xbox 360, 1 xbox live account en 3 gamertags. Ik speel namelijk samen met mijn broer en mijn maat. Laatst kocht ik de xbox arcade, waar 1 maand gratis gold bij zit. Dit werkte allemaal prima op alle 3 de accounts. Maar nu heb ik een 3 maanden xbox live gold pakket gekocht, en wil ik weer online met alle 3 de accounts zodat we met elkaar online kunnen spelen tegen anderen. Maar het werkt niet. Eerst heb ik 'Redeem Code' gedaan bij mijn broer zijn account, die kan nu online gamen. Maar hoe krijg ik het nu aan de praat op de andere 2 accounts? Hopelijk kunnen jullie mij helpen\o/
je moet dan voor iedere gamertag een 3 maanden xboxlive kaart aanschaffen, nogal een dure onderneming om voor je vriend ff 20 euro neer te tellen elke zoveel tijd voor je broertje kan nog wel, maar wat jij bedoelt is van 1 kaart 3 gamertags, maar dat is (helaas) neit mogelijk succes!
Bij de eerste drie accounts die je aanmaakt zit automatisch 1 maand live, het had dus waarschijnlijk helemaal niks met het kaartje te maken. Anders was het waarschijnlijk een foutje van MS.
Als je bij een nieuwe xbox 360 een nieuwe gamertag aanmaakt krijg je een maand proef xboxlive gold ter beschikking. Dit geldt voor drie accounts. Voor verdere vragen kun je hier terecht, en had je ook je vraag moeten stellen: Xbox 360 algemene vragen & opmerkingen.