Pro Evolution Soccer 2008 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geen verbeteringen. Gewoon goedkoper.
    Persoonlijk vind ik het niet kunnen om nog wat meer geld te slaan uit een game waar de nodige bugs in zitten. Het zou pas een goede aktie zijn als je korting krijgt op de komende PES 2009 bij inlevering van de PES 2008. Dan zou Konami laten zien dat ze wat geven om hun klanten die zo tekort zijn gedaan...
     
  2. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...oke. Nou, dan kan ik hem dus gewoon voor de Singleplayer nu al aanschaffen, aangezien ze in vele winkels al voor 30 euro liggen.
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het bij de release al voor 38 euro gekocht bij de gameshop. Echt superaanbieding!
    30 euro voor de single player is PES wel waard denk ik.
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja ik ook en 30euro is pes2008 net waard ja, want in principe leveren ze je ook een half spel;)
     
  5. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    pes roeleert
    He Petertje wanneer ben je weer online? ging lekker vandeweek ook lagvrij en das weer meegenomen
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Woot, ik heb nu 18 wedstrijden gewonnen, en 13 ervan gewonnen...

    Ik MOET de komende 2 wedstrijden dus winnen voor die achievement!
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed, 18 wedstrijden winnen, en toch maar 13 keer winst!;)

    Gister ff met een vriend van me paar potjes PES gespeeld. Nja, het was duidelijk dat hij relaxed is op het moment, en dat ik met die examenstress zit. Heb niet van 'm weten te winnen...
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ok typfoutje.. :p

    Anyway, ik heb hem, had uiteindelijk 16 keer gewonnen in 20 matches 8).
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem toch maar een kans gegeven wanneer ik mijn eigen had beloofd van het niet te kopen. Als fan van de PES reeks (als sinds deze verscheen op SNES, PS1&2) heb ik na paar wedstrijden begrepen waarom deze niet goed onthaald werd. Spel bevat zodanig fouten en de gameplay is echt niet meer wat het was. Het komt er terug op neer dat CPU alles mag en kan en jij niet. Zelfs Fifa 08 is stukken beter, al is dit moeilijk toe te geven na al die jaren.

    Moest er iemand interesse hebben in de game. Het is de 'classics' versie uit de UK. 20€ startbod (verzending niet inbegrepen).

    Ga hem ook in de verkoop topic toevoegen, zie hier
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is wel èrg kort door de bocht. Trouwens heb jij wel eens een potje FIFA08/EURO2008 gespeeld in een belangrijke wedstrijd? Daar mag de CPU pas ècht alles en jij niks....
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Sjonge...

    Gisteren WEER direct uit een vrije trap gescoord, en WEER geen Achievement.. :/
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Was dat on-line EN een ranked match?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Japie..
    En niemand raakte hem aan, geen overstapje, over indirect..
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch al jaren ervaring met voetbalgames om te weten wanneer een spel goed aanvoelt of niet. En Pro Evolution Soccer was een echte voetbalervaring tot dit laatste deel. Al bij de demo had ik al min of meer mijn conclusies getrokken. Ik kan alleen maar hopen dat Konami zijn best zal doen voor versie 2009. PES 3 blijft dus nog steeds de betere versie die ze ooit op de markt gebracht hebben.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, geef mij PES 5 maar... qua gameplay dan hè? Jammer dat dat nog voor 4:3 beeldschermformaat is geschreven, anders speelde ik het nog steeds.... :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Idd, PES5 blijft de beste...

    Maar toch heb ik met ELK deel dat ik even moet wennen. Pro Evo 6 had ik sinds de release, maar ben pas 4 maanden later echt gaan spelen, daarvoor vond ik het maar niks..
    Zelfde geld voor PES2008, in 2007 amper gespeeld.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer een PES-momentje..

    Was de kampioenswedstrijd met Tottenham Hotspurs, ik had 84 punten, Chelsea 82. Ik had genoeg aan een gelijkspel want mijn doelsaldo was beter. Ik moest tegen Man C. geloof ik. In de eerste helft kom ik 2-0 voor dmv 2 afstandsschoten van Darren Bent. Ik denk: het is binnen. Het wordt dus uiteindelijk 2-2, en daarna zelfs 2-3 voor Man C 8) Ik zette alles op alles, spits voor een verdediger etc en toen pakte dat nog eens averechts uit, 2-4. :'-( Het was echt typisch PES, ware het niet dat ik alsnog het kampioenschap pakte omdat Chelsea gelijk had gespeeld :D
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik heb zojuist het EK gespeeld met Kroatië!
    Er zaten echt een paar thrillers tussen, altijd leuk dat voetbal ^^.
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit weekend even een EK gespeeld met Nederland in 4-5-1 en de hele selectie kloppend gemaakt met de selectie die nu naar Oostenrijk en Zwitserland gaat. Ook de rugnummers, alleen het tenue is niet de nieuwste, maar dat boeit mij niet.

    Ik krijg alleen de wedstrijden niet in de goede volgorde als ik de poules invul, ook kloppen de halve finales niet met het echte schema.

    Niet dat dat mij veel uitmaakt. Toernooi ging lekker, 1e pot helaas 0-1 tegen Frankrijk, 2e pot 3-0 tegen Italië en de 3e 2-1 tegen Roemenië (door de ene goal ging Roe ook door). 1/4 finale tegen Griekenland, ging moeizaam maar won wel met 1-0. 1/2 finale tegen Portugal veel gemiste kansen en won diep in blessuretijd door een bal die in een leeg doel getikt werd nadat de keeper een simpel voorzetje raar verwerkte. Altijd mooi tegen die Portugezen. Droomfinale tegen Spanje gewonnen met 2-0 door goede goals vanaf de rechterkant, eerst kopgoal Kuyt en later een mooie volley van v. Nistelrooij.

    Ondanks dat het een van de minste uit de reeks is, nog altijd erg leuk om te spelen en heb zo zeker geen Uefa Euro 2008 nodig om in de EK stemming te komen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    kom je sowieso niet met een nep Nederland in het spel :emo:..
    Gister een lekkere pot gespeeld 10-0:9..nadat ik een dip van een paar dagen had en mijn rating helemaal wegzakte van 6000 naar 4500 en zit nu op 5200 ofzo, online is leuk maar alleen 's nachts, dan is de lag ook minder:).
     

Deel Deze Pagina