Hallo
Ik heb enige maanden geen xbox live gehad, maar dit vorige week voor GTA 4 weer opnieuw aangeschaft, en nu loop ik tegen dezelfde problemen aan als hier al uitvoerig beschreven staan: NAT op strict, en kan nauwelijks GTA games joinen, of kom alleen in n room waar niemand mij kan joinen.
Ook heb ik soms problemen met telefoneren (mensen die mij bellen klagen dat het wel heel erg lang duurt voor ik opneem, terwijl ik hem dan maar 4 keer heb horen overgaan), en laden sommige websites heel af en toe niet.
Ik heb inmiddels ook vanalles geprobeerd, fixed ip, exposed host, maar niets werkt. Ik heb nog geen contact gehad met de klantenservice, maar gezien mijn vorige ervaringen met de klantenservice, en de verhalen hier verwacht ik hier eigenlijk ook niet veel van.
Ik overweeg nu mijn contract met planet per direct te laten ontbinden omdat ze kennelijk het product dusdanig hebben aangepast dat het voor mij niet meer bruikbaar is. (niet alleen hierom, de uitermate gebrekkige service, bereikbaarheid en klantvriendelijkheid speelt hierin ook een rol) Wellicht iets om met meerdere mensen te doen?
edit: Zojuist toch maar even gebeld, krijg botweg te horen dat ze niet mogen/kunnen helpen omdat xbox live niet van hunzelf is....
Laatst bewerkt: 13 mei 2008